Don Danielsan
Ny medlem
Faaaaaaaeeeennn man verkar missa allt nu när man har mongomycket o göra i skolan
shubaka, jäkligt snyggt!!, kan man få en signerad bild ???
shubaka, jäkligt snyggt!!, kan man få en signerad bild ???
Haha fan man ser ju riktigt cool ut på night roden!Eddi skrev:
KLobble skrev:2524838jaså de va skoj o testa fiskebåtarna!? hur var dom i kurvorna? nån som fick till ett redigt knäskrap?
förresten, e det nån här som har ett fram-depåstöd o låna ut?? (eller nån annan fiffig lösning när man byter bromsskivor)
majoon skrev:2525080hehe...med tanke på 10000 i självrisk så körde vi väääligt lugnt...eller hur
du får försöka hissa upp den i gaffelkronan (eller vad det nu heter) o sen e det bara o mecka av däck osv...fast du har kanske inte tillgång till billyft...
NÅN SOM E SUGEN PÅ KÖRA IMORRN???
VID 9-tiden??? (senast halv 10)???
för skolan börjar vid 1
KLobble skrev:2525150har ingen billyft... inte för jag fattar hur man skulle lyfta med den isf?!
e jävligt sugen på o köra imorron, men har föreläsning till 10
antingen väntar du på mej eller kan jag joina lite senare.... eller så skiter du o alla andra fullständigt i mej *snyft*
chukabowa skrev:2525469jaha.. så länge var det kul o köra sporthoj... la skiten i ca 20km/h på grus.. hade att välja på att köra in i ett stålräcke och att försöka svänga på grus... försökte svänga o låg ner snabbare än snabbt. knäckt blinkers och lite repor.
så in i helvete förbannad o irriterad... körde ju försiktigt som fan för jag viste där var grusigt.. men nädå...
chukabowa skrev:2525469jaha.. så länge var det kul o köra sporthoj... la skiten i ca 20km/h på grus.. hade att välja på att köra in i ett stålräcke och att försöka svänga på grus... försökte svänga o låg ner snabbare än snabbt. knäckt blinkers och lite repor.
så in i helvete förbannad o irriterad... körde ju försiktigt som fan för jag viste där var grusigt.. men nädå...
ja det e ju bara pengar vad kosta den där hållaren till forpinnen då? var dwet sjukt dyrt eller du hitta på skroten?Don Danielsan skrev:2526733faen vaa trist ... man blir asförbannad men sen inser man efter ett par dagar att det bara är plast o pengar de handlar om...
jag har btw fått delarna till min hoj nu, eddi har du insexnycklar???
onsdagsgazz imorrn??
chukabowa skrev:2526973ja det e ju bara pengar vad kosta den där hållaren till forpinnen då? var dwet sjukt dyrt eller du hitta på skroten?
Don Danielsan skrev:2528195490 med frakt... från mc-skrot... billigt med reservdelar till hojar eller va säger ni
Är antagligen modell stor till fästena, typ 10.KLobble skrev:2528754fått tag på insektsnycklar...? har nåra som ligger i skafferiet annars
Solid snake skrev:2528930Är antagligen modell stor till fästena, typ 10.
KLobble skrev:2529124jo men de har ja... en 12:a osså
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |