Ljunghusen skrev:2584214du vurpa min hoj också
Ja, men det gjorde du också, och ditt sätt var klumpigare än mitt!
Ljunghusen skrev:2584214du vurpa min hoj också
Det är din XR som ligger på blocket va?Ljunghusen skrev:2584214du vurpa min hoj också
Swish skrev:2584222Ja, men det gjorde du också, och ditt sätt var klumpigare än mitt!
Loy skrev:2584231Det är din XR som ligger på blocket va?
Ljunghusen skrev:2584555Nana, mitt stöd gled ju bara ner!
haha
"hjälp jag når inte ner jag når inte ner"**crash**
Du tjör som en tjärring?Solid snake skrev:2584578Kul att swish trillade 2 ggr, anton 1 gång, och jag ingen gång.
Jag måste vara bäst förare.
Eller så var det för att min slutade fungera ganska fort.
Loy skrev:2584580Du tjör som en tjärring?
Fast när den funkade så gick den ju fortare än din, fast den inte gick som den skulle.Swish skrev:2584615Haha, han körde knappt alls...! Han puttade och ledde sin, mestadels...!
Solid snake skrev:2584631Fast när den funkade så gick den ju fortare än din, fast den inte gick som den skulle.
Ptja jag antar att du drog fullt när vi skulle ut till grusvägarna?Swish skrev:2584636haha visst, och när bevisade du det.....? När vi smög omkring på gusvägarna...?
Slappa skrev:2584191
Får väl se om de blir nåt åkande framåt våren, ingen av er som ska med till Gotland Ring i vår?
Solid snake skrev:2584645Ptja jag antar att du drog fullt när vi skulle ut till grusvägarna?
Meeeen.Swish skrev:2584694Nej, det kan jag säga, helt ärligt, att det gjorde jag inte.. Över 2 år sen jag körde uatnför asfalten "på riktigt" så jag mesade som fan i början! Sen körde jag på, vurpade, och mesade lite till...! Sen tog det sej igen!
Solid snake skrev:2584698Meeeen.
Edit: vänta bara tills jag har fixat min cross så den funkar som den ska.
Hade kul tills min dog.Swish skrev:2584700ja, då kan du kanske också vara med och ha kul...!
Solid snake skrev:2584706Hade kul tills min dog.
Eller när du skulle stanna med hans.Swish skrev:2584714ja, det är sant, men jag och anton hade ju roligt längre...! fast du fick ju se höjdpunkten - när han skulle kicka och trillade plums på marken...!
Solid snake skrev:2584718Eller när du skulle stanna med hans.
Skit samma, sånt som händer, tur att det inte händer nått med hojarna iaf.Swish skrev:2584721haha ja, det fick du ju också se...!
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |