chukabowa skrev:2619684jaha... då har an hjälpt swisharen "slavdirvaren" hela helgen... var kallt i hennes stal...tyckte jonas oxå
haha.. ja det hade du gillatSwish skrev:2620245Hahaha.. shit...! Jag trodde ni skämtade om det! Trodde aldrig ni skulle göra det...!!! Fan att man inte var me..! haha..
chukabowa skrev:2620284haha.. ja det hade du gillat
vi hade idéer där det ingick ridsadlar o grejer oxå men det hade kanske sett ännu konstigare ut i efterhandSwish skrev:2620299Haha, kanske det...! Killar med lite kläder är ju alrig fel..!
chukabowa skrev:2620306vi hade idéer där det ingick ridsadlar o grejer oxå men det hade kanske sett ännu konstigare ut i efterhand
majoon skrev:2621468eyyy hallå killar o tjejer...på lördag har jag korridorsfest!!!!
dock så har vi bara det där lilla problemet att ingen kommer in på nation, så fixar ni uteställe så e det bara komma o partajja var ju sjukt längesen senast nu ju !!!
Eddi skrev:2621734är bjuden på fest med filmtema.... fattar inte riktigt vad det är. Men eftersom jag inte känner en kotte som ska dit så kommer jag till din sjukt feta korridorsfest..
Swish skrev:2621969Om inte fredagen blir för vild så hänger jag gärna på.. Men det är ju jag som sabbar för er andra när det gäller uteställen, så jag kanske ska skippa...?
nä häng med..Swish skrev:2621969Om inte fredagen blir för vild så hänger jag gärna på.. Men det är ju jag som sabbar för er andra när det gäller uteställen, så jag kanske ska skippa...?
majoon skrev:2622027finns det bara nåt ställe där vi kommer in så e det lugnt för min del...men vill helst inte chansa o inte komma in på nåt ställe igen...
majoon skrev:2622156ni får ta o plugga nåt..så att ni får studentlegg...
finns snövetenskap t.ex bara så ni pluggar nåt
klart man är intreserad.... men om man kan e ju en annan sakEddi skrev:2622381jag ska nog skriva upp mig på analsjukdomar. Det är en kvällkurs. gick den innan jag inte var student för att kunna festa i lund. Underbar kurs!
Intresselista!!!
Vem är sugen på dra och se 2 hjulmässan i stockholm? Vi övernattar på något vandrar hem och super på kvällen. Bil eller tåg vad som..
låter ganska lockande faktiskt!!Eddi skrev:2622381
Vem är sugen på dra och se 2 hjulmässan i stockholm? Vi övernattar på något vandrar hem och super på kvällen. Bil eller tåg vad som..
Zenit skrev:2622913Intresse för sånt finns alltid =)
Intresselista!!!
1. Eddi
2. Chukabowa
3. KLobble
4. Zenit
5. Son Of Kramer
6.
7.
8.
Eddi skrev:2619186Hejsan!
Jag har garage som jag hyr av LFK. Det är ett kall "bil"-garage. Just nu bygger jag om min hoj där så är ingen plats alls. Vi är 2 som delar på detta garaget och vi kan nog få in en till där. Fast så fall när jag fått ihoppa min hoj och bara över vintern. Blir problem senare att ha 3 hojar där tyvärr..
Men annars så hör me LKF dom hade massa garage till ut hyrning över allt i lund när vi var där. Det kostar 280:- i månaden.
Lycka till
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |