Nä den lär väl sluta som din yamma då, dvs med krokig framgaffel och astrasiga kåpor.Starfighter skrev:2687002fan. vill också gazza.. kan jag inte låna din 125 å tokgassa djävulen ur den?!
Jag körde på nyårsafton.Swish skrev:2688054Vad tråkigt väder...
Jag som ville köra årets första tur....
Solid snake skrev:2689179Jag körde på nyårsafton.
Skulle köra igår efter jobbet, sen märkte jag att det blåste för mycket (kunde knappt gå till macken och handla för det blåste som fan. )
Handlar fortfarande om prioritering, hur många gånger ska man behöva säga/skriva det?majoon skrev:2689252haha köra...själv slutade och började man året med att vara i ett annat tillstånd
majoon skrev:2689252haha köra...själv slutade och började man året med att vara i ett annat tillstånd
Då missade du Nyårsfesten i min nya lya. kanon kan man sägaEddi skrev:2684920Din glidare
får ut och ta en öl snart ..... din förfest var den bästa jag varit på på länge
Eddi skrev:2689392haha det kan jag intyga.. men grymt bra låt vi fick ihopp tillslut
Swish skrev:2688054Vad tråkigt väder...
Jag som ville köra årets första tur....
Riktigt fint skick de var i!majoon skrev:2691178deppa inte...här e nåt som vore perfekt för dig till en relativt billig peng
http://cgi.ebay.de/GSXR-600-750-SRA...sPageNameZWD1VQQcmdZViewItem#ebayphotohosting
Solid snake skrev:2691189Riktigt fint skick de var i!
Du kunde fan ha sagt till! Jag var vaken!Swish skrev:2691464Vet ni vad jag gjorde i natt, mellan halv två och tre..? Jag körde hoj
Och varför var just min färg dyrast...?
Solid snake skrev:2691477Du kunde fan ha sagt till! Jag var vaken!
Din är väl ovanligast?
Ja det hoppas jag! För i satana perkele!Swish skrev:2691481Ska säga till nästa gång jag får ett sånt ryck, lovar!
Swish skrev:2691464Vet ni vad jag gjorde i natt, mellan halv två och tre..? Jag körde hoj
Och varför var just min färg dyrast...?
Don Danielsan skrev:2691589den e ju i sjukligt fint skick, en ny sån kåpa kostar ju typ 4000 spänn... ja menar värdeminskningen på din hoj för att kåpan e repad e ju lätt 2000 spänn plus att den blir mycket mer svårsåld...
..du får vara glad att det överhuvudtaget finns, till min ninja finns det inga delar alls...
regnar o blåser... men vi slipper både is o snö!!FreddaAbborre skrev:2692163Hur ser vädret ut i Lund nu? Plusgrader?
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|