Samåkning i Lund

Biohazard

BKK-instruktör
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Nightrod
Kollade tåg nu till Stockholm för MC-mässan och de låg på ca femhunkan enkel. Lite väl saftigt.

Ett litet tips bara i all välmening: Gör som jag och massa andra från trakterna:
Bussresa T o R från Suzukicenter i Landskrona inkl. inträde på mässan + hotellövernattning o frukost.. 995 pluringar! Inte mkt att skrika över va?
Tänk er själva, en hel busslast m. galna hojåkare! Det blir nog sköj! :tummenupp

EricMetal

aka Snickarn
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
VTR Fajerstårm
jo för fan vi lever :yoparty
gött om du kunde var här nere lite mer...om ett par månader kommer vi ju att börja köra igen :tummenupp

o mc-resa kommer det lätt till att bli, bara att destinationen fortfarande är okänd...spelar ju ingen större roll om det blir gotland, norge, afghanistan etc bara man får överlasta hojen med grejer o ge sig av

jomen visst. Carola "tjejen" jobbar ju på kappahl vid stortorget så man har varit där ett antal gånger nu, jävligt jobbig stad o köra i, hittar aldrig ut:va
men riktigt trevlig:tummenupp

såg att länken blev fel här kommer den igen, jag o polarna från norrköping ska dit:fyllisar

http://www.svmc.se/upload/Club/Dokument/Hoj-X 107 webb.pdf

KLobble

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
Suzuki GSXR 750 -07
jag e inte heller så sugen på mässan längre... :(

men mc-semester till sommaren låter riktigt fränt!! :yoparty

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
jaa ryck upp er nu...vintern e ju bara en enda lång pina, man skulle kunna säga en helvetisk mardröm som aldrig vill ta slut :D

inget o hänga läpp för...ta o gå in på fyllegnu o minns året som har varit så piggas man upp igen :tummenupp

Last edited:

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Behöver blästra en styrkrona, någon som vet var i lund man kan få det gjort? Eller om någon här kanske har ett blästringsaggregat inkopplat.

Kimmse

Noll Koll
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
CBR929RR FireBlade -00
jo för fan vi lever :yoparty
gött om du kunde var här nere lite mer...om ett par månader kommer vi ju att börja köra igen :tummenupp

o mc-resa kommer det lätt till att bli, bara att destinationen fortfarande är okänd...spelar ju ingen större roll om det blir gotland, norge, afghanistan etc bara man får överlasta hojen med grejer o ge sig av

eller hur ett par månader. det är liiiiiiiiiide lång tid tills dess känns det som!!! hahah btw jag lever!!! hahaha kan vi inte ta o dra ner en sväng till bagdad om vi ändå ska till afghanistan?? det hade varit sjuuuukt ball :yoparty
så vad händer annars, har folket bytat hojar eller kommer få se samma hojar på alla nu till sommare??

puss på er snyggingar :arsele

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
eller hur ett par månader. det är liiiiiiiiiide lång tid tills dess känns det som!!! hahah btw jag lever!!! hahaha kan vi inte ta o dra ner en sväng till bagdad om vi ändå ska till afghanistan?? det hade varit sjuuuukt ball :yoparty
så vad händer annars, har folket bytat hojar eller kommer få se samma hojar på alla nu till sommare??

puss på er snyggingar :arsele

bytar eventuelt til en 525 igen :yoparty :yoparty

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
heeh okok, gött för mig blir det nåntingen mellan cbr900, 929 eller någon SM, ska iväg imorn och kolla på en 929 iaf. ha det så gött pöjkar och töser.

det gör du fan rätt i...dem e så jävla fina :tummenupp

trodde fan ett tag att du inte skulle köra mer...men klart man inte kan sluta när man börjat...ses snart på vägarna igen :öga

EricMetal

aka Snickarn
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
VTR Fajerstårm
Haha vilket önsketänkande!

Åker du mycket i Norrköping? Är själv i Finspång till och från!

Skojar du, jag kommer ju från finspång och bott där hela livet tills ca ett år sedan när jag flytta ner till skåne.. åker mest i skåne me tanke på att jag bor här men under semestern brukar jag tillbringa några veckor i finspång me hojen och polarna, många av bästa polarna i finspång kör ju också sporthoj,, va brukar du göra i finspång då? :yoparty

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Skojar du, jag kommer ju från finspång och bott där hela livet tills ca ett år sedan när jag flytta ner till skåne.. åker mest i skåne me tanke på att jag bor här men under semestern brukar jag tillbringa några veckor i finspång me hojen och polarna, många av bästa polarna i finspång kör ju också sporthoj,, va brukar du göra i finspång då? :yoparty

Haha där ser man!
Är där ibland, nu på senaste har de blivit lite festande men annars så blir de att man åker lite hoj, stannar ofta där när man ska hämta upp polarna på väg till gåsen.

Har faktiskt min hoj i dom trakterna tillfälligt iof.

snafets

Det tar sig
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-05, Multistrada-07
mmmmm, aaaaah, underbart!!!!

någon som hörde R1 mullret? :blah

+ 10 grader, torra vägar, det var helt underbart att köra idag!!!!
:banana

/S

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
heeh okok, gött för mig blir det nåntingen mellan cbr900, 929 eller någon SM, ska iväg imorn och kolla på en 929 iaf. ha det så gött pöjkar och töser.

fan vad nice!!!! :=)

mmmmm, aaaaah, underbart!!!!

någon som hörde R1 mullret? :blah

+ 10 grader, torra vägar, det var helt underbart att köra idag!!!!
:banana

/S

sett 2 hojar idag.... jävlar folk är ute och kör. Blev sugen nu.

MIn hoj är klar på tisdag.. då blir det en runda för mig med. Måste testa så allt sitter som det ska

Last edited:

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
:D :yoparty Fuy fan nu är det PAAAAAAAARTYYYYYYYYY :yoparty :tuttar :tuttar :tuttar /eddi

ladies and yentlemen

nu e majoonarn o eddi på väg ut för o leta efter lite :tuttar :tuttar
ja klart vad hittar ni på denna fina lugna lördagkväll
vi skulle aldrig kunna dricka en jävla massa för o sen ge oss ut o bara spana
ta det lugnt där ute
för det gör inte vi
/majoonarn o eddisan

Last edited:

Amras

y'all want a single... Fuck That
Gick med
22 Feb 2005
Hoj
660, KTM SMC
:D :yoparty Fuy fan nu är det PAAAAAAAARTYYYYYYYYY :yoparty :tuttar :tuttar :tuttar /eddi

ladies and yentlemen

nu e majoonarn o eddi på väg ut för o leta efter lite :tuttar :tuttar
ja klart vad hittar ni på denna fina lugna lördagkväll
vi skulle aldrig kunna dricka en jävla massa för o sen ge oss ut o bara spana
ta det lugnt där ute
för det gör inte vi
/majoonarn o eddisan

You sick fuck !

Rock on :yoparty

Håller på att byta drivpaket... vad ska jag tänka på.. ? behöver ett verktyg så jag kan nita ihopa kedjan... någon som vill låna ut till mej

Last edited:

Solid snake

Guest
2713374 You sick fuck !

Rock on :yoparty

Håller på att byta drivpaket... vad ska jag tänka på.. ? behöver ett verktyg så jag kan nita ihopa kedjan... någon som vill låna ut till mej

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...