Kom igen nu alla! hur länge tror ni att Zenit e med och kör denna sesongen innan han craschar, jag sätter 100 spänn på 2-3 veckor..
/ Glidaren
Kom igen nu alla! hur länge tror ni att Zenit e med och kör denna sesongen innan han craschar, jag sätter 100 spänn på 2-3 veckor..
/ Glidaren
Om Marie ligger framför så håller han väl det till första svängen, där han kör rakt fram istället för att svänga pga andra tankar...2732642Kom igen nu alla! hur länge tror ni att Zenit e med och kör denna sesongen innan han craschar, jag sätter 100 spänn på 2-3 veckor..
/ Glidaren
Om Marie ligger framför så håller han väl det till första svängen, där han kör rakt fram istället för att svänga pga andra tankar...
Om Marie ligger framför så håller han väl det till första svängen, där han kör rakt fram istället för att svänga pga andra tankar...
Ligger du bakom mig så kör du i princip själv, du hinner aldrig med om du kör en liten 400.2733571hmm...
nä men de e väll bättre de iaf än o ligga bakom dig. Då lär jag väll fly ut på åkern innan svängen så
många som ska byta till motard alltså..... men det går väl ann det med
Ligger du bakom mig så kör du i princip själv
Vilket liv det var i den här tråden.. Not.. Har alla gått i vinterdvala eller...?
jupp... eller ja.. alla sportisarna sitter inne u puttsar när jag e ute o skitar ner den nya hojen lite
jupp... eller ja.. alla sportisarna sitter inne u puttsar när jag e ute o skitar ner den nya hojen lite
va blev de för nåt??
det blev en ny 525... helt ny igen.. med motardkitt..
BILDER BILDER
vem är det som har antons mopett nujavist
javist
Var kör ni där? Vill också!
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |