Samåkning i Lund

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
vafan sluta älta nu!

bättre med en moppe än ingen moppe alls...spelar väl ingen roll bara man kör nåt på två hjul!

goba

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2006
Hoj
tyvärr ingen nu = (
Hallå!
Har fan inte vågat ringa försäkringsbolagen ännu för försäkring av hojen. är det nån som har nåt förslag på bolag jag ska ringa/undvika? kommer darra som ett asplöv när de meddelar månadskostnaden på hojen..
Sak gå en kurs på Sturup Raceway i Maj för att få ner kostanden lite. Är det nån som har nåt förslag?

ring salus ansvar,, ja har o de är absolut billigast på min hoj!! de hade nått erbjudande nu inför 2007-...

jag har 2300/mån-- hel försäkring --23år----körkort 3-4månader

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Hoppas det blir vår snart, så vi slipper det här "urspårandet" av tråden... Tråkigt, tråkigt...

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
finns väl massa positivt o säga...har ju varit helt sjukt grymmt väder på sistone...bara den lilla värmen som saknas..men snart kan man gazza igen (om man bara hinner pilla ihop allt igen)...

verkar som de flesta av oss kommer att fortsätta köra..inte hört några avhopp än o många har ju lyckats byta upp sig sen vi alla sågs sist...ska bli riktigt kul o spana in dessa nya hojarna...inte minns verkar det tillkommit lite nytt folk som e sugna på att gazza med oss o känner i blindtarmen att detta kommer bli ett kanonår!!! :tummenupp

så upp med hakan o blicka framåt nu pöjkar o flickor, snart e vi igång igen :hoppa

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...