chukabowa
Håårdcåår
KTM'en har jag inte hämtat än.
jaaa, men så hämta bojsänket då
KTM'en har jag inte hämtat än.
Allt över 600 cc är touring2749251Kanske det, din är mer moppe iaf, jävla tvåtakt ju, låter som en moppe till och med.
Allt över 600 cc är touring
Du mognar också och fattar att vridet i en stor motor is the shit jämfört med att varva sönder skitet för att få ut 3nm...2749689Allt över 600 cc är touring
Du mognar också och fattar att vridet i en stor motor is the shit jämfört med att varva sönder skitet för att få ut 3nm...
Ähh, han vänder bara kappan efter vinden.. Innan var allt under 9 dl moppe...2750039så det ska va över 600 kubk då...
Ähh, han vänder bara kappan efter vinden.. Innan var allt under 9 dl moppe...
Din är cool, över 509 kubik ska det vara.2750039så det ska va över 600 kubk då...
Man kan väl ändra sig...2750271Ähh, han vänder bara kappan efter vinden.. Innan var allt under 9 dl moppe...
Hallå!
Har fan inte vågat ringa försäkringsbolagen ännu för försäkring av hojen. är det nån som har nåt förslag på bolag jag ska ringa/undvika? kommer darra som ett asplöv när de meddelar månadskostnaden på hojen..
Sak gå en kurs på Sturup Raceway i Maj för att få ner kostanden lite. Är det nån som har nåt förslag?
Hoppas det blir vår snart, så vi slipper det här "urspårandet" av tråden... Tråkigt, tråkigt...
skriv nått kul själv då!!!
Jag har inget kul och säga... Jag kommer ju knappt i mitt skinnställ nuförtiden..
men sluta vänta o dra ut med hojen istället... ut o weela eller vad fan som helstjo... men en dags väntan e alltid en dag för mycket!!!
men sluta vänta o dra ut med hojen istället... ut o weela eller vad fan som helst
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |