Bishop arms.2840425Har två polare på besök som inte pluggar och därför inte kommer in på nation. Så vad finns det för ställen i Lund som släpper in 20 åringar?
Tack för rundan igår. Som sagt synd på blåsten, men kom på att desto fortare man körde desto mindre kändes blåsten, Synd man är sån fegis i kurvorna man gör juh inte hojen rättvisa.
Fuck a duck va kallt det blev på slutet! nötterna frös nästan fast i tanken.. *brr* jaja, tack för en schysst förstaårstur iaf. hade gott!
Måste säga att fan vad snygg hoj du har alltså...... blev riktigt sugen på byta upp mig nu till en sådan
Bilderna ligger på fyllegnu.com nu...
Det var väl dig jag och chuka mötte idag i värpinge? Haha du kände nog inte igen mig, men jag vinkade på dig.2841111Måste säga att fan vad snygg hoj du har alltså...... blev riktigt sugen på byta upp mig nu till en sådan
Det var väl dig jag och chuka mötte idag i värpinge? Haha du kände nog inte igen mig, men jag vinkade på dig.
Hehe det var inte svårt att se att det var du som körde, du är väl den enda i Lund med polkafärger?2842113Ja det var det! jo fan jag kände igen er.... tänkte det måste vara ni.... har sett bilder på era hojar så jag uteslöt att det var ni =))
snygga hojar som fan!!
Måste säga att fan vad snygg hoj du har alltså...... blev riktigt sugen på byta upp mig nu till en sådan
Någon i denna tråden som wheela med en blå yamaha motard (xt660x tror jag det va) i Lund i dag , på vägen som går mot Dalby vid 16 tiden
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |