Ni som tog bilder.. kan ni skicka dom till mig
Nu får vi sluta att drömma om italienska delikatesser och inse att det vi har, det duger. Någon som är sugen på en runda idag vid 16 tiden?
Eslövsrundan kanske?
/S
Jag la upp mina bilder på
http://89.253.77.19/bilder/20070415_Ducati_test/album
Mest egobilder.. på mig och 1098S
Man fick jobba för att hålla framhjulet i gatan..
När jag skulle köra hem med min CBR600 trodde jag motorn pajat.. det hände ju inget när man vred på rullen.. jämfört med 1098S alltså. [snålmode på] Men jag kanske lever lite längre på min hoj.. [snålmode av]
Tack för tipset om provkörningen.. Nästa gång ska jag köra direkt till anmälningsbordet och lämna in en lapp utan att först drägla över hojarna.. det var minst 9 pers som köm före mig pga det..
Nu får vi sluta att drömma om italienska delikatesser och inse att det vi har, det duger. Någon som är sugen på en runda idag vid 16 tiden?
Eslövsrundan kanske?
/S
Tja man kanske skulle passa på när man är ledig och vädret är det rätta! Träffas var isf?
Anmärkning: Hjullager ej kontrollerat
Grattis till en "trevlig besiktningsman"!
Fick likadant i Ystad, så länge man inte har centralstöd kollar dom tydligen inte hjulagerna. Det är väl antagligen för att ha ryggen fri om det händer något när man vurpar och det visar sig att hjulagerna är slut.
fan skånevårturen är ju 21:a april.. då är man i istanbul och kollar på motogp kval...
fan skånevårturen är ju 21:a april.. då är man i istanbul och kollar på motogp kval...
motogp kval.. fan vad trist.....
själv ska vi köra runt skåne med alla polarna och snacka hoj och ha den bästa tiden i våra liv.. eller hur Jkay
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |