powerjohan
Ogudaktig sporthojare
Seg dag och jag vaknade sent... men jag drar från Statoil norra ringen kl 13:30 om någon vill hänga på...
Blir som sagt i lugn takt och tempo.
pjohan skrev:2127688Seg dag och jag vaknade sent... men jag drar från Statoil norra ringen kl 13:30 om någon vill hänga på...
Jups, kör du E22 och kör av Norra så är det vänster i rundellen som du kommer upp på, rakt fram i nästa rondell och sen ligger Statoil på höger sida inför nästa korsning (där kör du höger och höger i nästa för att kunna komma in på macken)Nyman skrev:2127702Jag är sugen på en liten tur. Fast dessvärre är jag helt tappad när det gäller att hitta till platser. Men om jag förstått det rätt så om man kommer från malmö så är det norra avfarten?
Inget fast bestämt. Kan ju dra mot s.rörum-rickardrum-svensköp och andra platser på linderödsåsen eller om folk har andra önskemål...Ooops skrev:2127738Är sugen, vart hade ni tänkt dra? Är det inte mini-dirtbike racing idag på lockarp?
Jag är på.. men kommer inte hinna till 13.30.. sitter i kalingar och pillar naveln just nu.. bor i Malmöpjohan skrev:2127747Inget fast bestämt. Kan ju dra mot s.rörum-rickardrum-svensköp och andra platser på linderödsåsen eller om folk har andra önskemål...
JKay skrev:2127950Men Eddi..har du inte fått lära dig att man är MAN om man kan dricka dagen innan OCH kunna köra dagen efter??
...eller inte...
Nä, inget köra när man är bakis, det är det FAN inte värt.
Men jag är nykter och ska köra nu! Tänkte mig ev. en lite posörrunda via Lomma - Oxie - Höllviken och Flsterbo...får se vart jag landar.
Ni andra har nog redan kört.
Men ser ni mig så tuta gärna!!
Eddi skrev:2130939någon som VET inte bara har förslag på där man kan öva wheelies i lugn och ro ?
i lund då
rakan nere vid barsebäck e bra oxå.. precis utanför kärnkraftverket... jag kommer om någon mer ska dit.Eddi skrev:2130939någon som VET inte bara har förslag på där man kan öva wheelies i lugn och ro ?
i lund då
Eddi skrev:2131235okej... får väl testa dessa ställena... ligger en bit bort bara. Ska ta en titta nere vid linero tror man kan köra där med
Eddi skrev:2130939någon som VET inte bara har förslag på där man kan öva wheelies i lugn och ro ?
i lund då
Willew skrev:2131279Bakom McDonalds i staffanstorp Där har man övat många gånger...
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari