Samåkning i Lund

Solid snake

Guest
Jag kanske drar till rakan idag, får se med vädret för det ser inte allt för ljust ut just nu...

Men vid 18:00 kanske jag drar från preem i Kävlinge.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag kanske drar till rakan idag, får se med vädret för det ser inte allt för ljust ut just nu...

Men vid 18:00 kanske jag drar från preem i Kävlinge.

då ses vi väl kanske där då:tummenupp på rakan alltså:)

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
regn regn blir nog inget för mig :=((( omdet inte lättar upp piss fan skit vill köra!

frigol33t

Ett hjul - j*vligt kul
Gick med
24 Apr 2007
Hoj
KTM EXC 125 SM
tjuuhu !

nu äre så att man skaffat sig en ktm 125a och slängt på sm-sulor och hela paketet. :yoparty

så man är ju sugen på att åka lite me grejerna och undrar vafan ni sysslar me på den där sjöborakan :tungan seriöst så menar jag som såhär: åker där bara duktiga slangare där eller? eller är där killar på 125or där oxå? man vill ju inte vara helt själv där :)

hur långt är det till sjöborakan från sunnanå som ligger mellan staffanstorp och malmö?

tyvärr så får jag inte kortet förräns nästa månad :huvet men sen blir det åka av :yoparty

ha det !

drredbull

Maskulunist
Gick med
16 Dec 2006
Hoj
KTM 450 exc-f sixdays, 690 duke, Honda Dax.
fick nu SMS från meca-raceway. all körning där är inställd ikväll.
:mad:

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
vad fan är detta-- fick sms från väg verket precis där tjejen jobbar.. alla vägar avstängda i skåne = all körning iställd...

sjukt är det :D

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag HATAR regn och dåligt väder.... Nu har jag ju inget att göra i kväll.. :(

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
men vafan, nu regnar det ju... palla rakan då... men vadå alla vägar i skåne avstängda??:confused: jag måste ju köra till lund i vilket fall som helst sen, ska jag köra över åkrarna då eller?:va

tjuuhu !

nu äre så att man skaffat sig en ktm 125a och slängt på sm-sulor och hela paketet. :yoparty

så man är ju sugen på att åka lite me grejerna och undrar vafan ni sysslar me på den där sjöborakan :tungan seriöst så menar jag som såhär: åker där bara duktiga slangare där eller? eller är där killar på 125or där oxå? man vill ju inte vara helt själv där :)

hur långt är det till sjöborakan från sunnanå som ligger mellan staffanstorp och malmö?

tyvärr så får jag inte kortet förräns nästa månad :huvet men sen blir det åka av :yoparty

ha det !

sjöborakan är samlingsplats för hojåkare runtomkring området och de allra flesta låter hojen stå på parkeringen vid caféet där för att istället bara gå runt och kolla in de andras hojar samt beundra de duktiga slangarna som brukar visa upp sig. själv kör jag 125:a och hänger där lite titt som tätt, mest för att spana in snygga hojar och låååånga wheelies:tummenupp det är inte särskilt långt, du ska bara ut mot dalby och följa elvan mot sjöbo så hittar du det. hör av dig när du ska dit så tar vi en sväng:tummenupp

Last edited:

drufus

-=Den_Gode=-
Gick med
4 May 2007
Hoj
KTM 690 smc -08 SÅLD
Ska du kanske ut till lödde imorrn.. hör av dig såfall, så hakar ja på... har fått mitt slipon nu me så nu ljuder de bättre,.. :gnissla

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
tjuuhu !

ha det !

på sjöborakan samlas 1000-tals fiskebåtar. samt några ensataka sporthojar.. sen e det några som kör som satan där. e ltie läskigt o va där för man väntar bara på att det ska komma en plasträser kasandes o klippa hojar, barn o fan vet allt vad som finns där. jag gillar det inte.. o så e det tåkiga vägar på vägen hem.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy