Solid snake
Guest
Jag kanske drar till rakan idag, får se med vädret för det ser inte allt för ljust ut just nu...
Men vid 18:00 kanske jag drar från preem i Kävlinge.
Jag kanske drar till rakan idag, får se med vädret för det ser inte allt för ljust ut just nu...
Det är väl bättre att ha 2 växlar och den går i 90, än att ha 6 växlar och den går i 90, som din "stor moppe".![]()
![]()
regn regn blir nog inget för mig :=((( omdet inte lättar upp piss fan skit vill köra!
Får bli Lödde imorgon istället.3047593Jag HATAR regn och dåligt väder.... Nu har jag ju inget att göra i kväll..![]()
Får bli Lödde imorgon istället.
http://www.smhi.se/weather/natvader/ntv_landvader.html?placeId=10010112061
Får bli Lödde imorgon istället.
http://www.smhi.se/weather/natvader/ntv_landvader.html?placeId=10010112061
tjuuhu !
nu äre så att man skaffat sig en ktm 125a och slängt på sm-sulor och hela paketet.![]()
så man är ju sugen på att åka lite me grejerna och undrar vafan ni sysslar me på den där sjöborakanseriöst så menar jag som såhär: åker där bara duktiga slangare där eller? eller är där killar på 125or där oxå? man vill ju inte vara helt själv där
hur långt är det till sjöborakan från sunnanå som ligger mellan staffanstorp och malmö?
tyvärr så får jag inte kortet förräns nästa månadmen sen blir det åka av
![]()
ha det !
men vafan, nu regnar det ju... palla rakan då... men vadå alla vägar i skåne avstängda??jag måste ju köra till lund i vilket fall som helst sen, ska jag köra över åkrarna då eller?
![]()
tjuuhu !
nu äre så att man skaffat sig en ktm 125a och slängt på sm-sulor och hela paketet.![]()
så man är ju sugen på att åka lite me grejerna och undrar vafan ni sysslar me på den där sjöborakanseriöst så menar jag som såhär: åker där bara duktiga slangare där eller? eller är där killar på 125or där oxå? man vill ju inte vara helt själv där
hur långt är det till sjöborakan från sunnanå som ligger mellan staffanstorp och malmö?
tyvärr så får jag inte kortet förräns nästa månadmen sen blir det åka av
![]()
ha det !
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |