bjorasen
Ride the winds of change
jag tänkte åka på bling bling runda i malmö kom dit vetja!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=119080
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=119080
Ducati_Johan skrev:2147643Hur fort går de tpå en sådan runda då? Min hoj är ju inte den nyaste direkt, vill ju inte vara ivägen, samt att man vill ju kunna hänga med utan allt för stora problem
Ooops skrev:2148773Tack Eddi och ni andra för en nice runda Alltid kul o köra/flabba med er!
JKay skrev:2151403BILAR!!
Jag höll på att sluta som en kylarprydnad idag i Trollbergsrondellen.
Jag kom från norra delen (bollhuset på vänster sida o SHELL macken på höger) och skulle rakt fram. Mitt i rondellen så blir det kö för att gående i södra delen av rondellen ska över.
Rullar sakta framåt genom rondellen för jag har ingen brådska och kön rör sig inte. DÅ, helt plötsligt, får en RÖD volvo 245a för sig att NU ska han minsann fram!!! Jag ser som hastigast att han är på kollisionskurs och får stopp på hojen och trycker mig bakåt så jag får hojen i bakåtrörelse. Den DUMME jäveln bara rycker på axlarna o kör vidare medans jag skriker i hjälmen, räcker finger och hötter me näven åt honom.
Tittar mig omkring då ser jag 2 bilar vars förare sitter med gapande käftar o bara glor. Dom hade uppenbarligen sett alltihop för den ene bilen rullar förbi med nervevad ruta och säjer "Det kunde gått riktigt illa!"
Jotack...påminn mig....
Idioter säjer jag bara!!
JKay skrev:2151403BILAR!!
Jag höll på att sluta som en kylarprydnad idag i Trollbergsrondellen.
Jag kom från norra delen (bollhuset på vänster sida o SHELL macken på höger) och skulle rakt fram. Mitt i rondellen så blir det kö för att gående i södra delen av rondellen ska över.
Rullar sakta framåt genom rondellen för jag har ingen brådska och kön rör sig inte. DÅ, helt plötsligt, får en RÖD volvo 245a för sig att NU ska han minsann fram!!! Jag ser som hastigast att han är på kollisionskurs och får stopp på hojen och trycker mig bakåt så jag får hojen i bakåtrörelse. Den DUMME jäveln bara rycker på axlarna o kör vidare medans jag skriker i hjälmen, räcker finger och hötter me näven åt honom.
Tittar mig omkring då ser jag 2 bilar vars förare sitter med gapande käftar o bara glor. Dom hade uppenbarligen sett alltihop för den ene bilen rullar förbi med nervevad ruta och säjer "Det kunde gått riktigt illa!"
Jotack...påminn mig....
Idioter säjer jag bara!!
Kimmse skrev:2152484ajaj illa det där med bilar som inte är försiktiga i trafiken. men från det ena till det andra är det någon som ska ut o köra lite ida kanske runt häckeberga o närheten? är två stycken som ska ut runt 1 om någon vill på eller träffas nånstans?
JKay skrev:2153290Hehehe...svårt med att hitta ställen att köra på??
Dra upp till Trolleholm, där finns goa vägar!
Ljunghusen skrev:2153538cbr till salu 26k
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari