Samåkning i Lund

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Ort
y-stad
Hoj
snart så ..
Snart är det ju dags att hämta knarren i östergötland asså! Ser fram emot att få köra med er sen :tummenupp

Kul med fler som köper aprilia också =)


rätt ... hojar gör sig bäst i skåne :) .. och välkommen!! du kommer gilla rakan på onsdagar !!

ja det ska bli grymt roligt att prova, du har en riktigt bra mekaniker på Nordbecks i Tomelilla när nere :tummenupp
:Bugar
 

Geten

"JesperN"
Gick med
8 Feb 2004
Ort
Tomelilla
Hoj
Triumph
Var på ducati idag och kikade på hypermotarden. Fan vad sugen man är på en sån, men något i mig säger att jag inte borde ha en sån dyr hoj. :gnissla
Men något annat i mig säger KÖP.

De skulle få hem demohojar nån gång i april så jag kan se om den verkligen är så underbar som jag föreställer mig att den är. :yoparty
ingen som vil tjöpa en fz6 :rolleyes:
 

Wanted

Adrenalin-gosse!
Gick med
12 Jan 2007
Ort
Malmö
Hoj
CBR1000RR
Var på ducati idag och kikade på hypermotarden. Fan vad sugen man är på en sån, men något i mig säger att jag inte borde ha en sån dyr hoj. :gnissla
Men något annat i mig säger KÖP.

De skulle få hem demohojar nån gång i april så jag kan se om den verkligen är så underbar som jag föreställer mig att den är. :yoparty
ingen som vil tjöpa en fz6 :rolleyes:

Klart du ska ha en hyper, den är så jävla über!
Någon som är sugen på en runda på lördag?
 

kurre3

Det är visst nån som är tillbaka...=)
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Söder om söder
Hoj
990 SMT
rätt ... hojar gör sig bäst i skåne :) .. och välkommen!! du kommer gilla rakan på onsdagar !!

ja det ska bli grymt roligt att prova, du har en riktigt bra mekaniker på Nordbecks i Tomelilla när nere :tummenupp
:Bugar

Tack tack. Ja det är inga nådiga vårkänslor som sprider sig i kroppen nu inför en mild tid i söder =)

Nordbecks ska jag kolla upp. :tummenupp Har du tips på nåt trevligt ställe med stövlar och handskar och kanske en skvätt motul här i trakten också eller?
 

tjille

Guest
Trodde inte jag skulle bli så glad över det... men avslutade en, tror jag i alla fall, flugas liv på visiret idag på spontansvängen.

Årets första fluga! Vårkänsla !

Vad är det för rykten jag hör om att polisen inte bötfäller nu? Någon kollektiv "demonstration" där de endast varnar istället för att böta. Detta för att sabba statistiken då resurser tydligen används på fel sätt, enligt dem själva. Inte mig emot i alla fall! :D
 

Wanted

Adrenalin-gosse!
Gick med
12 Jan 2007
Ort
Malmö
Hoj
CBR1000RR
Jag är på, vart bär det hän? Grusigt i häckeberga på sina ställen.

:tummenupp Jag hatar häckeberga under vår och höstsäsongen.. Allt skit som jordbruksmaskinerna drar upp och en massa rullgrus är inte kul när man kommer i förfriskad hastighet. Vi kan väl se vart vi blir av? Jag har inte så bra koll på goa landsvägar men det är det väl andra som har? Ska vi spika 12.00 Statoil Lund Södra (vid skönt väder, +8 och sol)?
 

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Ort
y-stad
Hoj
snart så ..
Tack tack. Ja det är inga nådiga vårkänslor som sprider sig i kroppen nu inför en mild tid i söder =)

Nordbecks ska jag kolla upp. :tummenupp Har du tips på nåt trevligt ställe med stövlar och handskar och kanske en skvätt motul här i trakten också eller?


börjar komma mer o mer :) men väntar tills temperaturen stiger, orkar inte en vurpa till som förra året :näsblod

gör det !! dom är akutriserade Aprilia återförsäljare med vettiga priser på service !! :tummenupp

bor du i Lund har du Lillemans och MC-huset i malmö som har bra utbud .. funderar själv på att handla från fc-moto.de !!
 

henke hå

ogilla facebook
Gick med
23 Dec 2006
Ort
norr om lund
Hoj
ktm rc8r-12.ktm rc8 track-11.honda crf450-08
:tummenupp Jag hatar häckeberga under vår och höstsäsongen.. Allt skit som jordbruksmaskinerna drar upp och en massa rullgrus är inte kul när man kommer i förfriskad hastighet. Vi kan väl se vart vi blir av? Jag har inte så bra koll på goa landsvägar men det är det väl andra som har? Ska vi spika 12.00 Statoil Lund Södra (vid skönt väder, +8 och sol)?

jag e statoiol södra kl 12 om det inte regnar
henke
 

Geten

"JesperN"
Gick med
8 Feb 2004
Ort
Tomelilla
Hoj
Triumph
:tummenupp Jag hatar häckeberga under vår och höstsäsongen.. Allt skit som jordbruksmaskinerna drar upp och en massa rullgrus är inte kul när man kommer i förfriskad hastighet. Vi kan väl se vart vi blir av? Jag har inte så bra koll på goa landsvägar men det är det väl andra som har? Ska vi spika 12.00 Statoil Lund Södra (vid skönt väder, +8 och sol)?


Hänger gärna på om vädret blir vad smhi lovat.
 

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Ort
staffanstorp
Hoj
Stor moppe
ska man behöva höra med br.hörbergs vad dom har för billiga däck liggandes.. bara så man kan med ut o köra??
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top