Solid snake
Guest
Poliserna eller?Var dom från Lund?
Poliserna eller?Var dom från Lund?
Var dom från Lund?
Hoppas det gick bra med Ceejay också!
Nu när vädret börjar bli riktigt bra suger det faktiskt riktigt mycket att inte ha en hoj.. Det är nästan så illa så att jag hade tyckt det var okej att åka bakpå, vilket jag oftast mest uppfattar som läskigt...![]()
Tjena grabbar.
Har precis blivit släppt från sjukan nu och kommit hem.
Har tydligen brutit utskotten på vänster sida av två kotor i ländryggen , men det är enligt läkarna ingen större fara, gör bara jävligt ont att över huvudtaget röra sig, skulle ta 2-3veckor att läka ihop sa dem.
Det var ingen rolig natt iallafall, inte mycket sömn inte, fick ligga på sträckbänken tills kl 22 innan jag fick en riktig säng, tack gode gud för morfin alltså.... Sen var högerhanden lite paj, se ut som en boll nu, och nån smäll på vänsterbenet som är lite blåslagen
Kurre3 klarade ju sig efter omständigheterna bra med tanke på hans gamla skador o det var ju jävligt skönt, vi e nog fit for fight båda två inom några veckor.
Ha det bra boys, får se när man sätter sig på en hoj igen, har inte riktigt hunnit börja fundera på den framtiden än, bara glad att man lever och inte får några men.
PS. Nån som vet vilka man ska kontakta angående olyckan, ska man ringa till polisen och prata med dem eller hur funkar det???
Låter inget skönt, men bra att det inte blev något värre.![]()
Räcker nog med att ringa försäkringbolaget då de brukar hjälpa till med allt.
OK då ska jag ringa dem direkt
.har som sagt lite grejer som är era. handskar solbrillor och knäpuck
fan va skönt att de inte e värre med dig!!
jag vet inte om ni hört, men era hojar togs till ystad över natten av bärgaren, för att sedan lämnas till närmaste märkesverkstad... vi fick inte ta hand om dem som polisen sa först![]()
.
Du sa att hanskarna var lite vita eller? I så fall är det Kurres
Solbrillorna e nog mina, e det nåt kvar av dem??
Knäpucken har jag inte en aning om vems det är, har inte fått hem mina grejer än, om det är Arlen Ness märke så är det min, om inte så är det Kurres. Vi kan väl ta dem grejerna nån dag när du e i lundatrakten, kommer nog inte ha någon nytta av dem på ett tag ändå
Tack för hjälpen därborta förresten. Hur blev det med hojarna, bara att slänga på tippen eller??
Skönt att vi båda skriver hemifrån igen..
Sitter mörbultad och äter oxynorm hemma i lkpg nu. (som jag saknat dom kapslarna).
Som nån sa, vilket tillfälle att byta till bmx istället =)
edit: mina handskar, tack för det
från ystad , dom är rätt välkända för att vara riktigt surfittor ...
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |