Sügen, men skolhelvetet håller en upptagen... Ska försöka hitta lite tid
Skola...? Lär dig prioritera.
Sügen, men skolhelvetet håller en upptagen... Ska försöka hitta lite tid
auumen!!!
var riktigt gött igår faktiskt! blev inte toklångt men gött me lite hojsnack igen!
får väl nästan bli ett onsdagsgazz imorrn...fler som e sugna?
ska tjata ner brorsan oxå...sen vet ja inte var alla andra har tagit vägen för e ju toklite aktivitet i tråden...
Jag kämpar med att få sålt min bil så jag kan köpa ny hoj... Ingen som vet någon som vill köpa min BMW?
Pakistan porsche
det är en bmw
Mm, det enda riktiga märket. Vilket annat märke kombinerar snygg design, BAKHJULSDRIFT, bra motorer (BMW vann trots allt "Världens bästa motor 2008"), komfort samt inbjuder till lek?
Återkom när du vet en annan sån bil! =)
Corvette
Har Corvette vunnit det priset? Coolt!
Nä, det tror jag inte den har. Men den uppfyllde väl alla andra kriterier. Hade det inte stått snygg design skulle jag föreslagit Volvo 740.
jo lite tråkigt e det allt att det e så många som lagt ner...blir väl inte som det var på glada tjugohundrasex året men kan ju ändå bli några rundor iallfall...
verkar ju regna lite nu så får ju se om det hinner torra upp tills kvällen...men isåfall blir det nog kanske o gazza lite iallfall!
får man fråga swisharn om hennes så kallade underbil ala BMW har 2008 års motor i sig ???
Får inte regna idag. Måste köra hojen från sjöbo till lund oavsett väder ju.
Iaf fortfarande uppehåll i Malmö, och man kan tom skymta solen mellan molnen.
Jag tycker att vi ska köra med det återstående gamla gänget nån gång, bara vi och ingen annan.
Taskigt? Japp.
Min CBR ska lagas först också, och det kan man ju fråga sig hur lång tid det kommer ta.I så fall får ni gärna vänta tills jag fått tag i hoj.. Eller om jag hittar nån att låna.
Du, din bror? Jag, Marie när hon har hoj, Thomas...hade varit fett kul me en reunion! frågan e ju vem som egentligen fortfarande kör...
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|