Samåkning i Lund

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
auumen!!!

var riktigt gött igår faktiskt! blev inte toklångt men gött me lite hojsnack igen!

får väl nästan bli ett onsdagsgazz imorrn...fler som e sugna?

ska tjata ner brorsan oxå...sen vet ja inte var alla andra har tagit vägen för e ju toklite aktivitet i tråden...

"Alla andra" har typ lagt av.. Nästan ingen av gamla gänget som kör längre.. Jag kämpar med att få sålt min bil så jag kan köpa ny hoj... Ingen som vet någon som vill köpa min BMW?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Mm, det enda riktiga märket. Vilket annat märke kombinerar snygg design, BAKHJULSDRIFT, bra motorer (BMW vann trots allt "Världens bästa motor 2008"), komfort samt inbjuder till lek?
Återkom när du vet en annan sån bil! =)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nä, det tror jag inte den har. Men den uppfyllde väl alla andra kriterier. Hade det inte stått snygg design skulle jag föreslagit Volvo 740. :rolleyes:

Haha ja, det är sant..! =)
Volvon kan ju duga som vinterbil, om inte annat! =)

jocke-j

Med dryg stockholmsdialekt!
Gick med
1 Mar 2006
Hoj
Yamaha YZF600R
Jag är på att köra lite idag, om det inte blir regn!.
//Joakim (som måste rusa iväg till föreläsning)

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
jo lite tråkigt e det allt att det e så många som lagt ner...blir väl inte som det var på glada tjugohundrasex året men kan ju ändå bli några rundor iallfall...

verkar ju regna lite nu så får ju se om det hinner torra upp tills kvällen...men isåfall blir det nog kanske o gazza lite iallfall!

får man fråga swisharn om hennes så kallade underbil ala BMW har 2008 års motor i sig ???

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
jo lite tråkigt e det allt att det e så många som lagt ner...blir väl inte som det var på glada tjugohundrasex året men kan ju ändå bli några rundor iallfall...

verkar ju regna lite nu så får ju se om det hinner torra upp tills kvällen...men isåfall blir det nog kanske o gazza lite iallfall!

får man fråga swisharn om hennes så kallade underbil ala BMW har 2008 års motor i sig ???

Nej, det har den inte, men bra nära kvalitetsmässigt! ;)
Nej, men den går skitbra. Vill inte sälja den, men ska det bli en hoj för min del måste jag göra mig av den. Kan inte hålla båda två. :(

Geten

"JesperN"
Gick med
8 Feb 2004
Hoj
Triumph
Får inte regna idag. Måste köra hojen från sjöbo till lund oavsett väder ju. :gnissla

Iaf fortfarande uppehåll i Malmö, och man kan tom skymta solen mellan molnen. :tummenupp

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Får inte regna idag. Måste köra hojen från sjöbo till lund oavsett väder ju. :gnissla

Iaf fortfarande uppehåll i Malmö, och man kan tom skymta solen mellan molnen. :tummenupp

Det har regnat i Harlösa, metropolen av Skåne :)rolleyes: ) men slutade för typ en halvtimme sen. Ser hyffsat ljust ut nu!

Solid snake

Guest
Jag tycker att vi ska köra med det återstående gamla gänget nån gång, bara vi och ingen annan.

Taskigt? Japp.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...