Samåkning i Lund

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
fan vad kallt det har blivit!:va

tarm

fu
Gick med
29 Apr 2008
Hoj
vtr1000f
fan vad kallt det har blivit!:va

Släng på ett par gore-tex-handskar så är det väl ingen fara? Och i december får dul skaffa ett lite varmare underställ.

Jag tycker själv att det är skönare att köra runt nu än mitt i sommaren.

Januari-februari suger däremot. :näsblod

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Släng på ett par gore-tex-handskar så är det väl ingen fara? Och i december får dul skaffa ett lite varmare underställ.

Jag tycker själv att det är skönare att köra runt nu än mitt i sommaren.

Januari-februari suger däremot. :näsblod

mitt skinnställ är perforerat på insidan av armarna vilket gör att man fryser satan över hela överkroppen, i stort sett vad man än har under...:( har dock rätt bra handskar så händerna är varma:)
men ändå, även om det går att köra så förtar kylan en del av känslan liksom... skönare när man kan vara närapå naken under stället och bara glassa fram i solen... vart tog min sommar vägen!?:gråta

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Stryk mig... Hojen står i delar och jag kan inte få ihop den. Eller jo, det kan jag, men jag får inte av framdrevet. Kawaskakis lösningar suger...

Ado

Galen - helt jävla väck i bollen
Gick med
23 Sep 2005
Hoj
2021 Triumph Tiger 1200 - kan man köra sportigt?
Tja allihopa! här kommer en som förmodades vara död - nämligen jag!!!!

Nu e de så att jag behöver hjälp av vissa av er - de som vid något tilfälle har pluggat på Lunds Universitet/ fortfarande pluggar på LU.

Det som fick mig att köra mer hoj o som kändes som bäst började me att majoon en dag snackade me mig om min hoj utanför studiecentrum - därefter kom ja in i den lilla församlingen på LTH som körde hoj tillsammans o sen blev de åka av!
Nu e de så att den föreningen dog ut efter att peter gick ut skolan.
JAG VILL STARTA UPP DEN IGEN!
Jag vill sakapa en gemenskap på LU va de gäller oss som kör hoj o kanske bidra me någon ny till det här gänget som gäller nu. Därför skulle ja vilja att ni PM'a mig era e-mail adresser o adresser till folk som ni vet studerar/har studerat vid LU o fortfarande kör hoj.
hjälp mig me detta så kan vi nog alla få ut mycket av det!

ha det gött o hör av er när ni känner för att köra!
0739-228757!!!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Henke_N

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
Cbr600rr -06
Ut o åka i morn eftermiddag/kväll kanske?
Har inte hunnit köra nått på hela veckan.. har lite abstinens..

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr

Nu e de så att jag behöver hjälp av vissa av er - de som vid något tilfälle har pluggat på Lunds Universitet/ fortfarande pluggar på LU.

Det som fick mig att köra mer hoj o som kändes som bäst började me att majoon en dag snackade me mig om min hoj utanför studiecentrum - därefter kom ja in i den lilla församlingen på LTH som körde hoj tillsammans o sen blev de åka av!
Nu e de så att den föreningen dog ut efter att peter gick ut skolan.
JAG VILL STARTA UPP DEN IGEN!
Jag vill sakapa en gemenskap på LU va de gäller oss som kör hoj o kanske bidra me någon ny till det här gänget som gäller nu. Därför skulle ja vilja att ni PM'a mig era e-mail adresser o adresser till folk som ni vet studerar/har studerat vid LU o fortfarande kör hoj.
hjälp mig me detta så kan vi nog alla få ut mycket av det!

ha det gött o hör av er när ni känner för att köra!
0739-228757!!!

najs o försöka sparka igång det projektet igen, inte omöjligt att det kan bli av men för o få lite fler o köra så e det bättre o dra med annat folk oxå..

jag skulle kunna tänka mig o va me o köra nån gång lite då och då iallfall!

Geten

"JesperN"
Gick med
8 Feb 2004
Hoj
Triumph

Gälls det om man bara gått en kvällskurs i skånsk geologi för att få ett studentleg. :rolleyes:

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring