behöver inte va så länge bara man kommer ut en sväng
Men då kör jag från Malmö nu. Det dumma om vi ska ses i Storp är att där bara är Häckeberga att köra i, och där ligger en massa skit på vägen...
behöver inte va så länge bara man kommer ut en sväng
Men då kör jag från Malmö nu. Det dumma om vi ska ses i Storp är att där bara är Häckeberga att köra i, och där ligger en massa skit på vägen...
e där inga andra små vägar o köra
Nej, inte i närheten.
I morgon har jag mer tid, ta en lite längre tur då i stället, om det är okej väder?
Du är ju rent tosig flicka lilla! Min termometer visar 3,5 grader! Lyckligtvis på plussidan, vilket åtminstone är positivt.
Men om det blir fint väder i helgen, då ska jag ta min premiärtur!
ååååååååhhh vaffan ska man jobba nu när solen visar sig lite
Ja jag är förvånad över att jag inte har sett dig starta hojen än?? du som brukar köra i alla väder
Jobba en lördag?
Börjar det inte regna mot eftermiddagen/kvällen så är tanken att jag ska plocka hem hojen idag.
inte bara en lördag, har jobbat sen fredag morgon o slutar först imorrn bitti
Gött då får man äntligen höra lite hoj ljud till frukost som man fått de andra säsongerna hehe
Du får någon gång berätta vad du jobbar med, så jag vet vad jag inte ska söka om nytt jobb behövs i framtiden.
Ska gasa lite extra när jag startar hojen.
Och du har köpt en ny Speed Triple? Ska bli kul att se den!
Jag läser till elektriker faktiskt men jobbar extra som assistent så därav detta långa pass, så slipper man ju jobba på ett bra tag sen
Visst har jag köpt en ny Street triple, lyckades ju lägga den gamle
Kan ju faktiskt vara rätt ok, att jobba hårt ett par dagar, sedan vara lite långledig. Pluggandet går bra? Du lär nog inte sakna jobb när du väl är färdig.
Aj tusan. Måste ha gått illa för hojen med tanke på att det blev en ny, men jag hoppas du klarade dig bra! Misstänker det varit lite svårare för dig att få ut en ny sajklan på försäkringen, än en ny Triumph.
Njae vi får väl hoppas det finns jobb, elektriker har tydligen inte drabbats så hårt av krisen änsålänge iallafall, men allt kan hända
vet inte om ja kan hålla me om de riktigt
Får nog hålla med Quman här!..tjejens brorsa är "epileptiker" och enligt honom ser det inte ljust ut
vet inte om ja kan hålla me om de riktigt
snackade med facket förra veckan o elektrikerna i skåne, speciellt malmö-lund regionen hade drabbat mycket mildare än resten av landet, så jag står fortfarande för vad jag sa
Får ju tänka positivt, efter sol kommer regn
snackade med facket förra veckan o elektrikerna i skåne, speciellt malmö-lund regionen hade drabbat mycket mildare än resten av landet, så jag står fortfarande för vad jag sa
Får ju tänka positivt, efter sol kommer regn
på den punkten håller ja me dig malmö o lund regionen har inte drabbas lika mycke som resten av svergie men de dröjer inte länge ti innan de slår riktigt hård här om de inte vänder snart senaste ja hörde från årsmötet med sektionen va att i stort sätt va de endast APQ el som anställde folk men de har dom gjort länge o när deras stora byggen e slut så kommer väldigt många att säkerligen få gå.
Jo visst allt hinner ju ifatt en för eller senare, men jag hoppas på att det kommer vända inom en snar framtid, inte bara inom el utan för allt. Börjar bli drygt med den här jävla krisen!!!
sen menade jag efter regn kommer sol, inte tvärtom hahhahha
Haha ja, det var ju positivt värre! "Efter sol kommer regn"
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati