Samåkning i Lund

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
ååååååååhhh vaffan ska man jobba nu när solen visar sig lite :huvet :huvet

Du är ju rent tosig flicka lilla! :3freak Min termometer visar 3,5 grader! :gnissla Lyckligtvis på plussidan, vilket åtminstone är positivt. :)

Men om det blir fint väder i helgen, då ska jag ta min premiärtur! :tummenupp

Ja jag är förvånad över att jag inte har sett dig starta hojen än?? du som brukar köra i alla väder :tummenupp

Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
ååååååååhhh vaffan ska man jobba nu när solen visar sig lite :huvet :huvet

Ja jag är förvånad över att jag inte har sett dig starta hojen än?? du som brukar köra i alla väder :tummenupp

Jobba en lördag? :3freak

Börjar det inte regna mot eftermiddagen/kvällen så är tanken att jag ska plocka hem hojen idag. :tummenupp

sajklan

Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Jobba en lördag? :3freak

Börjar det inte regna mot eftermiddagen/kvällen så är tanken att jag ska plocka hem hojen idag. :tummenupp

inte bara en lördag, har jobbat sen fredag morgon o slutar först imorrn bitti :huvet

Gött då får man äntligen höra lite hoj ljud till frukost som man fått de andra säsongerna hehe :tummenupp

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
inte bara en lördag, har jobbat sen fredag morgon o slutar först imorrn bitti :huvet

Gött då får man äntligen höra lite hoj ljud till frukost som man fått de andra säsongerna hehe :tummenupp

Du får någon gång berätta vad du jobbar med, så jag vet vad jag inte ska söka om nytt jobb behövs i framtiden. :hihi

Ska gasa lite extra när jag startar hojen. :tummenupp

Och du har köpt en ny Speed Triple? Ska bli kul att se den!

sajklan

Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Jag läser till elektriker faktiskt ;) men jobbar extra som assistent så därav detta långa pass, så slipper man ju jobba på ett bra tag sen :tummenupp

Visst har jag köpt en ny Street triple, lyckades ju lägga den gamle :3freak

Du får någon gång berätta vad du jobbar med, så jag vet vad jag inte ska söka om nytt jobb behövs i framtiden. :hihi

Ska gasa lite extra när jag startar hojen. :tummenupp

Och du har köpt en ny Speed Triple? Ska bli kul att se den!

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag läser till elektriker faktiskt ;) men jobbar extra som assistent så därav detta långa pass, så slipper man ju jobba på ett bra tag sen :tummenupp

Visst har jag köpt en ny Street triple, lyckades ju lägga den gamle :3freak

Kan ju faktiskt vara rätt ok, att jobba hårt ett par dagar, sedan vara lite långledig. :) Pluggandet går bra? Du lär nog inte sakna jobb när du väl är färdig. :tummenupp

Aj tusan. Måste ha gått illa för hojen med tanke på att det blev en ny, men jag hoppas du klarade dig bra! Misstänker det varit lite svårare för dig att få ut en ny sajklan på försäkringen, än en ny Triumph. :hihi

Last edited:

sajklan

Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Kan ju faktiskt vara rätt ok, att jobba hårt ett par dagar, sedan vara lite långledig. :) Pluggandet går bra? Du lär nog inte sakna jobb när du väl är färdig. :tummenupp

Aj tusan. Måste ha gått illa för hojen med tanke på att det blev en ny, men jag hoppas du klarade dig bra! Misstänker det varit lite svårare för dig att få ut en ny sajklan på försäkringen, än en ny Triumph. :hihi

Njae vi får väl hoppas det finns jobb, elektriker har tydligen inte drabbats så hårt av krisen änsålänge iallafall, men allt kan hända :gnissla

Jofan det gick fint med mig, satt mig bara på röven, var i en rondell och hojen fick för sig att den skulle studsa över refugen, drum jävla idé ;)

Såg att du hade fått ut din hoj nu, var själva ut en runda för en stund sen, fyfan va najs :tummenupp :tummenupp

sajklan

Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Får nog hålla med Quman här!..tjejens brorsa är "epileptiker" och enligt honom ser det inte ljust ut:( :(

vet inte om ja kan hålla me om de riktigt :(

snackade med facket förra veckan o elektrikerna i skåne, speciellt malmö-lund regionen hade drabbat mycket mildare än resten av landet, så jag står fortfarande för vad jag sa ;)

Får ju tänka positivt, efter sol kommer regn :tummenupp

The real Murarn

Sharp!!!
Gick med
13 Mar 2009
Hoj
Ducati 999S-06, Ducati 999-03, Ducati Multistrada 1000DS-03
snackade med facket förra veckan o elektrikerna i skåne, speciellt malmö-lund regionen hade drabbat mycket mildare än resten av landet, så jag står fortfarande för vad jag sa ;)

Absolut,varför hänga läpp när sommarn snart klappar oss på axeln!
Hoppas du fixar ett jobb eller menar klart du får jobb,så det så!!:yoparty

Quman

Radical Riders
Gick med
19 Jul 2008
Hoj
Honda CBF600SA -09

på den punkten håller ja me dig malmö o lund regionen har inte drabbas lika mycke som resten av svergie men de dröjer inte länge ti innan de slår riktigt hård här om de inte vänder snart :( senaste ja hörde från årsmötet med sektionen va att i stort sätt va de endast APQ el som anställde folk men de har dom gjort länge o när deras stora byggen e slut så kommer väldigt många att säkerligen få gå.

Last edited:

sajklan

Gick med
6 Jun 2007
Hoj
på den punkten håller ja me dig malmö o lund regionen har inte drabbas lika mycke som resten av svergie men de dröjer inte länge ti innan de slår riktigt hård här om de inte vänder snart :( senaste ja hörde från årsmötet med sektionen va att i stort sätt va de endast APQ el som anställde folk men de har dom gjort länge o när deras stora byggen e slut så kommer väldigt många att säkerligen få gå.

Jo visst allt hinner ju ifatt en för eller senare, men jag hoppas på att det kommer vända inom en snar framtid, inte bara inom el utan för allt. Börjar bli drygt med den här jävla krisen!!! :huvet :huvet

sen menade jag efter regn kommer sol, inte tvärtom hahhahha :hihi :hihi

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jo visst allt hinner ju ifatt en för eller senare, men jag hoppas på att det kommer vända inom en snar framtid, inte bara inom el utan för allt. Börjar bli drygt med den här jävla krisen!!! :huvet :huvet

sen menade jag efter regn kommer sol, inte tvärtom hahhahha :hihi :hihi

Haha ja, det var ju positivt värre! "Efter sol kommer regn" :D

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
Halli hallå!

Blire några som tänkte åka i lundatrakten denna sommarn...funderar lite på om man skulle tjöpa sig en båge igen... hade ju varit fett o få till det som de var på glada 2006 talet!

/Martin

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...