Samåkning i Lund

Slipsten

Radical Riders
Gick med
27 Jan 2008
Hoj
Yamaha FZ8N -11
Japp, jag är gärna med på en runda.. Tagit hojen till jobbet idag så skall nog kunna haka på hyfsat tidigt

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Var ligger denna plats?
Är ju en göteborgare som på villovägar hamnat i skåne och inte lärt känna alla fina vägar eller platser :)

vet du var västra hamnen är? malmö mässan? är precis bakom malmö mässan parkering. säg en plats så kan jag el nån annan möta upp dig. :tummenupp

Slipsten

Radical Riders
Gick med
27 Jan 2008
Hoj
Yamaha FZ8N -11
Bunkeflo. Jisses. Jo, men vi kan väl mötas varsom. Jag är flyttbar! Säg en plats och tid. :)

Eftersom det inte är nån bråska så kan jag ta mig längre också. Det tar mig ca 45 minuter till Lund alt Staffanstorp härifrån (med bil) om du hellre vill ses däromkring. Säg 17:30 där nånstans så har jag gott om tid.

Nu e det lunch :)

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Eftersom det inte är nån bråska så kan jag ta mig längre också. Det tar mig ca 45 minuter till Lund alt Staffanstorp härifrån (med bil) om du hellre vill ses däromkring. Säg 17:30 där nånstans så har jag gott om tid.

Nu e det lunch :)

Okej, Det börjar iofs runt 18 i Malmö ju, men man hinner ju med en liten sväng. Men ska det vara några vettiga vägar öht så får det nog bli Storp och Häckeberga. Tråkiga vägar in till malmö därifrån bara.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA