Samåkning i Lund

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jäklar vad du gör reklam! Är det för att Svalan sa behöva göra mer smet?

hahah nä, för att det faktiskt finns folk som inte känner till RRs forum och som bor i malmö/lund. Kan ju vara roligt för dom att hänga med oss coola. :arsele :hihi

Bitteboy

Guest
supermotor

Tjena!

Kör ni motard här oxå eller är d fel tråd?

Tänkte släpa ner hojen till lund nästa vecka o det hade varit nice o gasa lite med några locals.

Ocean

Up your ass baby
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
R1 racing
hahah nä, för att det faktiskt finns folk som inte känner till RRs forum och som bor i malmö/lund. Kan ju vara roligt för dom att hänga med oss coola. :arsele :hihi

Tala gärna om för mig vad det är som är så coolt med att käka våfflor och sen ha motorvägsrace till Lödde:D
:banana :banana :banana

Slipsten

Radical Riders
Gick med
27 Jan 2008
Hoj
Yamaha FZ8N -11
Idag var det jävligt coolt.. frös nästan till is innan grillen kom på plats o man kunde värma sig.
Men våfflorna va goda

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Tala gärna om för mig vad det är som är så coolt med att käka våfflor och sen ha motorvägsrace till Lödde:D
:banana :banana :banana

svårt att fatta ironi el?

att käka våfflor el grilla på torso handlar om att umgås med lite folk, lära känna nya människor. det är inte ofta vi kör motorväg till lödde, har hänt nån enstaka gång. annars är det småvägar dit, tyvärr så finns det inte så många o välja på. vet du nån bättre väg dit så varsegod o berätta, eller kom ner till torso o visa vägen istället. :tummenupp

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Till er som ska köra SVT 2009...

!!! SAMÅKNING FRÅN LUND !!!

De som inte vill köra själva till Eslöv kan mötas upp vid Vattentornet (vid Ericsson/Sony Ericsson) i Lund på lördags morgon.

Avgångstid är prick 08:40, så var där innan dess!

(Jag hoppas bara jag själv hunnit vaknat då. Har vänt rätt bra på dygnet. :gnissla)

Guldis

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2009
Hoj
Aprilia Tuono 1000R

De som inte vill köra själva till Eslöv kan mötas upp vid Vattentornet (vid Ericsson/Sony Ericsson) i Lund på lördags morgon.

(Jag hoppas bara jag själv hunnit vaknat då. Har vänt rätt bra på dygnet. :gnissla)

Ska man inte vara egentligen i Eslöv vid den tiden :p? eller jag som är sliten just nu ^^

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Ska man inte vara egentligen i Eslöv vid den tiden :p? eller jag som är sliten just nu ^^

Jo, om man vill traska runt där i 50 minuter, då ska man vara i Eslöv 08:40. :tummenupp Jag föredrar att sova tjugo minuter längre och nöjer mig därför med att vara på plats en halvtimme före rundan startar. :)

Jag rekommenderar dock folk att tanka innan vi ses vid Vattentornet. Med tanke på antalet hojar i år kan det kanske bli struligt i Eslöv.

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Alltså, om ni ser mig och Henriksson vimsa omkring i närheten av tornet så gör er för fan synliga så vi kommer rätt! :hihi

Edit: Där är ju folk som ska mötas vid Lund södra med? Är det inte enklare att mötas där? Och slå ihop sig?

Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Alltså, om ni ser mig och Henriksson vimsa omkring i närheten av tornet så gör er för fan synliga så vi kommer rätt! :hihi

Edit: Där är ju folk som ska mötas vid Lund södra med? Är det inte enklare att mötas där? Och slå ihop sig?

http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=sv&geocode=&q=vattentornet,+lund&sll=34.813803,-40.253906&sspn=36.744663,79.101563&ie=UTF8&ll=55.718071,13.227324&spn=0.012425,0.038624&z=15&iwloc=A

Ganska lätt att hitta med andra ord. Kommer man på motorvägen från Malmö, så är det höger, höger och höger. :) Men ser jag er (om jag nu över huvud taget ens vaknat tills dess), så ska jag vifta lite. :tummenupp

Så folk har skapat en utbrytargrupp som ska träffas vid södra avfarten? :mad: (Det låter ju faktiskt som en bra idé. :D Men jag tänker inte köra söderut en halvmil, för att sedan köra samma halvmil tillbaka mot Eslöv. ;))

Uppsamlingen var något som blev snabbt ihopsnickrat förra året då Bushido och jag skulle ses för att han inte var riktigt säker på om han hittade till Eslöv (om jag nu minns rätt). Sedan kom det lite fler också, vilket ju var skoj.

Vare sig någon dyker upp vid Vattentornet eller ej, så kör jag i alla fall därifrån 08:40. :) Och har inte jag dykt upp vid Vattentornet tills dess, så hoppas jag ingen väntar på mig, utan att de kör till Eslöv. :hihi

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=sv&geocode=&q=vattentornet,+lund&sll=34.813803,-40.253906&sspn=36.744663,79.101563&ie=UTF8&ll=55.718071,13.227324&spn=0.012425,0.038624&z=15&iwloc=A

Ganska lätt att hitta med andra ord. Kommer man på motorvägen från Malmö, så är det höger, höger och höger. :) Men ser jag er (om jag nu över huvud taget ens vaknat tills dess), så ska jag vifta lite. :tummenupp

Så folk har skapat en utbrytargrupp som ska träffas vid södra avfarten? :mad: (Det låter ju faktiskt som en bra idé. :D Men jag tänker inte köra söderut en halvmil, för att sedan köra samma halvmil tillbaka mot Eslöv. ;))

Uppsamlingen var något som blev snabbt ihopsnickrat förra året då Bushido och jag skulle ses för att han inte var riktigt säker på om han hittade till Eslöv (om jag nu minns rätt). Sedan kom det lite fler också, vilket ju var skoj.

Vare sig någon dyker upp vid Vattentornet eller ej, så kör jag i alla fall därifrån 08:40. :) Och har inte jag dykt upp vid Vattentornet tills dess, så hoppas jag ingen väntar på mig, utan att de kör till Eslöv. :hihi

Ja nej, bor man i norra Lund blir det ju fel.
Jag kommer nog till vattentornet iaf!

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
Ja nej, bor man i norra Lund blir det ju fel.
Jag kommer nog till vattentornet iaf!

Bor man i norra lund så blir det ju rätt, vattentornet ligger vid NORRA avfarten ;) om man inte vill köra Örtofta håller förstås..

:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Bor man i norra lund så blir det ju rätt, vattentornet ligger vid NORRA avfarten ;) om man inte vill köra Örtofta håller förstås..

:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Jag ska nog kunna klura mig dit, har ett vagt minne av att jag varit där någon gång. Eller så lägger jag över ansvaret på Henriksson. Det är nog bäst. :D

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
Jag ska nog kunna klura mig dit, har ett vagt minne av att jag varit där någon gång. Eller så lägger jag över ansvaret på Henriksson. Det är nog bäst. :D

Ni kan inte missa det ;) ligger precis brevid motorvägen.. :tummenupp inte ens du kan köra fel :hihi :hihi

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA