Samåkning i Lund

Zugglupapp

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Fireblade 08!
Det finns massor med hojåkare i Lund. Alla har väl helt enkelt inte varken tid eller lust att köra i tid och otid. Just nu är det ju inte alltför bra väder ens.. Kan man lika gärna spara de pengarna det kostar att lalla runt till en annan gång när förutsättningarna är bättre.

Jo man har väl sett ganska många i trakterna men inte just när man själv vill gazza runt :gnissla Blev ingen körning för mig heller dessvärre fastän vädret bler grymt bra efter 16.30.
Ha en trevlig kväll alla!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jo man har väl sett ganska många i trakterna men inte just när man själv vill gazza runt :gnissla Blev ingen körning för mig heller dessvärre fastän vädret bler grymt bra efter 16.30.
Ha en trevlig kväll alla!

Nej, så är det nästan alltid. När man själv vill kan ingen annan.
Men du kan alltid pma Henriksson! Han är den körkåtaste människan på denna jorden! Om du har lite tid över kan du ju försöka få honom att inse att ha bör söka hjälp för det också! ;)

henriksson.

långsam omogen pågaspoling
Gick med
25 Jul 2008
Hoj
GSX-R 750
Nej, så är det nästan alltid. När man själv vill kan ingen annan.
Men du kan alltid pma Henriksson! Han är den körkåtaste människan på denna jorden! Om du har lite tid över kan du ju försöka få honom att inse att ha bör söka hjälp för det också! ;)

Vänliga ord, värmer inombords :krama
Bara och höra av sig så gazzas det :tummenupp

Pär

Det var inte jag
Gick med
22 Sep 2003
Hoj
Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RS250 ,RD350-84
Någon som e sugen på en kvälls tur ? tänkte sticka från Kävlinge runt 18:00

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
Är det någon som har koll på flygfältet uppe i Ängelholm? Undrar om det kanske skulle gå att låna/hyra det lite.

Zugglupapp

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Fireblade 08!
Sååå, då ska man ut o köra lite idag! Någon som vill hänga på ganska snart? Annars bara säg till vilken tid så kan jag möta upp dig senare!
MVH
Andreas

jeber

Medlem
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
R1
Ny...

Inte riktigt nya men tillbax nere i skåne igen efter några år i Kalmar.. kanske någon som e duktig på att hitta fina vägar runt Lund?
Vart brukar ni köra ifrån? Jag köra inte speciellt snabbt men hänger gärna på en dag :banana

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
lite i sista minuten men:

Samling: Statoil S-torp kl.19
Runda: Häckerberga Ring
Avslut: Bad i Tvedöra

BE THERE!!!!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Inte riktigt nya men tillbax nere i skåne igen efter några år i Kalmar.. kanske någon som e duktig på att hitta fina vägar runt Lund?
Vart brukar ni köra ifrån? Jag köra inte speciellt snabbt men hänger gärna på en dag :banana

Bara att ansluta på vilken körning som!
Håll lite koll i RR:s forum, det är där det händer. ;)

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
Yamaha
Vilken är hörbyrundan ? Vi borde posta lite i både Malmö och Lunds samåkningstrådar när det bestäms något, så vi kan bli fler på varje körning

henriksson.

långsam omogen pågaspoling
Gick med
25 Jul 2008
Hoj
GSX-R 750
Vilken är hörbyrundan ? Vi borde posta lite i både Malmö och Lunds samåkningstrådar när det bestäms något, så vi kan bli fler på varje körning

Hörbyrundan passerar Esarp, Häckeberga, Genarp, Veberöd, Harlösa, Löberöd, Huaröd, Silveråka å Hörby, tror jag de "små" orterna heter.. Kommer säkerligen bli rättad att jag har skrivit dem i fel ordning och allt möjligt :hihi

Men som Quman skrev, så skrivs det allt som oftast i RR's forumdel när det är körning, sen länkas det ibland i Lund/Malmö-samåkningstråd.. :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha