jo det är ju en liten bit vi kan mötas halvvägschukabowa skrev:2229074hade tänkt det. men trellehåla känns avlägset tyvärr.
jo det är ju en liten bit vi kan mötas halvvägschukabowa skrev:2229074hade tänkt det. men trellehåla känns avlägset tyvärr.
hehe.. tror inte det.-Rosen- skrev:2229076jo det är ju en liten bit vi kan mötas halvvägs
chukabowa skrev:2229038var ju fint på stranden. Mycket fin utsikt
hehe hade inte tänkt det hellerchukabowa skrev:2229111hehe.. tror inte det.
jag o jonas hade precis hoppat ur bilen när ni kom körande förbi.Zenit skrev:2229113haha va de du ..du ser inte ut som på bilden iaf dock jädrigt nice hoj du har..varför står den inte med under vilka hojar du har..eller tänker jag på nån annan håller med om utsikten inget fel där inte
fan vad fin hon är alltså :dreggel. du har inte ändrat dig för jag kommer att köra uppåt typ lund området.chukabowa skrev:2229122jag o jonas hade precis hoppat ur bilen när ni kom körande förbi.
såhär ser hojen ut som jag prutta runt på.... med några minimala skilnader.
hmm.. lund e ju intresant.-Rosen- skrev:2229127fan vad fin hon är alltså :dreggel. du har inte ändrat dig för jag kommer att köra uppåt typ lund området.
chukabowa skrev:2229122jag o jonas hade precis hoppat ur bilen när ni kom körande förbi.
såhär ser hojen ut som jag prutta runt på.... med några minimala skilnader.
zenit du kanske är sugen på att ta en runda?Zenit skrev:2229139ahha ok då tänkte jag fel.. vem va de då som körde GSXR1000 ?? har träffats innan men kasst person minne
btw nice hoj
har ingen aning om vem som körde vad. men vi åkte bil.. träffa på er när ni kom till lomma från motorvägen in mot centrum. jag stod bakom en bil tror du vinka lite oxå.Zenit skrev:2229139ahha ok då tänkte jag fel.. vem va de då som körde GSXR1000 ?? har träffats innan men kasst person minne
btw nice hoj
-Rosen- skrev:2229145zenit du kanske är sugen på att ta en runda?
aha okej, grattis, jag ska bara stå och se påZenit skrev:2229159ah sorry har precis käkat tacos o drukit öl annars så =) vi får ta de nästa helg blir inget alls denna vecka för mig så...för jag ska ta studenten
Kimmse skrev:2229351kan berätta att det blev en händelserik runda för mig ida...... har klunsat....
Kimmse skrev:2229351kan berätta att det blev en händelserik runda för mig ida...... har klunsat....
Eddi skrev:2229366Lyssan upp nu alla!!
OM NI INTE VILL KLUNSA SÅ KÖR BAKOM EDDI OCH FÖLJA MINA SPÅRVAL!
OBS!! GÄLLER FOLK SOM HAR ENDAST R1 MED NYARE MODELL OCH TURBO FÖR ANNARS HÄNGER NI FAN INTE MED!!
Zenit skrev:2229382OBS!! ha alltid fingrarna på bromsen så de bromsas fort när ni inser att detta visst va max farten
Zenit skrev:2229357nej säg inte de..vart när hur? men framför allt skador på hojen? o ja just de hur gick de med dig?? hehe.. (oseriös ordning men seriösa frågor) hoppas du klara dig bra
Kimmse skrev:2230097hehe jo hojen är väl lite smått skadad, jag är med lite fucked upp men hoppas jag kan köra om någon vecka igen efter fixat till lite.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|