Samåkning i Lund

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
1. tvilling nr 1
2. tvilling nr 2
3. eddi nr 46 (den bjuder jag på )
4. swish
5. Chikawaka
6. glidar-glans
7. Kimmse - om jag inte :zpy
8. Zenit (har ju inte vat ute med er så mycke nu direkt med de kommer :) )

fast jag stannar ju bara till frukost eller kanske lite åt samma håll så kanske e dumt om de ska bli ett ord :tungan

Last edited:

Glidar-Glans

Till Salu!
Gick med
2 Mar 2006
Hoj
Suzuki gsx600f
Hmm Zenit. förklara för mig hur folk ska kunna se bokstaven på din rygg på lördag när du sitter i din rullstol? ha ha ha:blah

så vad FAN händer IKVÄLL? sitter i soffan och dricker en bira och smuttar på en wisky hmm jag har ju en del som måste drickas upp :)

/ The-Glider

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Glidar-Glans skrev:
2477458 Hmm Zenit. förklara för mig hur folk ska kunna se bokstaven på din rygg på lördag när du sitter i din rullstol? ha ha ha:blah

så vad FAN händer IKVÄLL? sitter i soffan och dricker en bira och smuttar på en wisky hmm jag har ju en del som måste drickas upp :)

/ The-Glider

fan spara tills lördag kväll!! då jävlar smäller det...... har du för mycket kan jag hjälpa dig :tummenupp

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Glidar-Glans skrev:
2477458 Hmm Zenit. förklara för mig hur folk ska kunna se bokstaven på din rygg på lördag när du sitter i din rullstol? ha ha ha:blah

/ The-Glider

very very funny :rolleyes: rullstolen dissas dags att återgå till två hjul...även om jag inte får hålla i styret själv så...

håller med va händer ikväll????

o edit va händer vart på lördag kväll då?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag ska på streetrace i kväll i alla fall.. Ska trycka i mej lite mat nu, inte ätit sen i morse.. Bara tränat hela dagen.. Inte nyttigt..

Annars vet jag inte vad som händer.. Vill ni mej något så ring, nu ska jag försöka laga mat!

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
Swish skrev:
2477672 Jag ska på streetrace i kväll i alla fall.. Ska trycka i mej lite mat nu, inte ätit sen i morse.. Bara tränat hela dagen.. Inte nyttigt..

Annars vet jag inte vad som händer.. Vill ni mej något så ring, nu ska jag försöka laga mat!
i lödde eller?

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
Swish skrev:
2477713 Ja, var annars en torsdag...? :p
ja var annars... trode du skulle fixa eget med din mammas nytrimmade ford:yoparty

jaha men vad säger alla andra då. vad ska det stå på våra ryggar... vem ska vi jävlas med. jag e kass på att komma på sånna saker så fråga inte mej. men jag e sugen på att jävlas med alla gnällkärringar:mad:

lång text går bra oxå... kommer se änu skummare ut bara :D

Last edited:

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
Zenit skrev:
2477787 då vet jag "skenförsäkrar"
skenförsäkrar... e det när man ställer hojen på sim mormor i haparanda.. eller som jag e sugen på att göra.. sätta den på min pappa som bor på samma adress osv... o ja försäkringsbolaget sa att han fick låna ut den precis så mycket han ville.. även till mej.

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
chukabowa skrev:
2477794 skenförsäkrar... e det när man ställer hojen på sim mormor i haparanda.. eller som jag e sugen på att göra.. sätta den på min pappa som bor på samma adress osv... o ja försäkringsbolaget sa att han fick låna ut den precis så mycket han ville.. även till mej.

säger fb ok så e de ok så de e de första med mormor i haparanda...lite dumt då jag inte tror nån av osså gör de..?...men alla moralkäringar skulle nog reta sig duktigt

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
Zenit skrev:
2477805 säger fb ok så e de ok så de e de första med mormor i haparanda...lite dumt då jag inte tror nån av osså gör de..?...men alla moralkäringar skulle nog reta sig duktigt
mm.. jag tänkte mest på sånna gnällkärringar som kör efter oss enbart för att skälla ut oss. som senast.

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Var ska vi var aoch festa på lördag??? går det bra hos dig martin.. var ju skoj sist?

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
chukabowa skrev:
2477807 mm.. jag tänkte mest på sånna gnällkärringar som kör efter oss enbart för att skälla ut oss. som senast.

ah ok då vet jag inte...va ju inte med sist heller..men vi kan ju ha

"TYST!!!!!!" (! efter antal som kör) då så om nån sån kommer så kör man på linje framför dem bara o stannar inte

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
Zenit skrev:
2477849 ah ok då vet jag inte...va ju inte med sist heller..men vi kan ju ha

"TYST!!!!!!" (! efter antal som kör) då så om nån sån kommer så kör man på linje framför dem bara o stannar inte
fler bra förslag :D

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...