Swish skrev:2486292hejhej! Vi är 3 st som tänkte köra en lång runda idag, men jag tror vi skulle köra tidigare... Ska se vad jag kan få ur de andra slöfisarna..!
OK, jag "lyssnar", tid och plats? från ca.kl 15 kan jag köra...
/snafets
Swish skrev:2486292hejhej! Vi är 3 st som tänkte köra en lång runda idag, men jag tror vi skulle köra tidigare... Ska se vad jag kan få ur de andra slöfisarna..!
Slöis #2 här! Jag tänkte hämta min hoj nu men eftersom ni inte är online så blir det väl ingen runda förräns 16-17, annars hade vi varit iväg typ inom en halvtimme.chukabowa skrev:2486424slöfis #1 här!! jag vill köra!
snafets skrev:2486863Oj va de va segt här.
Vi är 2 som kör från SEMC, Vattentornet Lund kl 17.
Häng på ni som vill!!
/Snafets
majoon skrev:2486913var fan ligger vattentornet?? jag vet, har så sjukt kasst lokalsinne....
Jag är på!Don Danielsan skrev:2487681Tack för en naaajs runda Snafets!
Tänkte köra lite häckeberga imorrn strax efter 5 imorrn, nån som är sugen??
Solid snake skrev:2487784Jag är på!
haha.. jag kan eventuelt hjälpa dej imorron.. beror lite på vad mutan är. och köra på kvällen e jag lätt på. evelina jobbar ju ändåSwish skrev:2487830Jag kan också tänka mej det, trots att det är häckeberga! Får se om jag hinner packa ner mitt rum en annan dag då.. Fan, kommer aldrig komma hemifrån! Gör bara en massa annat hela tiden!
chukabowa skrev:2488015haha.. jag kan eventuelt hjälpa dej imorron.. beror lite på vad mutan är. och köra på kvällen e jag lätt på. evelina jobbar ju ändå
Swish skrev:2487830Jag kan också tänka mej det, trots att det är häckeberga! Får se om jag hinner packa ner mitt rum en annan dag då.. Fan, kommer aldrig komma hemifrån! Gör bara en massa annat hela tiden!
hehe.. kan nog komma på både det ena o det andraSwish skrev:2488087Vet inte riktigt vad mutan skulle vara..! Kom på något så ska jag s eom jag tycker det är värt din hjälp..
Usch vad snuskiga ni är.chukabowa skrev:2488282hehe.. kan nog komma på både det ena o det andra
Don Danielsan skrev:2487681Tack för en naaajs runda Snafets!
Tänkte köra lite häckeberga imorrn strax efter 5 imorrn, nån som är sugen??
Swish skrev:2483578haha, kul igår igen, på kvällen..!!
Isengrim - Fan vad jag diggade dina fyllemoves! Så klockrent!
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |