Solid snake
Guest
Tror inte att det blev något på lördag faktiskt, sa swisharn iaf.Eddi skrev:2514157aaaaaaaaa okej....!!! ska supa på lördag så då kan jag nog inte
buhu hehe
Tror inte att det blev något på lördag faktiskt, sa swisharn iaf.Eddi skrev:2514157aaaaaaaaa okej....!!! ska supa på lördag så då kan jag nog inte
buhu hehe
Solid snake skrev:2515037Tror inte att det blev något på lördag faktiskt, sa swisharn iaf.
Solid snake skrev:2515037Tror inte att det blev något på lördag faktiskt, sa swisharn iaf.
Jag är väl full utan att ha druckit något.Swish skrev:2516110Va? jooo.... hon har ju inflyttningsfest, klart det blir av.. vad babblar du om...?
Lördag förmiddag jobbar jag, men ska jag med får jag ju åka.. Om jag inte kan ställa på hoje tillfälligt, ska kolla upp möjligheterna..
Solid snake skrev:2516264Jag är väl full utan att ha druckit något.
Bara jag som hörde fel antagligen.
du kan få åka på mej. så kan vi försöka göra en patentlösniong på hur man förlänger sadeln lite oxåSwish skrev:2516110Va? jooo.... hon har ju inflyttningsfest, klart det blir av.. vad babblar du om...?
Lördag förmiddag jobbar jag, men ska jag med får jag ju åka.. Om jag inte kan ställa på hoje tillfälligt, ska kolla upp möjligheterna..
estrellaman skrev:2518052yo. Har precis köpt hoj och letar efter schyssta hojvägar runt Lund/Skåne. Ni BÖR vara vara rätt personer att fråga, eller hur?
Vet nån förresten hur man ändrar användarnamn? går det?
estrellaman skrev:2518052yo. Har precis köpt hoj och letar efter schyssta hojvägar runt Lund/Skåne. Ni BÖR vara vara rätt personer att fråga, eller hur?
Vet nån förresten hur man ändrar användarnamn? går det?
majoon skrev:2518020verkar bli askasst väder i helgen...så vi skippar långrundorna o kör kortrundor istället om det inte e överblött (typ vatten upp till knäna)...
så tid o plats får komma senare...
Magoozi skrev:2518277Jag får stå öber i morrn. Jag har varit på personalfest och bowlat, jag kom tvåa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAg måste flytta på söndag och måste packa i morgon . JAg är full så ta inte mig på alvlear!
majoon skrev:2518567vädret verkar ju asgrymmt
Jag kan pröva den till dig!estrellaman skrev:2518135så jävla sugen att prova hojen, hämtade den idag nämligen.. av det lilla jag hann testa går den rätt hårt..
Solid snake skrev:2518814Jag kan pröva den till dig!
Annars har jag en fin väg som du kan pröva hojen dåktet på, och polackerna har ett par fina vägar i häckeberga också, synd att det är så kass asfalt där bara.
Tycker ni är underbart tråkiga som inte dyker upp till Everöd idag..Eddi skrev:2518859oj oj vilken natt.. msåte bara tacka för en underbar natt solid snake och ni andra vet vem ni är
ingen körning för mig.. bakis och trött.... imorgon ska vi testa KTM hojar hela dagen... ska bli as skoj!
Eddi skrev:2518859oj oj vilken natt.. msåte bara tacka för en underbar natt solid snake och ni andra vet vem ni är
ingen körning för mig.. bakis och trött.... imorgon ska vi testa KTM hojar hela dagen... ska bli as skoj!
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |