Samåkning i Lund

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Solid snake skrev:
2515037 Tror inte att det blev något på lördag faktiskt, sa swisharn iaf. :va

nej okej.... nej folk kan väldigt olika denna helgen. Jag kommer nog inte så långt ändå med mitt jäkla olje drickande monster.. ska lämna in den snart och få det fixat.

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
verkar vara blandade känslor om vilken dag
jag e på vilken som...verkar för tillfället som att flest kan imorrn lördag...så då får vi väl köra då

får se lite med vädret oxå

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Solid snake skrev:
2515037 Tror inte att det blev något på lördag faktiskt, sa swisharn iaf. :va

Va? jooo.... hon har ju inflyttningsfest, klart det blir av.. vad babblar du om...?

Lördag förmiddag jobbar jag, men ska jag med får jag ju åka.. :( Om jag inte kan ställa på hoje tillfälligt, ska kolla upp möjligheterna..

Solid snake

Guest
Swish skrev:
2516110 Va? jooo.... hon har ju inflyttningsfest, klart det blir av.. vad babblar du om...?

Lördag förmiddag jobbar jag, men ska jag med får jag ju åka.. :( Om jag inte kan ställa på hoje tillfälligt, ska kolla upp möjligheterna..
Jag är väl full utan att ha druckit något. :)

Bara jag som hörde fel antagligen.

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
Swish skrev:
2516110 Va? jooo.... hon har ju inflyttningsfest, klart det blir av.. vad babblar du om...?

du kan få åka på mej. så kan vi försöka göra en patentlösniong på hur man förlänger sadeln lite oxå :tungan

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
verkar bli askasst väder i helgen...så vi skippar långrundorna o kör kortrundor istället om det inte e överblött (typ vatten upp till knäna)...

så tid o plats får komma senare...

Son Of Kramer

Ny medlem
Gick med
1 Nov 2005
Hoj
Retta -03 banhoj
yo. Har precis köpt hoj och letar efter schyssta hojvägar runt Lund/Skåne. Ni BÖR vara vara rätt personer att fråga, eller hur?

Vet nån förresten hur man ändrar användarnamn? går det?:tomten

Last edited:

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
estrellaman skrev:
2518052 yo. Har precis köpt hoj och letar efter schyssta hojvägar runt Lund/Skåne. Ni BÖR vara vara rätt personer att fråga, eller hur?

hehe yupp...bara o hänga på när vi kör...
som sagt tidigare...gazz imorrn om vädret vill...

KLobble

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
Suzuki GSXR 750 -07
estrellaman skrev:
2518052 yo. Har precis köpt hoj och letar efter schyssta hojvägar runt Lund/Skåne. Ni BÖR vara vara rätt personer att fråga, eller hur?

tror ingen här har nåt emot att du hänger med ut med oss...
prova länken för o byta nick http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=88644&highlight=%E4ndra+nick

majoon skrev:
2518020 verkar bli askasst väder i helgen...så vi skippar långrundorna o kör kortrundor istället om det inte e överblött (typ vatten upp till knäna)...

så tid o plats får komma senare...

såg oxå att vädret inte verka så lovande :(
hänger gärna med ut på nåt litet på söndag bara för o stilla abstinensen...

Magoozi

Lärare om fyra dyra år!
Gick med
28 Aug 2003
Hoj
GSX-R 600
Jag får stå öber i morrn. Jag har varit på personalfest och bowlat, jag kom tvåa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAg måste flytta på söndag och måste packa i morgon . JAg är full så ta inte mig på alvlear!

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Magoozi skrev:
2518277 Jag får stå öber i morrn. Jag har varit på personalfest och bowlat, jag kom tvåa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAg måste flytta på söndag och måste packa i morgon . JAg är full så ta inte mig på alvlear!

grattis...har du nåna heta tips ska nämligen göra desamma ikväll inte bowlat på åratal..:näsblod :D

majoon skrev:
2518567 vädret verkar ju asgrymmt :yoparty

jupp ser så ut...kanske nån som e sugen på en miniatyr runda i lära Hampus köra igen tempo....typ Staff->Sturup->Böringe->Anderslöv->Gislöv by

eller nåt liknande inte för långt kurvigt iaf...sen om de e på "fel" håll får jag väll bara hitta nåt annat o ta mig hem i etapper :) :tungan

Last edited:

Solid snake

Guest
estrellaman skrev:
2518135 så jävla sugen att prova hojen, hämtade den idag nämligen.. av det lilla jag hann testa går den rätt hårt.. :tungan
Jag kan pröva den till dig! :D

Annars har jag en fin väg som du kan pröva hojen dåktet på, och polackerna har ett par fina vägar i häckeberga också, synd att det är så kass asfalt där bara. ;)

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
oj oj vilken natt.. msåte bara tacka för en underbar natt solid snake och ni andra vet vem ni är :D

ingen körning för mig.. bakis och trött.... imorgon ska vi testa KTM hojar hela dagen... ska bli as skoj!

Son Of Kramer

Ny medlem
Gick med
1 Nov 2005
Hoj
Retta -03 banhoj
Solid snake skrev:
2518814 Jag kan pröva den till dig! :D

Annars har jag en fin väg som du kan pröva hojen dåktet på, och polackerna har ett par fina vägar i häckeberga också, synd att det är så kass asfalt där bara. ;)

Klättrar fan på väggarna här hemma i ren desperation, måste tyvärr jobba senare idag. men imorrn ska den piskas, oavsett väder...:yoparty

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Eddi skrev:
2518859 oj oj vilken natt.. msåte bara tacka för en underbar natt solid snake och ni andra vet vem ni är :D

ingen körning för mig.. bakis och trött.... imorgon ska vi testa KTM hojar hela dagen... ska bli as skoj!
Tycker ni är underbart tråkiga som inte dyker upp till Everöd idag.. :confused:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Eddi skrev:
2518859 oj oj vilken natt.. msåte bara tacka för en underbar natt solid snake och ni andra vet vem ni är :D

underbar och underbar... haha.. snarare kaotisk och en riktig katastrof..! ;) haha

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...