Samåkning i Lund

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Här för ni som missat

Första riktiga träffen i år går 1 April för vår del. Häng gärna på
1.Eddi
2.Glidaren
3.Chukabowa
4.Majoon
5.Starfighter
6. Willew
7. imaster
8. goba
9. KLobble
10. Zenit
11.
12.
13.

Ändrade det till 1 April om det går bra för alla!?

Ratski

Ny medlem
Gick med
29 Sep 2006
Hoj
Honda NT650V-Touring 06-08, Yamha FJR1300 SportTouring 08-10, Honda VFR800 SportTouring 10-...
Oki doki!

Eddi skriv upp mig på listan =)

/Råttis

goba

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2006
Hoj
tyvärr ingen nu = (
Här för ni som missat

1.Eddi
2.Glidaren
3.Chukabowa
4.Majoon
5.Starfighter
6. Willew
7. imaster
8. goba
9. KLobble
10. Zenit
11.
12.
13.

ja e på... = ) de e första gången ja kör min hoj.... just d ja, första dagen ja kör mc överhuvudtaget mer än 30min(dvs förutom övninngskörning)...hehe på tal om tal slänger in en bild på nya kåpan du ville se fast eddi = ) den e inte så super sportig men den blir nog helt ok på hojen,, hoppas den drar undan mycket luft bara...

Bifogat

• DSCN0128.JPG
    DSCN0128.JPG
    97.5 KB · Visningar: 44
Last edited:

Ado

Galen - helt jävla väck i bollen
Gick med
23 Sep 2005
Hoj
2021 Triumph Tiger 1200 - kan man köra sportigt?
1.Eddi
2.Glidaren
3.Chukabowa
4.Majoon
5.Starfighter
6. Willew
7. imaster
8. goba
9. KLobble
10. Zenit
11.Ratski
12.Ado(så som saker o ting e i dagsläget)
13.

EricMetal

aka Snickarn
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
VTR Fajerstårm
Jag vill me Jag vill me:banana :banana :banana

1.Eddi
2.Glidaren
3.Chukabowa
4.Majoon
5.Starfighter
6. Willew
7. imaster
8. goba
9. KLobble
10. Zenit
11.Ratski
12.Ado(så som saker o ting e i dagsläget)
13. EricMetal

Ratski

Ny medlem
Gick med
29 Sep 2006
Hoj
Honda NT650V-Touring 06-08, Yamha FJR1300 SportTouring 08-10, Honda VFR800 SportTouring 10-...
kommer gå åt mycket saft o bullar denna sommaren verkar det som :rolleyes:

:pannkyss

Jag har utrymme i mina sidoväskor för massor av bullar och tar jag med topboxen så kan vi utan problem fixa med ett antal liter ö...sorry vatten :D

/Råttis

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Alla är tilllagda nu på första sidan!! skit kul med så mycket folk. Hoppas på bra väder nu bara och lite värme.

Vi kör 1 april spikat och klart!!!

ja e på... = ) de e första gången ja kör min hoj.... just d ja, första dagen ja kör mc överhuvudtaget mer än 30min(dvs förutom övninngskörning)...hehe på tal om tal slänger in en bild på nya kåpan du ville se fast eddi = ) den e inte så super sportig men den blir nog helt ok på hojen,, hoppas den drar undan mycket luft bara...

Tja!!

Mycket snyggare än vad jag trodde. Tyckte den såg mindre sportigare ut på deras hemsida. Det kommer bli as snyggt på din hoj. Tänkt lite och eftersom du har värst hoj av alla så får du leda i sommar :tummenupp

Last edited:

goba

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2006
Hoj
tyvärr ingen nu = (
Alla är tilllagda nu på första sidan!! skit kul med så mycket folk. Hoppas på bra väder nu bara och lite värme.

Vi kör 1 april spikat och klart!!!

Tja!!

Mycket snyggare än vad jag trodde. Tyckte den såg mindre sportigare ut på deras hemsida. Det kommer bli as snyggt på din hoj. Tänkt lite och eftersom du har värst hoj av alla så får du leda i sommar :tummenupp

shit vilken ära!! men fan alla kommer böla på mej att ja ska speeda upp... :D :D du kan köra först i början sen kan vi c om ja vågar...:D :D

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
hmm...1a april....tveksam till att man får ihop hojen till dess...men man kan ju alltid försöka..

shit vilket väder o va många hojar man mött ute på vägarna...hoppas inte ni sitter o degar inne som jag nu...utan är ute o bränner gummi=)

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
hmm...1a april....tveksam till att man får ihop hojen till dess...men man kan ju alltid försöka..

shit vilket väder o va många hojar man mött ute på vägarna...hoppas inte ni sitter o degar inne som jag nu...utan är ute o bränner gummi=)

vadå itne klar? har fan 3 veckor på dig....... varit i garaget hela dagen idag. Nu är det snart klart! Köpt massa hylsor så man kan byta drivpaket med

KLobble

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
Suzuki GSXR 750 -07

jo... instängd med en massa tradiga böcker o papper :( o så kommer de nog förbli hela nästa vecka oxå.... :huvet

MEN sen jävlar ska de ut o köras!!!

o va fan majoon... smäll på tanken o sadeln (mer behövs inte) den 1:e april så kan du köra du med

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe

juuuupp.. har bränt 2 fina lakritsar ut ur rondellen mot barsebäck. så jävla nice o köra på sladd.:yoparty

Kimmse

Noll Koll
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
CBR929RR FireBlade -00
tjena tjena boyz and girls..... jag är med på rundan den 1 april, sålänge det inte är et skämt... *HAHAHA*:rolleyes:
men är det någon som är sugen redan denna helgen som kommer om det är lika fint väder som det var igår så är vi några som ska köra till helgen.... bara en glidar runda..... hör av er om ni vill böka på.

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
tjena tjena boyz and girls..... jag är med på rundan den 1 april, sålänge det inte är et skämt... *HAHAHA*:rolleyes:
men är det någon som är sugen redan denna helgen som kommer om det är lika fint väder som det var igår så är vi några som ska köra till helgen.... bara en glidar runda..... hör av er om ni vill böka på.

Då ska jag med! :tummenupp Var samlas det då?
Satt ju med abstinens nu när ungarna var hemma och solen sken...:huvet

juuuupp.. har bränt 2 fina lakritsar ut ur rondellen mot barsebäck. så jävla nice o köra på sladd.:yoparty

Du...jag vill ha closeupfoto på en sån burn-sladd-ut-ur-rondellen sen :7peta
Det går att lösa va? Vi bokar tid och så släpar jag med min kamera.

Last edited:

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
WWW.FYLLEGNU.COM är färdig!

Inte mycket att se där just nu men alla bilder som tas kommer hamna där förhoppningsvis.

Kan även läsa lite om förarna och se deras hojar......

Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...