Samåkning i Värnamo i sommar???

Rumpel

Medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Honda AT -97
silvr skrev:
2113258 Mitt NR:
0736178248
har msn med kommer i ett PM...
vart ska vi samlas? Tid Klockan 5 då :p

5 blir bra, vi säger vid Sten Stures
Alla andra som läser detta är också givetvis välkommna.. dock ingen 15 mils runda denna gång :rolleyes:

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
En sån med klocka :/
Rumpel skrev:
2113269 5 blir bra, vi säger vid Sten Stures
Alla andra som läser detta är också givetvis välkommna.. dock ingen 15 mils runda denna gång :rolleyes:
STEN STURES KLOCKAN 5 Kom och åk
Jässsssss Vi syns där ska försöka hinner kolla alla skruvar på skrammel motarden :D

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
denna tråden bara går under när inte jag e i värnamo och visar er hur man ska åka .. Håller inte ALLA med ? :tuttar

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
Eddi skrev:
2113302 denna tråden bara går under när inte jag e i värnamo och visar er hur man ska åka .. Håller inte ALLA med ? :tuttar
hehe touringhojen .... Åka? :D
Hahaha ne fan var roligt när du var med...
Hehe ne nu måste jag ner o skruva med Biken vi hörs i värnamo tokstollar

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
Eddi skrev:
2113302 denna tråden bara går under när inte jag e i värnamo och visar er hur man ska åka .. Håller inte ALLA med ? :tuttar

TRY ME!
:hihi

kan inte hänga med o åka ikväll, har inga bromsar. Men får dom imon!

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
MHK skrev:
2113308 TRY ME!
:hihi

kan inte hänga med o åka ikväll, har inga bromsar. Men får dom imon!
Motorbroms har man ju på stånka ;)... lite klen är du nu..
det var tråkit ju fler desto roligare

Rumpel

Medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Honda AT -97
Puhh. Äntligen kan man slappna av efter 2h åkning med Silvr, bazzoka och två andra. Tack för denna gången grabbar.
Vi får bestämma tid och plats till söndagen så syns vi åter.!!

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Nå hur ser du ut inför helgen? Jag åker ifrån västervik på fredag förmiddag. Kan tänka mig att dra till anderstorp en sväng redan på fredagen... ut i fall att det blir skitväder på lördag. Eller vilken dag/dagar är aktuell/aktuella?

//KaliZ

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
KaliZ skrev:
2116906 Nå hur ser du ut inför helgen? Jag åker ifrån västervik på fredag förmiddag. Kan tänka mig att dra till anderstorp en sväng redan på fredagen... ut i fall att det blir skitväder på lördag. Eller vilken dag/dagar är aktuell/aktuella?

//KaliZ
för mig är eventuellt fredag en liten runda och sen så lördag och söndag, tävlingen är ju på söndag, kvalet är på lördag... och sen så blir det nog körning för min del på måndag..!

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Bazooka skrev:
2116955 för mig är eventuellt fredag en liten runda och sen så lördag och söndag, tävlingen är ju på söndag, kvalet är på lördag... och sen så blir det nog körning för min del på måndag..!

Okaj.. får försöka hålla ett öga här i tråden då. Har inte fast uppkoppling under helgen så ha lite framförhållning innan ni drar iväg.. :tummenupp

//KaliZ

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
Ah fy f*n va trött man är nu, jobbar natt och har varit ute på motorbanan å jobbat sen jag vaknade vid 14.00. Jobba i natt, sen blir det att åka ut å stå flaggvakt vid två igen... sen ska jag hämta framgafflarna på Stiges och förhoppningsvis få dit dom innan helgen...

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
Ingen som varit i Anderstorp idag?
Nån som vet hur tiderna kommer vara imån?

Ten-0

[Enter cool message here]
Gick med
12 Dec 2005
Hoj
Ny till våren
Bazooka skrev:
2119713 Ingen som varit i Anderstorp idag?
Nån som vet hur tiderna kommer vara imån?

Specifierade eller duger 09:00-18:00?

KaliZ håll utkick efter sporthoj.com tröjja där det står Aschmeds allservice på ryggen på söndag (om vädret tillåter) så har jag ett gäng sporthojsklibbor med mig som utlovat. :tummenupp

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
Nån som ska med till A-torp lite senare idag? Vi vet inte redigt när vi ska, men finns det fler som vill med så försöker vi sammåka..!! Hör av er fort..!!!

Edit:

Sammling kommer att bli kl: 16:30 för den som vill med en liten runda.

Last edited:

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
WetWilly skrev:
2121579 tittade ut 16:40. SOL! tog på mig alla kläder typ 16:50.. öppnade dörren. ösregn.. :huvet
du skulle inte vara så sent ute... vi stack till A-torp och möttes av bara lite regn, inte alls mycket... några småskurar.. var där ute och kom tillbaka... ja det första man ser när man svänger av vid brandstationen.. JO blöt väg.. hahah.. vi klarade oss så fint... men surt att det var blött i Vmo...!

eriksson.

Ny medlem
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Fz1-N -08
Bazooka skrev:
2121897 du skulle inte vara så sent ute... vi stack till A-torp och möttes av bara lite regn, inte alls mycket... några småskurar.. var där ute och kom tillbaka... ja det första man ser när man svänger av vid brandstationen.. JO blöt väg.. hahah.. vi klarade oss så fint... men surt att det var blött i Vmo...!

jaså? gött. ösregn o hagel här.. hade precis tvättat hojen så ville inte ut när den glänste så fint! mm såg när ni kom tillbaka vid rondellen.. en liten wheelie av motarden.. men inte av dig? :7peta men riktigt snyggt korvskinn du hade iaf! :tummenupp

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
WetWilly skrev:
2121927 jaså? gött. ösregn o hagel här.. hade precis tvättat hojen så ville inte ut när den glänste så fint! mm såg när ni kom tillbaka vid rondellen.. en liten wheelie av motarden.. men inte av dig? :7peta men riktigt snyggt korvskinn du hade iaf! :tummenupp
nja den är så jävla framtung :tungan + för jävla bra gräpp i fram däcket så den vill inte släppa från backen :hihi men det var gott att höra lite ljud..!! ska du med till helgen?

eriksson.

Ny medlem
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Fz1-N -08
Bazooka skrev:
2121947 nja den är så jävla framtung :tungan + för jävla bra gräpp i fram däcket så den vill inte släppa från backen :hihi men det var gott att höra lite ljud..!! ska du med till helgen?

ska inte säga så mycket.. uuiilar inte så mycket själv heller :gnissla
vilka dagar ska du ut i helgen?

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...