Lite bilder på meccan På torpet i dag dålig kvalite mobil men kul i allafall TEAM www.racesetup.se kolla hur han vinkar på bild 1
Bifogat
Last edited:
Anderstorp någon imorgon eftermiddag?
Hittade den här bilden som var så bra på Daniel "DannyKaye" så jag vill delge Värnamo-tråden den ...och en powerwheelie av meccan
Gott kört idag grabbar!
Va fasen säger du?? Inte en ända runda hann vi dra... Jaja, du blir nog med hoj igen, nån gång..!
Jaha? Är det åt dig KaliZ söker ett litet skinnställ... Ca 160 cm?
//Flying Finn
Var det inte någon som skulle ordna med en nationell SH-fest här i Värnamo? Hade varit skoj ju..
Jaja.. vi kanske ses på Anderstorp, jag kommer mest hålla till borta vid sjukstugan..
Jaja.. vi kanske ses på Anderstorp, jag kommer mest hålla till borta vid sjukstugan..
Förlåt att jag snodde gubben för dig. Gökrallyt var grymt roligt. Det svängde flera gånger.
ja det dyker säkert upp nåt nytt i garaget. suget är för stort. men vet inte riktigt vad jag vill ha. ångrar väl lite att jag sålde henne men så är det! hinner inte köra så mycket ändå! tror att det blir hojlöst i sommar ändå. men nästa sommar kanske! försöker kanske hitta nåt billigt kap till hösten! saknar min fz:a också. fighter-stuket är minsann det jag gillar mest. men skulle vilja ha nåt med lite mer klipp i som cbren! fast fighter. kan ju inte sjunka i effekt! z750 kollar jag en del på. motard lockar oxå! en sxv som tony hade varit fint! märks kanske att ja e lite velig!!
var ute o körde ohsvägen i helgen på morsans glidare! rikigt nice! bättre än inget!
haha men hoppas ni alla kör fort och försiktigt i sommar!
Jag kanske hänger med, har uppkörning på förmiddagenTORSDAGSÅKA
Jag citerar kulturförvaltningen:
”MC-café, utflykt till Ohs bruk med Patrik ”Budda” Andersson
Torsdag 14 maj 2009. Samling vid Kulturhuset Cupolen kl 17.30 för färd till Bruksmuseet i Ohs. Guidning. Patrik ”Budda” Andersson berättar senaste nytt från motorcykelvärlden. Kostnad: Gratis, men bensin och fika betalar du själv”
/slut citat
Vi kan väl träffas vid Stures kl.17.20 och åka ”samlad trupp” bort till Cupolen...
* jonny_jp
*
*
*
Tjena.
Kollade i din blogg innan, det var bra och informativt skrivet i den om Rydaholm B.M. Snygg affisch!!! Släng upp den som en bild här i tråden så den syns och inte bara som en länk!!
Du menar det högteknologiska medical centret?
är du sjuk
kunde inte låta bli
TORSDAGSÅKA
Jag citerar kulturförvaltningen:
”MC-café, utflykt till Ohs bruk med Patrik ”Budda” Andersson
Torsdag 14 maj 2009. Samling vid Kulturhuset Cupolen kl 17.30 för färd till Bruksmuseet i Ohs. Guidning. Patrik ”Budda” Andersson berättar senaste nytt från motorcykelvärlden. Kostnad: Gratis, men bensin och fika betalar du själv”
/slut citat
Vi kan väl träffas vid Stures kl.17.20 och åka ”samlad trupp” bort till Cupolen...
* jonny_jp
*
*
*
Söndagsåka....
Blir det nog för min del också fast lite senare.
Jag och två kompisar sticker nog ut efter lunch nån gång (14:30 kanske), uppdaterar med en lite mer exakt tid imorgonförmiddag.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|