Samåkning i Värnamo i sommar???

twix

Memory of Shoya Tomizawa
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
hojlös
Lite bilder på meccan :tummenupp :tuttar :krama På torpet i dag dålig kvalite:gnissla :huvet mobil men kul i allafall:banana TEAM www.racesetup.se kolla hur han vinkar på bild 1:hoppa

Bifogat

• 03052009314-001.jpg
    03052009314-001.jpg
    199 KB · Visningar: 71
  • 03052009315-002.jpg
    03052009315-002.jpg
    144.8 KB · Visningar: 64
Last edited:

jonny_jp

Revs Your Heart
Gick med
20 Aug 2005
Hoj
MT-07 2016
Hittade den här bilden som var så bra på Daniel "DannyKaye" så jag vill delge Värnamo-tråden den:) ...och en powerwheelie av meccan:hihi
Gott kört idag grabbar!:yoparty

Bifogat

• 090503%20215[1].jpg
    090503%20215[1].jpg
    146.9 KB · Visningar: 53
  • 090503%20680.jpg
    090503%20680.jpg
    156.8 KB · Visningar: 52
Last edited:

eriksson.

Ny medlem
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Fz1-N -08
Va fasen säger du?? :va Inte en ända runda hann vi dra... :huvet Jaja, du blir nog med hoj igen, nån gång..! :nicka :tummenupp

Jaha? :crash Är det åt dig KaliZ söker ett litet skinnställ... :rolleyes: Ca 160 cm? :D :krama

//Flying Finn

ja det dyker säkert upp nåt nytt i garaget. suget är för stort. :rolleyes: men vet inte riktigt vad jag vill ha. ångrar väl lite att jag sålde henne men så är det! hinner inte köra så mycket ändå! tror att det blir hojlöst i sommar ändå. men nästa sommar kanske! försöker kanske hitta nåt billigt kap till hösten! saknar min fz:a också. fighter-stuket är minsann det jag gillar mest. men skulle vilja ha nåt med lite mer klipp i som cbren! fast fighter. kan ju inte sjunka i effekt! :) z750 kollar jag en del på. motard lockar oxå! en sxv som tony hade varit fint! märks kanske att ja e lite velig!!

var ute o körde ohsvägen i helgen på morsans glidare! rikigt nice! bättre än inget!

haha men hoppas ni alla kör fort och försiktigt i sommar!

Lady in Red

Doctor
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
CBR600 RR -09
Var det inte någon som skulle ordna med en nationell SH-fest här i Värnamo? :va Hade varit skoj ju..

För allmän upplysning:

SM i Roadracing nu i helgen, 8-10 maj på Anderstorps motorbana som ligger i ANDERSTORP för de som inte visste om detta..:rolleyes:

Vilka ska inte dit?

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Jag ska tyvärr inte till anderstorp för på fredag ska jag till mascot och provköra nya R1an och på lördag blir det till västkusten "stenungsund" för att lägga i en båt och allt som hör det till "inkl dryck" =)

raver

Tillbaka i småstaden (gbg)
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
¿en stor gixxe®, liten ktm
Oj, SM på mossen i helgen. låter bra. orkar inte städa hemma så man kan ju åka på utflykt istället :)

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
Jaja.. vi kanske ses på Anderstorp, jag kommer mest hålla till borta vid sjukstugan.. :tummenupp

är du sjuk :va :D

kunde inte låta bli :tungan

Förlåt att jag snodde gubben för dig. Gökrallyt var grymt roligt. Det svängde flera gånger.:tummenupp

Tjena.

Kollade i din blogg innan, det var bra och informativt skrivet i den om Rydaholm B.M. Snygg affisch!!! Släng upp den som en bild här i tråden så den syns och inte bara som en länk!! :tummenupp

Last edited:

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
ja det dyker säkert upp nåt nytt i garaget. suget är för stort. :rolleyes: men vet inte riktigt vad jag vill ha. ångrar väl lite att jag sålde henne men så är det! hinner inte köra så mycket ändå! tror att det blir hojlöst i sommar ändå. men nästa sommar kanske! försöker kanske hitta nåt billigt kap till hösten! saknar min fz:a också. fighter-stuket är minsann det jag gillar mest. men skulle vilja ha nåt med lite mer klipp i som cbren! fast fighter. kan ju inte sjunka i effekt! :) z750 kollar jag en del på. motard lockar oxå! en sxv som tony hade varit fint! märks kanske att ja e lite velig!!

var ute o körde ohsvägen i helgen på morsans glidare! rikigt nice! bättre än inget!

haha men hoppas ni alla kör fort och försiktigt i sommar!

"Lite" velig... :va Känner iofs igen mig, man skulle vilja ha minst en hoj av alla typer. :D

Om suget att köra sporthoj blir för stort i sommar, så kan du väl slå en pling... :confused: Misstänker att jag själv inte hinner köra så mycket den här sommaren... :( Så om en "Spetta" duger att rulla runt på, så är det bara att höra av dig..! :tummenupp :)

//Flying Finn

jonny_jp

Revs Your Heart
Gick med
20 Aug 2005
Hoj
MT-07 2016
TORSDAGSÅKA

Jag citerar kulturförvaltningen:
MC-café, utflykt till Ohs bruk med Patrik ”Budda” Andersson
Torsdag 14 maj 2009. Samling vid Kulturhuset Cupolen kl 17.30 för färd till Bruksmuseet i Ohs. Guidning. Patrik ”Budda” Andersson berättar senaste nytt från motorcykelvärlden. Kostnad: Gratis, men bensin och fika betalar du själv”
/slut citat

Vi kan väl träffas vid Stures kl.17.20 och åka ”samlad trupp” bort till Cupolen...

* jonny_jp
*
*
*

Svanberg

www.racesetup.se
Gick med
18 Mar 2008
Hoj
-02 Yamaha R6
TORSDAGSÅKA

Torsdag 14 maj 2009. Samling vid Kulturhuset Cupolen kl 17.30 för färd till Bruksmuseet i Ohs. Guidning. Patrik ”Budda” Andersson berättar senaste nytt från motorcykelvärlden. Kostnad: Gratis, men bensin och fika betalar du själv”
/slut citat

Vi kan väl träffas vid Stures kl.17.20 och åka ”samlad trupp” bort till Cupolen...

* jonny_jp
*
*
*
Jag kanske hänger med, har uppkörning på förmiddagen :tummenupp

Sandolf

Texas Roadrunners
Gick med
2 Jun 2008
Hoj
2001, Honda NT650V Deauville
Tjena.

Kollade i din blogg innan, det var bra och informativt skrivet i den om Rydaholm B.M. Snygg affisch!!! Släng upp den som en bild här i tråden så den syns och inte bara som en länk!! :tummenupp

Ja här kommer den. Kolla gärna in bilderna från förra året (längst ner på sidan)

Välkommen allihopa! Alla Sporthojar kan ju träffas nånstans.

RydaholmBikeMeet2009.jpg

Lady in Red

Doctor
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
CBR600 RR -09
Du menar det högteknologiska medical centret?:D

Du har inte varit där sen det renoverades i veckan :tungan Nu har vi fungerande toalett :)

är du sjuk :va :D

kunde inte låta bli :tungan

Jättekul.. :rolleyes: jaja.. nu har du i alla fall lärt dig läsa ordentligt :tummenupp

Imorgon skall jag ta lite ledigt o köra lite mc själv för en gångs skull :)

Några som är körsugna?? Jag åker till Sture kl 11 och väntar max 5 min.. sen åker jag en sväng med slutdestination Anderstorp.. Häng på vettja!

Last edited:

Petter_Ess

Medlem
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Ktm 640 ADV
Söndagsåka....
Blir det nog för min del också fast lite senare.
Jag och två kompisar sticker nog ut efter lunch nån gång (14:30 kanske), uppdaterar med en lite mer exakt tid imorgonförmiddag.

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
TORSDAGSÅKA

/slut citat

* jonny_jp
*
*
*

Shit va surt! :confused: Det hade varit kul att hänga på, men åker till Finland på begravning... :(

Söndagsåka....
Blir det nog för min del också fast lite senare.
Jag och två kompisar sticker nog ut efter lunch nån gång (14:30 kanske), uppdaterar med en lite mer exakt tid imorgonförmiddag.

Är sugen på att hänga på om det inte blir för tidigt... :tummenupp Är nog lite bakis-skakis imorgon..! :rolleyes: :D Men ska kasta ett öga här imorgon! Skål! :fyllisar

//Flying Finn

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM