Samåkning i Värnamo i sommar???

Fagher

Ny medlem
Gick med
7 May 2007
Hoj
Suzuki GSXR 1000 KTM 380sm
Om bara Calle kan fixa ett soppapump relä till mej nån gång så e jag på rn bombarunda"""
:D

twix

Memory of Shoya Tomizawa
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
hojlös
Vill tacka kalle på www.racesetup.se för hjälp med däckbyte idag :tummenupp:krama samt den ruggigt snabba turen helsingborg tur o retur:krama:tuttar:banana:Bugar:galen bild innan däckbyte kommer

Bifogat

• 27062009375.jpg
    27062009375.jpg
    232.1 KB · Visningar: 73

Z1000range

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2007
I småland i mitten och lite till vänster!
Hoj
Z1000 -07 med apelsinsmak
Onsdag r väl bättre, mcfiket e ju öppet 18-20 utanför dörarp!

1.Gixxxxxxxer
2.TL1000s
3.
4.
5.

Stures kl 17:15 ca mvh Thomas
Låter bra! Tar det nog lite lugnt imorgon bara, farsan gick av vägen idag utanför Forsheda, punktera en lunga och frakurerade en ryggkota! Verkar ha haft tur trots detta, troligtvis inga bestående men, men antagligen operation, bågen skrot!

Vtr sp1:a

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2008
Hoj
Honda VTR SP1, Suzuki RM250
Tackar ännu go runda vi tog Gixxxxxxxer o jag :yoparty:banana:tummenupp.... blev bolmsö rundan o slutade vid mc fiket utanför dörarp.... Där det blev en hamburgare i solen på tarassen ut över vattnet ... Det har varit dåligt uppslutning på de sista runderna tycker jag få se till helgen om jag hinner... semestern börjar ju nu på måndag ....

Jag har funderar om någon framåt är sugen åka runt vätten o fika på något ställe runt om... Någon som vet några bra vägar runt...

mvh Thomas

Sandolf

Texas Roadrunners
Gick med
2 Jun 2008
Hoj
2001, Honda NT650V Deauville
Tackar ännu go runda vi tog Gixxxxxxxer o jag :yoparty:banana:tummenupp.... blev bolmsö rundan o slutade vid mc fiket utanför dörarp.... Där det blev en hamburgare i solen på tarassen ut över vattnet ... Det har varit dåligt uppslutning på de sista runderna tycker jag få se till helgen om jag hinner... semestern börjar ju nu på måndag ....

Jag har funderar om någon framåt är sugen åka runt vätten o fika på något ställe runt om... Någon som vet några bra vägar runt...

mvh Thomas

Jag har kört nån mindre väg från Huskvarna mot Gränna parallelt med E4, där kan du leta.

twix

Memory of Shoya Tomizawa
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
hojlös
W.T.F har alla dött :confused: vakna köra i morgon nån endast snabba idiotturer upskattas hahhahaah :tummenupp:banana

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln