Om bara Calle kan fixa ett soppapump relä till mej nån gång så e jag på rn bombarunda"""
Vill tacka kalle på www.racesetup.se för hjälp med däckbyte idag samt den ruggigt snabba turen helsingborg tur o retur bild innan däckbyte kommer
ja. helsingborg-värnamo under 40 min är inte dåligt för en man som är 40 plus
Är det körning idag grabbar.??
Jag och Erik är sugna vid 4 tiden.
Vill tacka kalle på www.racesetup.se för hjälp med däckbyte idag samt den ruggigt snabba turen helsingborg tur o retur bild innan däckbyte kommer
Det ryktas om körning tisdag kl 5??
Samling "Stures"
*Svanberg
Onsdag r väl bättre, mcfiket e ju öppet 18-20 utanför dörarp!
1.Gixxxxxxxer
Låter bra! Tar det nog lite lugnt imorgon bara, farsan gick av vägen idag utanför Forsheda, punktera en lunga och frakurerade en ryggkota! Verkar ha haft tur trots detta, troligtvis inga bestående men, men antagligen operation, bågen skrot!Onsdag r väl bättre, mcfiket e ju öppet 18-20 utanför dörarp!
1.Gixxxxxxxer
2.TL1000s
3.
4.
5.
Stures kl 17:15 ca mvh Thomas
Tackar ännu go runda vi tog Gixxxxxxxer o jag .... blev bolmsö rundan o slutade vid mc fiket utanför dörarp.... Där det blev en hamburgare i solen på tarassen ut över vattnet ... Det har varit dåligt uppslutning på de sista runderna tycker jag få se till helgen om jag hinner... semestern börjar ju nu på måndag ....
Jag har funderar om någon framåt är sugen åka runt vätten o fika på något ställe runt om... Någon som vet några bra vägar runt...
mvh Thomas
Någon som är sugen på att köra på måndag?
Någon som är sugen på att köra på måndag?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|