Hehe, kan bli kämpigt "pga ändrade förhållanden" som det så fint brukar heta (har inte glömt bort mitt löfte, bara skjutit det på framtiden en aning)... men har ni vägarna förbi Växjö så måste ni höra av er!!!
Ryktet går däremot att KaliZ skaffar något på två hjul i sommar!
//KaliZ
Hur i h-vete ska det gå till att få tag på en hoj när det inte kommer in några på blocket!!!!???
Åkte express med släp till Tjörn fram o tillbaka för att konstatera att det var bara skit. Det var andra gången. Nu har jag kört bortemot 120mil i jakten på ett schysst exemplar.
Bevakningarna ligger kvar på blocket... seså kom igen nu gott folk. Sälj sälj sälj
//KaliZ
Har du skaffat hoj nu då?
Nä!
Men jag har inte gett upp ännu! Själv då? Slangar du trampor eller motor nuförtiden??
det heter faktiskt pedaler!
fast det är ännu värre jag åker honda
åker en röd tjejmotorcykel (cbr600 f sport)Shit det verkar ju helt skruvat!!!! Vad är det för någon???
Nä!
Men jag har inte gett upp ännu! Själv då? Slangar du trampor eller motor nuförtiden??
Aha sedär, kul!!! Rött är den snabbaste färgen!!!åker en röd tjejmotorcykel (cbr600 f sport)
Naaah alldeles för snabb för mig. Skulle man köpa en sån så skulle man köra ihjäl sig dIrEkct!Kaliz, du som gillar knullputs och sånt kan ju få ärva min k3'a mot en mindre ersättning. Fundera lite på avyttra den faktiskt.
Kommer ju ihåg hur du brukade stå och dräggla över den
ÄNTLIGEN har KaliZ skaffat hoj igen!!!!
Själv så sålde jag min gixxer för två veckor sedan, känns lite tomt faktiskt...
Jaha.. är det så att vi skall åka motard allihop numer kanske?
/Danne
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |