Samåkning i Värnamo i sommar???

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
har lovar ok väder för onsdag em o kväll, det hoppas vi på:tummenupp

Samling: Sten Stures
Tid: 17.15

1. jonny_jp
2. twix... AVBOKAT!
3.

KÖRNINGEN TILL ÖR ÄR INSTÄLLD PGA REGN!

//KaliZ
 

twix

Memory of Shoya Tomizawa
Gick med
20 Jul 2007
Ort
värnamo
Hoj
hojlös
bild

twix ----) så då var det fixat..

för å fråga nått helt annat hur får man upp en bild o visa på sin profil:va :confused:

för å fråga nått helt annat hur får man upp en bild o visa på sin profil:va :confused:
typ alla andra har ju typ nån av bild på något då man ser er profil

för å fråga nått helt annat hur får man upp en bild o visa på sin profil:va :confused:

typ alla andra har ju typ nån av bild på något då man ser er profil

kaliz har en bild av hojo sig själv anatr ja rsv ante när sitter o burnar på hojen

för å fråga nått helt annat hur får man upp en bild o visa på sin profil:va :confused:

typ alla andra har ju typ nån av bild på något då man ser er profil



kaliz har en bild av hoj sig själv antar ja rsv ante när sitter o burnar på hojen
:huvet
 
Last edited:

twix

Memory of Shoya Tomizawa
Gick med
20 Jul 2007
Ort
värnamo
Hoj
hojlös
för å fråga nått helt annat hur får man upp en bild o visa på sin profil:va :confused:

typ alla andra har ju typ nån av bild på något då man ser er profil



kaliz har en bild av hojo sig själv anatr ja rsv ante när sitter o burnar på hojen

:huvet
kan ju fan inte stava sorry:D
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Lathund - Hur man skaffar en bild (avatar)

- Bege dig ut och ta en sjukt-fet bild på hojen/dig själv/grannens katt.. eller vad som. :D Var nog med att spara om den/gör om den så att den max är 133 x 133 pixlar eller MAX 35.2 KB.
- Logga in på sidan i vanlig ordning.
- Klicka högst upp på sidan på "Min profil"
- Till vänster har du nu kontrollpanelen. Klicka på "Ändra Avatar"
- Se till att "Use custom avatar" är ifylld och klicka på knappen "Bläddra"
- Välj fotot som du sparat ner på din dator. OBS!!! Tänk på Profilbildens storlek som jag nämnde i punkt ett!
- Klicka på knappen "Öppna" och sedan "Spara ändringarna"...

Alles klart! Lycka till!
//KaliZ
 

twix

Memory of Shoya Tomizawa
Gick med
20 Jul 2007
Ort
värnamo
Hoj
hojlös
- Bege dig ut och ta en sjukt-fet bild på hojen/dig själv/grannens katt.. eller vad som. :D Var nog med att spara om den/gör om den så att den max är 133 x 133 pixlar eller MAX 35.2 KB.
- Logga in på sidan i vanlig ordning.
- Klicka högst upp på sidan på "Min profil"
- Till vänster har du nu kontrollpanelen. Klicka på "Ändra Avatar"
- Se till att "Use custom avatar" är ifylld och klicka på knappen "Bläddra"
- Välj fotot som du sparat ner på din dator. OBS!!! Tänk på Profilbildens storlek som jag nämnde i punkt ett!
- Klicka på knappen "Öppna" och sedan "Spara ändringarna"...

Alles klart! Lycka till!
//KaliZ
tack kaliZ :) regnar i kväll tänkte åka en runda men de blir inget ha de gött så hörs vi
 

twix

Memory of Shoya Tomizawa
Gick med
20 Jul 2007
Ort
värnamo
Hoj
hojlös
mil

allå hur långt ha ni kört i sommar har lyckats dra ca 700 mil på lite mer än 2 månader kul som fan blir väl så med ganska nytt körkort:tummenupp
 

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
bilprovningen stämmer de ja går ju inte sticka under stol med:yoparty

hehe då kommer du få 1000 fågor... hahaha sköter du mc biten me? får man ställa en fråga? jag vet att det inte alltid e kul att svara på dessa när man inte jobbar, så vill du inte så skit i det bara!

* Kan jag boka besiktning (har/ska importera en hoj) innan 6 månader har gått från det att hojen var satt i trafik i förra landet. Men boka den typ 1 månad fram för att tiden ska gått ut, och att man slipper skatta den? Konstig fråga...
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
bilprovningen stämmer de ja går ju inte sticka under stol med:yoparty

:mad: det är ni som är oförtjusta i ljud ju...


Någon som är sugen på öva wheelis någon dag? håller på o försöker lära mig latja lite mer med bakbroms
 

twix

Memory of Shoya Tomizawa
Gick med
20 Jul 2007
Ort
värnamo
Hoj
hojlös
hehe då kommer du få 1000 fågor... hahaha sköter du mc biten me? får man ställa en fråga? jag vet att det inte alltid e kul att svara på dessa när man inte jobbar, så vill du inte så skit i det bara!

* Kan jag boka besiktning (har/ska importera en hoj) innan 6 månader har gått från det att hojen var satt i trafik i förra landet. Men boka den typ 1 månad fram för att tiden ska gått ut, och att man slipper skatta den? Konstig fråga...

lite svår konstig fråga du får nog fomulera om frågan lite är det en ny hoj detta är ju egentligen en fråga för dom som är bi jag är bt men jag ska försöka svara så gott ja kan så fråga på ni som vill så ska ja göra va ja kan:)

lite svår konstig fråga du får nog fomulera om frågan lite är det en ny hoj detta är ju egentligen en fråga för dom som är bi jag är bt men jag ska försöka svara så gott ja kan så fråga på ni som vill så ska ja göra va ja kan:)
p.s jag jobbar på lätta o tunga sidan gör ej mc än men det är på gång men fråga på ni som vill
 
Last edited:

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
lite svår konstig fråga du får nog fomulera om frågan lite

ja altså det är en ny hoj som än inte har 6 månader i trafik... för att skippa skatta ett importerat fordon så måste den uppfylla 2 krav.. 6 månader å 600 mil eller hur! men om jag skulle ta hem den när den bara varit i trafik i 4 månader, ja då saknas ju 2 månader. Kan jag då boka besiktning 2 månader framåt för att tiden ska gå ut eller blir det lite konstigt? Eller bör jag vänta med att ta in den tills det att den har blivit precis 6 månader? Eller kan jag ta in den innan och vänta hemma tills den blir 6 'månader och sen beställa besiktning? Hoppas du förstår frågan.. :va
 

twix

Memory of Shoya Tomizawa
Gick med
20 Jul 2007
Ort
värnamo
Hoj
hojlös
ja altså det är en ny hoj som än inte har 6 månader i trafik... för att skippa skatta ett importerat fordon så måste den uppfylla 2 krav.. 6 månader å 600 mil eller hur! men om jag skulle ta hem den när den bara varit i trafik i 4 månader, ja då saknas ju 2 månader. Kan jag då boka besiktning 2 månader framåt för att tiden ska gå ut eller blir det lite konstigt? Eller bör jag vänta med att ta in den tills det att den har blivit precis 6 månader? Eller kan jag ta in den innan och vänta hemma tills den blir 6 'månader och sen beställa besiktning? Hoppas du förstår frågan.. :va

kravet är ju 6mån från då den var ny samt 600 mil du kan om du vill ta hit den då den är 4mån å låta den stå i 2 här hemma o sen göra regbesiktning se bara till att den gått minst 600mil så ska de vara ok:tummenupp så du kan boka tid tills den blir 6 mån å låta den stå hemma fram tills dess
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
HALLÅÅÅÅ????
var är mina motardbröder?

STUNTA I HELGEN??
 

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
kravet är ju 6mån från då den var ny samt 600 mil du kan om du vill ta hit den då den är 4mån å låta den stå i 2 här hemma o sen göra regbesiktning se bara till att den gått minst 600mil så ska de vara ok:tummenupp så du kan boka tid tills den blir 6 mån å låta den stå hemma fram tills dess

det låter ju gütt..!!!! :tummenupp En till kortis..!! Kan jag regga in den åt en annan person, om han inte är med, eller måste denna vara medvarande? I detta fall min pappa?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top