Samåkning i Värnamo i sommar???

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Ort
Haninge
Hoj
Har ingen
Ja det hade varit fett!!! Men får väl starta en egen klubb med mig själv. Verkar inte som om någon vill vara med ändå!! :mad:

Glad påsk i efterskott på er. Obeservera snön!!! Vad var det jag sa. Det är först i maj vi kommer ha en massa plusgrader och sol. Dvs när jag ställer på hojen. :D

Solen skiner...ca 11 grader ute....

hmm...de duger iallafall för att åka hoj :D:D :yoparty
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Solen skiner...ca 11 grader ute....
hmm...de duger iallafall för att åka hoj :D:D :yoparty
Bla bla bla..blaaa.. jag ser läpparna rör sig, men jag hör inte vad du säger. :D :tungan Du får ju be pojken din lite snällt om en egen hoj vettja.

Till helgen ska hon startas upp!!! Jag har en liten surprice på ingående till min hoj. Hoppas jag får det monterat till sommaren... ni kommer bli sååå avundssjuka. Handtagsvärme.. OCH.. *piiiip *piiiiiiiip*.. :yoparty
 

Petter_Ess

Medlem
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Sundsvall
Hoj
Ktm 640 ADV
Till helgen ska hon startas upp!!! Jag har en liten surprice på ingående till min hoj. Hoppas jag får det monterat till sommaren... ni kommer bli sååå avundssjuka. Handtagsvärme.. OCH.. *piiiip *piiiiiiiip*.. :yoparty

Hahahahandtagsvärme!! Va ska du med det till. du kör ju bara på högsommarn ändå. :D
*piiiip *piiiiiiiip* : Nya blinkers kanske kunde göra sej :tungan

Själv så har det ju blivit nästan 100mil på millen redan. Var en sväng i jönköping idag tex... :tummenupp

Vi ses i maj KaliZ
 

Fagher

Ny medlem
Gick med
7 May 2007
Ort
Värnamo
Hoj
Suzuki GSXR 1000 KTM 380sm
Undebart väder idag ju, stannade hemma från skolan och körde hoj istället:tuttar
28 mil blev de totalt:tummenupp

Hoppas på att det regnar lite nu, annars så kommer jag vara pank om en vecka:mad:
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Hahahahandtagsvärme!! Va ska du med det till. du kör ju bara på högsommarn ändå. :D
*piiiip *piiiiiiiip* : Nya blinkers kanske kunde göra sej :tungan

Själv så har det ju blivit nästan 100mil på millen redan. Var en sväng i jönköping idag tex... :tummenupp

Vi ses i maj KaliZ

Handtagsvärmen är där bara...för att :D
Nya blinkers jobbas det på. Om man inte ska vara helt outlaw och ha det inbyggt i lampan. Men det jag talar om nu är något heeeelt annat. Ni får se!! Ni kommer garva ihjäl er! :tummenupp

100 mil redan?! Jisses... då ligger man efter! Man kanske ska ta ut i mitten av april iaf...:gnissla

Wha ?? Då jag har missat dig Eriksson, inte bra...
Men idag har det blivit några fler mil än igår, underbart väder.. Kanon.
Tunnelseende... :7peta Du får vrida på huvet om du ska se några brudar i sommar. :tungan
 
Last edited:

twix

Memory of Shoya Tomizawa
Gick med
20 Jul 2007
Ort
värnamo
Hoj
hojlös
sitter nere i malmö på kurs o deppar:gnissla längtar till helgen då bågen åker fram igen hör av er om nån vill åka:tummenupp :tuttar :D tar just nu en:öl o drömmer om:hojcbr
 

Henrik E

Nakenfis
Gick med
18 Dec 2005
Ort
Värnamo
Hoj
Kawa Z750 -07
Under sen eftermiddagen/kvällen blev det en 10 mils runda. Lite småkyligt men när man väl fått upp tempot så var det inga bekymmer.
Vi utgick från Värnamo och körde mot Ohs13, i Ohs så körde vi vidare Rusken runt. Vi stannade till vid utkiken och fikade lite innan vi fortsatte. Ute på stora vägen svängde vi mot hagshult och körde en bit där innan vi svängde av mot Fryle och sedan Hörle och hemåt. Vägarna var fina, inte något grus som man stördes av heller... :yoparty Nu ska bara solen värma upp asfallten lite mer år oss.

Nu längtar man inte mindre till sommaren
 

Bifogat

  • DSC00399.JPG
    DSC00399.JPG
    232.4 KB · Visningar: 58
  • DSC00396.JPG
    DSC00396.JPG
    162.4 KB · Visningar: 53
Last edited:

Bananen

Guest
jag är på.. bara att säga till när det närmar sig.... (fast jag e ju inte Vmo bor längre)


fy fan vad gott att va på SH igen å att MotoGP är igång... men det hjälper ju inte till att längta till varmare dagar....


Hehe. nej men smålandsstenar är ju ännu närmare oss. ska hojta till någon gång när vi ska ut och köra.
Kul att det finns intresse:tummenupp
 

Rumpel

Medlem
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Umeå
Hoj
Honda AT -97
nån som ska dra en repa i mornn hör av er:tummenupp

JAG funderar starkt på en repa imon, det ska ju regna inatt, så de lär väl blir blöta gator imorn morne. Men på em kan ja tänka mig. Då hinner ja byta olja å filter me!!

Fler som ska me?
 

twix

Memory of Shoya Tomizawa
Gick med
20 Jul 2007
Ort
värnamo
Hoj
hojlös
JAG funderar starkt på en repa imon, det ska ju regna inatt, så de lär väl blir blöta gator imorn morne. Men på em kan ja tänka mig. Då hinner ja byta olja å filter me!!

Fler som ska me?

gött :tummenupp :pannkyss hör av dig så tar vi en repa
 

twix

Memory of Shoya Tomizawa
Gick med
20 Jul 2007
Ort
värnamo
Hoj
hojlös
vill tacka toyhoj rumpel fagher för en jävligt trevlig tur i dag:tummenupp :pannkyss :tuttar :D samt inte att förglömma turen med bäjan the eagle o den andra killen för en go åktur ni är härliga killar:2cool mycke trevligt att träffa er hoppas på många goa åkturer framöver:tuttar :jisses kanske redan i morgon igen tack allihop för en härlig dag:D
 

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
Hehe. nej men smålandsstenar är ju ännu närmare oss. ska hojta till någon gång när vi ska ut och köra.
Kul att det finns intresse:tummenupp

Gütt..... får hoppas att vädret blit bättre snart me..! brukar det inte vara ganska många blackrace i G-ved...? säg gärna till om du vet om nått sånt me.. skicka bara ett PM
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Ville bara säga att nu är premiärturen avklarad!!!
Stökade nog en 1,5mil i det lilla samhället hultsfred i lördags.

Kändes skönt! Kameran är monterad... så dem som vill blir filmade i sommar och dem som inte vill får lägga sig bakom istället. :D

//KaliZ
 

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
Ville bara säga att nu är premiärturen avklarad!!!
Stökade nog en 1,5mil i det lilla samhället hultsfred i lördags.

Kändes skönt! Kameran är monterad... så dem som vill blir filmade i sommar och dem som inte vill får lägga sig bakom istället. :D

//KaliZ

hur går tankarna med Lelle?
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
hur går tankarna med Lelle?

Aaaa... bra att du tog upp det. Jag har bestämt mig för att skippa lelle! Har en del annat att lägga pengarna på och funderar på semester lite längre bort sedan. Hoja in i Norge ev... :va

Kanske drar ner över en dag till Gotland. Bara för att se mig omkring, om det verkar vara plats över i boendet.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top