Samåkning i Värnamo i sommar???

twix

Memory of Shoya Tomizawa
Gick med
20 Jul 2007
Ort
värnamo
Hoj
hojlös
var på anderstorpsbanan o drog ca 4 körningar i lördags fick gå i depå på sista körningen började knacka i motorn:huvet men kul som fan var det:tummenupp skruvat hela dan i dag nu är de fixat:tummenupp :) ventiljustering sen blev de ok trodde det var nått annat gött de hjälpte med bara ventiljustering:) tålde väl inte alla varv runt banan men va fan kul var det i alla fall :tummenupp
 

RSV_Ante

Fort är kul...
Gick med
3 Sep 2003
Ort
Sävsjö
Hoj
Varadero -99, Tengai -91, Pegaso -05
skönt att jag slapp plocka upp några lokala förmågor på skamkärran.. Min hoj fick stå hela dagen tyvärr, den var ute några varv med Björn )DonQ här på forumet). Tyvärr slirade kopplingen så jag sket i att köra ( hoppade inte ens i skinnstället) var dock nära att jag provade MV:n men kände att jag ville vara lite varmare i kläderna, så jag ska ta hojen till säljaren en dag å testa hos honom i stället.... blir kopplingsbyte i vinter så att nästa sommar kan ge lite mer körglädje, hoppas på några starter i BoTT nästa år...
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
ÖR???

17:00 Stures som vanligt

* Petter
* Flying Finn
* KaliZ (möter upp i Ör)
*
*
 

RSV_Ante

Fort är kul...
Gick med
3 Sep 2003
Ort
Sävsjö
Hoj
Varadero -99, Tengai -91, Pegaso -05
ÖR???

17:00 Stures som vanligt

* Petter
* Flying Finn
* KaliZ (möter upp i Ör)
* jonny_jp
* RSV_Ante (om jag kommer hem ifrån jobbet i tid)
*
*
 

Fidde S

Äntligen!!
Gick med
6 Aug 2006
Ort
Värnamo
Hoj
KTM 950SM
ÖR???

17:00 Stures som vanligt

* Petter
* Flying Finn
* KaliZ (möter upp i Ör)
* jonny_jp
* RSV_Ante (om jag kommer hem ifrån jobbet i tid)
* Fidde S
*
*
Det vore kul om vi blev några fler:yoparty
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
ÖR???

17:00 Stures som vanligt

* Petter
* Flying Finn
* KaliZ (möter upp i Ör (jag blir nog lite sen, åker med några andra, så stressa inte därifrån gubbar, njut av glassen :rolleyes: ))
* jonny_jp
* RSV_Ante (om jag kommer hem ifrån jobbet i tid)
* Fidde S
*
*
 
Last edited:

ToyHoj

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2007
Ort
Värnamo
Hoj
Suzuki SV 650, Husqvarna 258
ÖR???

17:00 Stures som vanligt

* Petter
* Flying Finn
* KaliZ (möter upp i Ör (jag blir nog lite sen, åker med några andra, så stressa inte därifrån gubbar, njut av glassen :rolleyes: ))
* jonny_jp
* RSV_Ante (om jag kommer hem ifrån jobbet i tid)
* Fidde S
* ToyHoj
*
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
FAAAAAAN såg er från bussen påväg hem :( JÄÄÄÄÄVLA SKOLA kan det inte anpassa sig efter mc berroende
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Otur Pontus!!! :pannkyss

Tack till er som dök upp! Det var trevligt som vanligt tycker jag. Fick tyvärr inga bilder på er denna gången... men sporthojarna var nog nästan majoritet i Ör denna onsdagen det är inte varje gång det händer!!!

Lite bilder... dock var det för sent på kvällen.. så dem blev rätt kassa. :huvet

//KaliZ
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
Otur Pontus!!! :pannkyss

Tack till er som dök upp! Det var trevligt som vanligt tycker jag. Fick tyvärr inga bilder på er denna gången... men sporthojarna var nog nästan majoritet i Ör denna onsdagen det är inte varje gång det händer!!!

Lite bilder... dock var det för sent på kvällen.. så dem blev rätt kassa. :huvet

//KaliZ
Ja men jag rösta för någon form av körning på lördag om vädret tillåter... Sugen?
 

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Stockholm
Hoj
2013, KTM 990 Adventure


Tack till er som dök upp! Det var trevligt som vanligt tycker jag. Fick tyvärr inga bilder på er denna gången... men sporthojarna var nog nästan majoritet i Ör denna onsdagen det är inte varje gång det händer!!!

//KaliZ

Lyckades tyvärr efter min blixtvisit i Ör, att missa vilket håll ni körde, så det blev en repa in till Växjö och sen 30:an hem..!:brinnerup
Fick ju trots allt ihop, lite drygt 20 mil (på två timmar, med tank- & "fikastopp")... :D

På lördag får vi dra ihop ett gäng och köra! :tummenupp
(Helst nåt annat än Bolmsö-rundan... Vore kul att se naturen på annat håll oxå!?) :rolleyes:

//Flying Finn

FAAAAAAN såg er från bussen påväg hem :( JÄÄÄÄÄVLA SKOLA kan det inte anpassa sig efter mc berroende

Fasen Pontus! Du måste svara i mobilen när jag ringer!? :va
Åkte ju först vid sextiden från H-torp och slog dig en signal innan jag drog..! :hördu
Jaja, det kanske var lite sent för motard-tempo... :tungan

//Flying Finn
 
Last edited:

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Lyckades tyvärr efter min blixtvisit i Ör, att missa vilket håll ni körde, så det blev en repa in till Växjö och sen 30:an hem..!:brinnerup
Fick ju trots allt ihop, lite drygt 20 mil (på två timmar, med tank- & "fikastopp")... :D

På lördag får vi dra ihop ett gäng och köra! :tummenupp
(Helst nåt annat än Bolmsö-rundan... Vore kul att se naturen på annat håll oxå!?) :rolleyes:

//Flying Finn

Men men hur gick det till??? :va Jag såg dig ju i Ör.. du hade startat upp hojen och höll på att ta på dig hjälmen när jag donade med mina handskar... Aja... verkligen trist för dig. En klen tröst kan vara att det gick långsamt och vissa vägar var grusade. :huvet Lite udda tillställning iaf...

//KaliZ
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
Lyckades tyvärr efter min blixtvisit i Ör, att missa vilket håll ni körde, så det blev en repa in till Växjö och sen 30:an hem..!:brinnerup
Fick ju trots allt ihop, lite drygt 20 mil (på två timmar, med tank- & "fikastopp")... :D

På lördag får vi dra ihop ett gäng och köra! :tummenupp
(Helst nåt annat än Bolmsö-rundan... Vore kul att se naturen på annat håll oxå!?) :rolleyes:

//Flying Finn



Fasen Pontus! Du måste svara i mobilen när jag ringer!? :va
Åkte ju först vid sextiden från H-torp och slog dig en signal innan jag drog..! :hördu
Jaja, det kanske var lite sent för motard-tempo... :tungan

//Flying Finn

Ajfan var det du som hade ringt missade det .... Tack för att du ringde ber om ursäkt för att jag missade det :huvet

Är sugen ska byta olje i min SUUUPER moppe imorn så lördag jävlar ska det bombas i kurvorna.....

Övar wheelis på minimoto nu med börjar få lite koll på det:yoparty
(bilder kommer imorn)
 
Last edited:

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Stockholm
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
Going west..!

Hallååå gott folk!!! Sugna på att köra idag, eller?! :yoparty

Tänkte dra en runda västerut... Verkar bli bäst väder där och gött att prova lite nya vägar!? :)

Samling 12.00 vid Stures:

* Flying Finn
*
*
*
*

//Flying Finn
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top