Samåkning i Värnamo i sommar???

hjälte

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2007
Ort
skeppshult
Hoj
Triumph sprint st 06, Suzuki Rmz 450 06
Tjena

Tack för en underbar tur idag:tummenupp Särskilt Flaten var helt underbar och det blir nog bättre när man väl lärt sig kurvorna, så att ni slipper att vänta in en annan som är lite försiktig i början:D Hoppas på fler turer innan säsongen är över.
//Hjälte
 

twix

Memory of Shoya Tomizawa
Gick med
20 Jul 2007
Ort
värnamo
Hoj
hojlös
vill tacka silvr , Flying Finn ,Petter Ess ,hjälte för den goa härliga turen vi hade idag :tummenupp kul o träffa hjälte o Flying Finn alltid kul med nya mc bröder:D hoppas på snart återseende:)
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
Tack för en underbar tur idag:tummenupp Särskilt Flaten var helt underbar och det blir nog bättre när man väl lärt sig kurvorna, så att ni slipper att vänta in en annan som är lite försiktig i början:D Hoppas på fler turer innan säsongen är över.
//Hjälte

Ja skitkul :yoparty
Hoppas ni inte blev sura men var tvungen o GASA lite :)... Väntar gärna lite om man får slå på lite i kurvorna vill inte att någon ska kana omkull för att man hamnar på efterkälken heller...

Lägger upp några bilder sen
 

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
Ja skitkul :yoparty
Hoppas ni inte blev sura men var tvungen o GASA lite :)... Väntar gärna lite om man får slå på lite i kurvorna vill inte att någon ska kana omkull för att man hamnar på efterkälken heller...

Lägger upp några bilder sen

kunde du inte hämtat mig, såg dig åka förbi mitt jobb... :mad:
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
kunde du inte hämtat mig, såg dig åka förbi mitt jobb... :mad:

:va jobbar du inte i värnamo??
åkte buss i värnamo o hem o mötte upp gänget i kulltorp så tror inte du såg mig utan Petter så skyll inte på mig nu :D ...
hehe får ni köra på arbetstid :D
Kör gärna med dig snart igen var fan evigheter sen ... Vi får sätta upp ett rejstempo på någon slingrig sak:yoparty
 

twix

Memory of Shoya Tomizawa
Gick med
20 Jul 2007
Ort
värnamo
Hoj
hojlös
nån som är sugen i dag på en tur verkar ju bli gött väder man får ju passa på:D :tummenupp typ efter jobbet 17,00 stures
 

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
:va jobbar du inte i värnamo??
åkte buss i värnamo o hem o mötte upp gänget i kulltorp så tror inte du såg mig utan Petter så skyll inte på mig nu :D ...
hehe får ni köra på arbetstid :D
Kör gärna med dig snart igen var fan evigheter sen ... Vi får sätta upp ett rejstempo på någon slingrig sak:yoparty

jaha.. men ni har nästan samma skinn ju.... jaja

jo det blir nog att du får slänga på isdäck så kan jag prova..!!! men nästa sesong, då jävlar..!!! :yoparty

nån som är sugen i dag på en tur verkar ju bli gött väder man får ju passa på:D :tummenupp typ efter jobbet 17,00 stures

om du har en extra hoj att låna ut så är jag med :)
 
Last edited:

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
jaha.. men ni har nästan samma skinn ju.... jaja

jo det blir nog att du får slänga på isdäck så kan jag prova..!!! men nästa sesong, då jävlar..!!! :yoparty



om du har en extra hoj att låna ut så är jag med :)

Hahaha låter galet men jag är på Iskörning :yoparty
Hahaha nja går det bra med minimoto? :D...

OOOO fan kallt det var o åka Getaryggen/bolmenrundan imorse var i bor vi 8 tiden hehe
 

Mr.Emil

Ny medlem
Gick med
22 Jun 2007
Ort
Skillingaryd
Hoj
Gixxer 1000 -07
Igen som e ledig idag på dagen? e jävligt sugen på att fräsa ut en sväng om man nu får åka med er?:) haa dee häälit
 

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Stockholm
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
Onsdag 07-09-12

Ja, det var en riktigt trevlig tur vi fick till igår..! :tummenupp Tack ska ni ha! Ingen nämnd, ingen glömd... :)

Bilder hoppas jag kommer inom kort, Pontus? :tungan

//Flying Finn
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Hahaha låter galet men jag är på Iskörning :yoparty
Hahaha nja går det bra med minimoto? :D...

OOOO fan kallt det var o åka Getaryggen/bolmenrundan imorse var i bor vi 8 tiden hehe

Hehe!! Var det du din galning?! Brorsan sa att en KTM knarrade förbi och jag sa att det finna bara en som är knäpp nog att ge sig ut vid den tiden.. :tummenupp

//KaliZ
 

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Stockholm
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
Höst?

Hehe!! Var det du din galning?! Brorsan sa att en KTM knarrade förbi och jag sa att det finna bara en som är knäpp nog att ge sig ut vid den tiden.. :tummenupp

//KaliZ

"Galningen" och jag har precis varit ute och kört en sväng..! :D Tack Pontus för en kul runda!!! :tummenupp

:hej Kör du nåt fortfarande Kaliz, eller har du ställt av hojen?!

//Flying Finn
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
Hehe!! Var det du din galning?! Brorsan sa att en KTM knarrade förbi och jag sa att det finna bara en som är knäpp nog att ge sig ut vid den tiden.. :tummenupp

//KaliZ

hahaha missade tåget till skolan så tänkte åka hoj o när jag kom till bor så visade sig ljuset... det var så jävulskt kallt med så tänkte jag åker lite omväg över rydaholm o sen hamnade man på bolmsörundan :D
Missade skolan men var värt det
Mötte en liten kossa som kommit på samma tanke som mig han skulle med ta bolmsörundan
Ett bra tips är o åka när termometern visar mer än 5grader



"Galningen" och jag har precis varit ute och kört en sväng..! :D Tack Pontus för en kul runda!!! :tummenupp

:hej Kör du nåt fortfarande Kaliz, eller har du ställt av hojen?!

//Flying Finn


Tackar Tero för grym runda var lagom o tempot bra...
Föresten vi pratade för länge tappade bort fjortisbrudarna :( skulle ju wheäääla förbi ståendes på en fot
Dom hade ju fallit pladask :tuttar

Ja, det var en riktigt trevlig tur vi fick till igår..! :tummenupp Tack ska ni ha! Ingen nämnd, ingen glömd... :)

Bilder hoppas jag kommer inom kort, Pontus? :tungan

//Flying Finn

har lagt in bilderna nu så njut kvalite blev väll lite taskit bara
 

Bifogat

  • mc 006.jpg
    mc 006.jpg
    140.2 KB · Visningar: 70
  • mc 009.jpg
    mc 009.jpg
    95.5 KB · Visningar: 66
  • mc 010.jpg
    mc 010.jpg
    91.6 KB · Visningar: 59
  • mc 014.jpg
    mc 014.jpg
    104.6 KB · Visningar: 56
  • mc 005.jpg
    mc 005.jpg
    38.3 KB · Visningar: 67
  • mc 008.GIF
    mc 008.GIF
    82.3 KB · Visningar: 71
Last edited:

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
"Galningen" och jag har precis varit ute och kört en sväng..! :D Tack Pontus för en kul runda!!! :tummenupp

:hej Kör du nåt fortfarande Kaliz, eller har du ställt av hojen?!

//Flying Finn

Nja, hojen är avställd i vänta på att drivpaketet ska monteras. Känns lite trist, men jag har inga verktyg här i braås...utan måste fixa det i stugan eller hemma i hultsfred. :huvet Tills dess...körförbud... :huvet

//KaliZ
 

Fidde S

Äntligen!!
Gick med
6 Aug 2006
Ort
Värnamo
Hoj
KTM 950SM
Igen som e ledig idag på dagen? e jävligt sugen på att fräsa ut en sväng om man nu får åka med er?:) haa dee häälit

Du kan få vara med om du ber snällt!
Men på dagen jobbar man och på kvällen kör man men du har väll annat att göra på kvällarna:tuttar !!
ha de kusin:pannkyss
 

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
Jag bjuder in dom som e sugna på att tjata lite hoj, ta nån öl å kolla på lite mc-film till mig imån kväll. Alltså fredag kväll..!!!:fyllisar :hojbusa
 

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Stockholm
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
Föresten vi pratade för länge tappade bort fjortisbrudarna :( skulle ju wheäääla förbi ståendes på en fot
Dom hade ju fallit pladask :tuttar

Va fasen?! :( Du får väl komma och köra på mitt håll, fler gånger..! :yoparty

Förresten, vad flitig du har varit... :tungan Fått in både bilder och filmklipp! :tummenupp

//Flying Finn

Jag bjuder in dom som e sugna på att tjata lite hoj, ta nån öl å kolla på lite mc-film till mig imån kväll. Alltså fredag kväll..!!!:fyllisar :hojbusa

Va f-n, det hade vart kul, men kan inte ikväll... Du får köra en repris senare i höst!? :)

Riktigt läcker hoj du har skaffat nu! :tummenupp

//Flying Finn
 
Last edited:

Petter_Ess

Medlem
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Sundsvall
Hoj
Ktm 640 ADV
Tja gubbar..
Jag och min kusin tänkte åka lite på lördag, typ sticka på förmiddagen och åka och luncha nånstans och vara tillbaka senast 16:00..:tummenupp

Nån mer???
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top