twix: Bäjan undrar om du fick blåballe?
tja nästan de värsta var fan halkan
twix: Bäjan undrar om du fick blåballe?
Kul tråd som jag inte har sett innan, ni kan räkna med mej till sommaren
Kul tråd som jag inte har sett innan, ni kan räkna med mej till sommaren
Jag anmäler mitt intresse så länge iaf. Måste leva några månader nu i början av året, innan jag har stabiliserat ekonomin efter flytten. Vet ännu inte riktigt mina utgifter så att säga...
jap, vi kan vänta några månader, men sen så måste man nog boka innan det blir försent..
å då blir det bindande
HALLÅ!!!!!! Vars e alla?!
här vad gör vi för att hålla liv i tråden i vinter vore kul sitter här o firar att jag fyllt gubbe i dag 40 bast
Grattis 40 är ju ingen ålder Själv så tog jag en runda på hojen idag. Inte ens kallt ju.
För dom som är sugan på Lelleveckan och vill bo i stuga är oddsen lite lägre nu. Allt som finns kvar under veckan är:
2st 2-bäddare och 595:-/natt
2 st. 3-bäddare 745:-/natt
så ska vi ha stuga får vi nog skynda oss.. annar blir det camping som gäller.
han skrev även detta:
Kostnaden för paketen är inte helt klara ännu, i början av december sätts dessa och man kommer att kunna boka resa från och med 7 januari. men räkna med att kostnaden är runt 1100 kr / person om ni bokar stuga och drygt 1500 om ni väljer campingalternativet. Priserna gäller helvecka och då ingår båtresa och träffavgift, (samt campingen i alt. 2). Priserna blir lite billigare om ni åker torsdag - söndag.
så med nadra ord är det billigare att ta en stuga än att bo på campingavdelningen? man bor ju hällre i en stuga, dock är dessa rätt små, men vad gör man..
over and out
Verkar vara svagt intresse. Inte så många som skriver i tråden. För min del är en hel vecka inte alls intressant. Tors till sön hade varit bäst. Men va f-n.. två bäddare och tre bäddare. Det är ingen stor stuga det. Dvs tar man en två bäddare och är tre pers så får en sova på golvet då eller?
Verkar vara svagt intresse. Inte så många som skriver i tråden. För min del är en hel vecka inte alls intressant. Tors till sön hade varit bäst. Men va f-n.. två bäddare och tre bäddare. Det är ingen stor stuga det. Dvs tar man en två bäddare och är tre pers så får en sova på golvet då eller?
jup eller tar en 3-bäddare å hyra in en
men annars får man ta tält.. mysigast ju....
men för mig kommer det bli fre-sön till 100% om nån vill åka med... problemet är npg att det kommer bli fler som vill åka, men kanske känner suget först i maj eller juni... brukar ju bli så.. på vintern är det ju ingen som vill åka + att det känns så jävla långt borta...
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|