Samåkning i Värnamo i sommar???

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
Lelle?

Nån som e sugen på att boka upp Lelle veckan till sommaren, eller helgen om inget annat?

1) Bazooka
2) nån :tuttar
3) osv.

Mer info på:
http://www.kneippbyn.se/
Bilder:
http://www.lellesmc.se/lelles/lelletraffen/bilder.htm

Edit: Lägger till lite inspirations movies..

[YOUTUBE-ID]VXhk7e0ypMA[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]kIHfMwA0QsQ[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]l67WTFa_9uA[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]JM3pMH9qPPM[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]IrOOwWY7FX8[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Hade varit ruggigt roligt! Vad skulle en stuga gå lös på om vi blir ett värnamo-gäng??

//KaliZ

Jag har plats för en fräsch brud därbak :tuttar
Någon frivillig? :rolleyes:

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
http://www.kneippbyn.se/pdf/lelleveckan07.pdf

(fan såg att det var detta årets träff) så fre-sön borde inträffa v24, altså 13-15 Juni.

förra återt priser:
Hela veckan: 1295:- i priserna ingår färja + träffavgift + campingplats
Torsdag till söndag: 995:-

resan till Gotland sker med: http://www.destinationgotland.se/publish/portal/start.htm
lämplig avreseplats är Oskarshamn eller Grankullavik om den går (ligger på Ölands norra spets)

under denna veckan kostar en tältplats annars 250:-/dygn
hotell med 4 bäddar 795:-/dygn
lägenhet med 6 bäddar 1500:-/dygn
stuga, den största jag hittar med 8-10 bäddar 1500:-/dygn
annars 4 bäddar för 900:-/dygn

dock vet jag en hur mycket avdrag man får om man hyr en stuga eller nått istället för tältplats.

over and out..

Last edited:

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Jag anmäler mitt intresse så länge iaf. Måste leva några månader nu i början av året, innan jag har stabiliserat ekonomin efter flytten. Vet ännu inte riktigt mina utgifter så att säga...

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
Jag anmäler mitt intresse så länge iaf. Måste leva några månader nu i början av året, innan jag har stabiliserat ekonomin efter flytten. Vet ännu inte riktigt mina utgifter så att säga...

jap, vi kan vänta några månader, men sen så måste man nog boka innan det blir försent..
å då blir det bindande :tungan

twix

Memory of Shoya Tomizawa
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
hojlös
moto gp

japp då var man 40 bast nu då:tummenupp min 40års present gick inte av för hackor fick valfri resa till moto gp tävling i sommar:tummenupp :D fyy fan vad härligt:2cool längtar :tuttar ha de gött alla så hörs vi:D

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
För dom som är sugan på Lelleveckan och vill bo i stuga är oddsen lite lägre nu. Allt som finns kvar under veckan är:
2st 2-bäddare och 595:-/natt
2 st. 3-bäddare 745:-/natt

så ska vi ha stuga får vi nog skynda oss.. annar blir det camping som gäller.

han skrev även detta:

Kostnaden för paketen är inte helt klara ännu, i början av december sätts dessa och man kommer att kunna boka resa från och med 7 januari. men räkna med att kostnaden är runt 1100 kr / person om ni bokar stuga och drygt 1500 om ni väljer campingalternativet. Priserna gäller helvecka och då ingår båtresa och träffavgift, (samt campingen i alt. 2). Priserna blir lite billigare om ni åker torsdag - söndag.

så med nadra ord är det billigare att ta en stuga än att bo på campingavdelningen? man bor ju hällre i en stuga, dock är dessa rätt små, men vad gör man..

over and out :tummenupp

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
För dom som är sugan på Lelleveckan och vill bo i stuga är oddsen lite lägre nu. Allt som finns kvar under veckan är:
2st 2-bäddare och 595:-/natt
2 st. 3-bäddare 745:-/natt

så ska vi ha stuga får vi nog skynda oss.. annar blir det camping som gäller.

han skrev även detta:

Kostnaden för paketen är inte helt klara ännu, i början av december sätts dessa och man kommer att kunna boka resa från och med 7 januari. men räkna med att kostnaden är runt 1100 kr / person om ni bokar stuga och drygt 1500 om ni väljer campingalternativet. Priserna gäller helvecka och då ingår båtresa och träffavgift, (samt campingen i alt. 2). Priserna blir lite billigare om ni åker torsdag - söndag.

så med nadra ord är det billigare att ta en stuga än att bo på campingavdelningen? man bor ju hällre i en stuga, dock är dessa rätt små, men vad gör man..

over and out :tummenupp

Verkar vara svagt intresse. Inte så många som skriver i tråden. För min del är en hel vecka inte alls intressant. Tors till sön hade varit bäst. Men va f-n.. två bäddare och tre bäddare. Det är ingen stor stuga det. Dvs tar man en två bäddare och är tre pers så får en sova på golvet då eller?

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
Verkar vara svagt intresse. Inte så många som skriver i tråden. För min del är en hel vecka inte alls intressant. Tors till sön hade varit bäst. Men va f-n.. två bäddare och tre bäddare. Det är ingen stor stuga det. Dvs tar man en två bäddare och är tre pers så får en sova på golvet då eller?

jup eller tar en 3-bäddare å hyra in en :tuttar

men annars får man ta tält.. mysigast ju.... :D

men för mig kommer det bli fre-sön till 100% om nån vill åka med... problemet är npg att det kommer bli fler som vill åka, men kanske känner suget först i maj eller juni... brukar ju bli så.. på vintern är det ju ingen som vill åka + att det känns så jävla långt borta...

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
2013, KTM 990 Adventure

jup eller tar en 3-bäddare å hyra in en :tuttar

men annars får man ta tält.. mysigast ju.... :D

men för mig kommer det bli fre-sön till 100% om nån vill åka med... problemet är npg att det kommer bli fler som vill åka, men kanske känner suget först i maj eller juni... brukar ju bli så.. på vintern är det ju ingen som vill åka + att det känns så jävla långt borta...

Halloj..! Tänkte kika fram lite ur idet... :tungan

Jag är oxå sugen på att hänga med till Gotland på Lelle-träffen! :tummenupp

Men som sagt, man ska först försöka genomlida vintern... :huvet
För att lättare klara det, så tycker jag vi drar ihop ett gäng för lite fylla och återblickar från säsongen som varit. :D

//Flying Finn

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...