Samåkning i Värnamo i sommar???

Danne

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
29 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
Yamaha R1 -16 KTM SX-F 250 -13
Trevligt idag o träffas lite, så har man då äntligen varit på Bruket när de har "rätt" tema:yoparty och lagom "omväg" dit blev det:)

:tummenupp till alla som fixat med motorträffarna:Bugar

Du kanske tog ett kort med mobilen? Vore ju passande för oss som inte var där ;)
 

raver

Tillbaka i småstaden (gbg)
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
¿en stor gixxe®, liten ktm
På sommaren när man är i krokarna då är det ingen som kör men nu på hösten då kör ni som tokar, hur tänker ni :glömdet

Skulle vara kul och samla ihop ett gäng och köra lite gokart nu framåt hösten, om det är någon som är sugen?
 

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Stockholm
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
På sommaren när man är i krokarna då är det ingen som kör men nu på hösten då kör ni som tokar, hur tänker ni :glömdet

Skulle vara kul och samla ihop ett gäng och köra lite gokart nu framåt hösten, om det är någon som är sugen?

Du vet att jag alltid är sugen på gokart..! :nicka När? Var? Hur? :tummenupp

//Flying Finn
 

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
På sommaren när man är i krokarna då är det ingen som kör men nu på hösten då kör ni som tokar, hur tänker ni :glömdet

Skulle vara kul och samla ihop ett gäng och köra lite gokart nu framåt hösten, om det är någon som är sugen?

:tummenupp
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Tjo!!!

Nu var hojen inställd för säsongen. +4 grader på morgonen när jag tog henne till jobbet för sista gången. KALLT!!! :död

Blev inte så många turer iår, men kommer tillbaka nästa år...både snyggare och snabbare!!

Kommer slänga upp lite bilder och även film under vintern.. håll ut bara. Har inte hunnit fixa det ännu!

Go-cart låter nice som fanken!!! Jag är på!

//KaliZ
 

Vtr sp1:a

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2008
Ort
Frkkkl
Hoj
Honda VTR SP1, Suzuki RM250
Vill tacka Gixxxxxxxer för rundan idag :tummenupp:tummenupp:yoparty luftade ur min tl idag går kanon utan problem spinner som en katt....Tog en runda till Taberg o tog en macka som var god... ha det :tungan

mvh Thomas
 

Z1000range

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2007
Ort
I småland i mitten och lite till vänster!
Hoj
Z1000 -07 med apelsinsmak
Vill tacka Gixxxxxxxer för rundan idag :tummenupp:tummenupp:yoparty luftade ur min tl idag går kanon utan problem spinner som en katt....Tog en runda till Taberg o tog en macka som var god... ha det :tungan

mvh Thomas


Ja tack själv! Va en jävla konstig runda, med köld, mörker, lååååånga vägarbeten, men hemresan räddade hela upplevelsen måste jag säga. Vem har sagt att motorvägen e tråkig:D. Två likvärdig hojar och sen är det ju bara att vrida på rullen:tungan. Det konstiga var att det inte var kallt på hemvägen?
 

Fagher

Ny medlem
Gick med
7 May 2007
Ort
Värnamo
Hoj
Suzuki GSXR 1000 KTM 380sm
Ja tack själv! Va en jävla konstig runda, med köld, mörker, lååååånga vägarbeten, men hemresan räddade hela upplevelsen måste jag säga. Vem har sagt att motorvägen e tråkig:D. Två likvärdig hojar och sen är det ju bara att vrida på rullen:tungan. Det konstiga var att det inte var kallt på hemvägen?

Har du bytt hoj eller ???
 

Gnosjo

KTM 690 sm
Gick med
12 May 2006
Ort
Gnosjö
Hoj
Yamaha XVE1900 07
Ny öppnat fik i Forseda

Vi var ute och körde runt forseda och vittaryd och stannade och fikade på Bilisten i Forseda :) Goda mackor och gott kaffe :)
 

Bifogat

  • CIMG0749.jpg
    CIMG0749.jpg
    220.8 KB · Visningar: 77
  • CIMG0752.jpg
    CIMG0752.jpg
    245.5 KB · Visningar: 62
  • CIMG0753.jpg
    CIMG0753.jpg
    232 KB · Visningar: 80
  • CIMG0755.jpg
    CIMG0755.jpg
    223.9 KB · Visningar: 78

hjälte

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2007
Ort
skeppshult
Hoj
Triumph sprint st 06, Suzuki Rmz 450 06
Vi var ute och körde runt forseda och vittaryd och stannade och fikade på Bilisten i Forseda :) Goda mackor och gott kaffe :)

Det ser mysigt ut. Men vad händer har alla ställt av redan?? Själv så har det mest blivit Cross åkande för hela slanten. (måste skriva så vi inte trillar ur listan)
 

Danne

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
29 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
Yamaha R1 -16 KTM SX-F 250 -13
Vad gör ni under vintern?

Ha ha.. ja vi måste ju hålla tråden vid liv..

Själv har jag putsat upp hojen inför vintern men plockar väl ut den om vädret är fint.. Sisst jag var ute var det rätt kallt..
Skall väl kolla efter ett nytt skinnställ också.. Någon som har ett typ Berik liggandes i storlek 50.. med puckar.. ;)

Igår söndag var jag ute i Eksjö och kollade på Ränneslättsloppet.. Grymt kul att se.. och grymma killar som kör.. :D

Ha det gött Hojbröder! :tungan
 
Nyheter
Grusbus, mellanklass!

Just nu befinner sig Allt o...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

Bastianini och Viñales bildar KTM-kvartett med Binder och Acosta

KTM har presenterat en helt...

Svenskt i Indians hojbyggarserie

I sjätte avsnittet av India...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

KTM presenterar 2025 års EXC-modeller

2025 års EXC-modeller från ...

ExploreBike: Gratis kurs för motorcykeläventyr

Nu kan du lära dig hur man ...

Husqvarna TE125 gör comeback

Husqvarna har fyllt på 2025...

Invigning MC Collection

Någon i folksamlingen på me...

Stenegärd på Tidö idag

Idag, den 18 juni, startar ...

Top