Samåkning Norrort!!!

Wonderboy

Give me a break, I'm just learning!
Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
Tjena!

Turen är inställd!
Pmá om du vill åka!

Ride togetha!
MEN! Tänk på avstånd och att inte köra över egen förmåga. Jag kmr köra som en snigel ! :) "Och som folk säger, hellre en snigel på vägen än en looser i diket!" :tummenupp

Med vänliga hälsningar
Jonathan

Last edited:

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Sugen på att hänga på men även jag undrar om det inte är lite sent?

BTW! Ja, jag kör lagligt.

Last edited:

Wonderboy

Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
gattacca skrev:
2412097 Sugen på att hänga på men även jag undrar om det inte är lite sent?

BTW! Ja, jag kör lagligt.

Tjenare!

Det är för att vi unga jobbar ju på helgerna, 170 i timmen :)
Så därav klockslaget.. Men vi är 5 stycken so far, hoppas ni joinar in! :tummenupp

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Wonderboy skrev:
2412503 Tjenare!

Det är för att vi unga jobbar ju på helgerna, 170 i timmen :)
Så därav klockslaget.. Men vi är 5 stycken so far, hoppas ni joinar in! :tummenupp

Yeah yeah! Rub it in bara.. :) Tänkte ta en tur upp till Norrtälje nu medan sol finns. Synd bara att det är så många b---r ute på vägarna. :D Dyker eventuellt upp.

Wonderboy

Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
gattacca skrev:
2412553 Yeah yeah! Rub it in bara.. :) Tänkte ta en tur upp till Norrtälje nu medan sol finns. Synd bara att det är så många b---r ute på vägarna. :D Dyker eventuellt upp.

Ok nice, vi står där 18.40! :tummenupp

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Sorry boys ´n girls.

Har bestämt träff med en snygging ikväll... Hoppades att det skulle bli typ imorrn eller så men....

Happy riding!

Just det. Om ni åker Bogesund, ta det jäkligt lugnt. Det ligger stenkross över vägbanan. Verkar som nån lastbil har haft för mycket på flaket. :mad: Höll på att vurpa i em.

/Mackan

Wonderboy

Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
gattacca skrev:
2412914 Sorry boys ´n girls.

Har bestämt träff med en snygging ikväll... Hoppades att det skulle bli typ imorrn eller så men....

Happy riding!

Just det. Om ni åker Bogesund, ta det jäkligt lugnt. Det ligger stenkross över vägbanan. Verkar som nån lastbil har haft för mycket på flaket. :mad: Höll på att vurpa i em.

/Mackan

Ok ska tänkta på det! tackar :tummenupp

Wonderboy

Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
Alla klarade sig fint ikv! Vissa hade dock lite mer erfarenhet kan man säga :rolleyes: Men det gick bra som sagt. Hoppas det blir kalas på onsdag igen och många sniglar på vägen! :D

mikcar

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -05, KTM 450 EXC -05, Honda CRF450R -08
Wonderboy skrev:
2413894 Alla klarade sig fint ikv! Vissa hade dock lite mer erfarenhet kan man säga :rolleyes: Men det gick bra som sagt. Hoppas det blir kalas på onsdag igen och många sniglar på vägen! :D

Halloj! Skoj att träffa lite nytt folk! Har man åkt de där vägarna ett antal ggr. så blir det ett visst flyt. Tyckte du körde på bra ändå... hörde att du bara haft körkortet 25 dar... så bra kört! :tummenupp

Wonderboy

Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
mikcar skrev:
2414151 Halloj! Skoj att träffa lite nytt folk! Har man åkt de där vägarna ett antal ggr. så blir det ett visst flyt. Tyckte du körde på bra ändå... hörde att du bara haft körkortet 25 dar... så bra kört! :tummenupp

Hehe aa klart, är inte så hemma på de vägarna. Har mest glidit till vaxholm :rolleyes: Men tackar å bockar!

Kom på onsdag! :tummenupp

Gick med
25 Apr 2003
Hoj
.
mikcar skrev:
2414151 Halloj! Skoj att träffa lite nytt folk! Har man åkt de där vägarna ett antal ggr. så blir det ett visst flyt. Tyckte du körde på bra ändå... hörde att du bara haft körkortet 25 dar... så bra kört! :tummenupp

Kan bara instämma :) Det va inge fel på din vilja och köra ! Nu vet jag vad trigger menar med att du hörs *s* Som sagt kul med nytt folk och för en annan som alltid tar det lugnt så är det kul och ut och gunga...;) :nicka

Gixxer Rolle

Värst i klubben
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10R
Wonderboy skrev:
2413894 Alla klarade sig fint ikv! Vissa hade dock lite mer erfarenhet kan man säga :rolleyes: Men det gick bra som sagt. Hoppas det blir kalas på onsdag igen och många sniglar på vägen! :D

Det var kul i går, och ang erfarenhet så baseras den på ålder.

Med detta menar jag inte att vi tre i täten är jätte gammla:D

relentless

Medlem
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
R6RR 2008
i helgen kan vi väl brassa jonathan?? har inte hojen hemma tills onsdag..:näsblod

vi drar ihop ett gäng tills helgen så brassar vi ut på lördagen typ????

mvh philiph

Wonderboy

Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
Nogger skrev:
2414947 Kan bara instämma :) Det va inge fel på din vilja och köra ! Nu vet jag vad trigger menar med att du hörs *s* Som sagt kul med nytt folk och för en annan som alltid tar det lugnt så är det kul och ut och gunga...;) :nicka

Hehe, du tar det alltid lugnt va :banana

philiph skrev:
2415212 i helgen kan vi väl brassa jonathan?? har inte hojen hemma tills onsdag..:näsblod

vi drar ihop ett gäng tills helgen så brassar vi ut på lördagen typ????

mvh philiph

Låter gaaalet skoj! Jag är ledig i helgen :tummenupp Kan dra ihop några polare och så gör du likaså, samt att vi "förlänger" denna tråd med en fin samling någonstans på lördagen vid 14 tiden kanske?

Men! Erfarenheten sitter som sagt i antalet år för oss amatörer, för Rossi å Hayden mfl är det antalet timmar [ironi] Nä men ni fattar - Kör med huvet!

Last edited:

Wonderboy

Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
Se längst "upp" i tråden!

Kom igen nu boys and girls. Kmr bli galet kul! :tummenupp

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...