Nu finns mina bilder att beskåda här:
http://www.pixbox.se/alb1126198
Lägger dit Annas också så fort servrarna vill vara med oss igen...
Som vanligt, säg till ifall nåt skall tas bort.
/Hasse
Kul med så mycket fina bilder som dokumenterar årets kanske sista (eller?) samåkning.
Istället för att lägga upp filmat material på tuben gör jag som följer. All film från idag går att få på utbränd skiva (Raw and uncut) till självkostnadspris. De flesta av dagens hojåkare förekommer mer eller mindre. Lägger även till så många bilder som möjligt från flera av dagens fotografer.
Ta direkt kontakt eller PM:a om det det finns intresse.
/ San
Kul med så mycket fina bilder som dokumenterar årets kanske sista (eller?) samåkning.
Istället för att lägga upp filmat material på tuben gör jag som följer. All film från idag går att få på utbränd skiva (Raw and uncut) till självkostnadspris. De flesta av dagens hojåkare förekommer mer eller mindre. Lägger även till så många bilder som möjligt från flera av dagens fotografer.
Ta direkt kontakt eller PM:a om det det finns intresse.
/ San
Trevlig resa igår igen, det var så fint väder så jag forsatte söderut en bit. Blev till Tärnsjö först sen av mot Huddunge - Heby - Sala (över Varmsätra) - Tillbaka mot Heby över Möklinta/Runhällen - Tärnsjö - Östervåla (över Huddungevägen) - Harboblev ca 15 mil till innan man rullade in i garaget igår kväll.
Sitter och meckar ihop de turer vi tagit de senaste veckorna i mitt gps program ska samla ihop dem och knyta ihop olika rutter och beräknad tid, antal mil och allt sånt där nödvändigt man vill veta. Har även gjort en planerad rutt som går över hela Uppland med start på Jerntorget, Sandviken och avslut på Torget i Gävle, sträckan just nu 54.5 mil och kurvigt så det förslår så man får avsätta en heldag för denna tur
Ska klippa ihop klippen jag lyckades få in med kameran och redigera bilder innan jag sopar upp dem här..
Nu när vädret sätter stopp för körning så kanske några där ute är sugen på att ta en bira eller två vid tillfälle????
Ser du någon snö på marken ?Men en eller två öl skulle väl kunna slinka ner någon kväll
![]()
Jag gillar öl![]()
Kanske kan vara intressant??
http://forum.svmc.se/showthread.php?t=2654&page=9:tummenupp
Blir nog ett stort gäng...
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |