STP
Guest
Finns det några gamlingar med så hänger jag på *S*
Hörrni, av min faceplant syns snart inga spår så vad sägs om att fira detta med att träffas, ha trevligt och dricka lite grejer? Jag lämnar cykeln hemma, jag lovar
Vilka är på?
Hörrni, av min faceplant syns snart inga spår så vad sägs om att fira detta med att träffas, ha trevligt och dricka lite grejer? Jag lämnar cykeln hemma, jag lovar
Vilka är på?
Kul att så många vill ses
Kan den 5eller 12 december vara datum som passar? Om så blir det antingen Hasse eller jag som får finna oss i en tvådagars
![]()
Ja då kan jag dyka upp oxå isåfall..... Blir inte isvatten denna gång. Men tål dock inte ingenting längre!!![]()
2. DavveHej hopp! Den 12:e verkar vara det datum som passar de allra flesta så jag föreslår att vi träffas då. Önskemål om var vi ska ses kanske finns? Följande ska med:
1. Uttis
Hej hopp! Den 12:e verkar vara det datum som passar de allra flesta så jag föreslår att vi träffas då. Önskemål om var vi ska ses kanske finns? Följande ska med:
1. Uttis
Hej hopp! Den 12:e verkar vara det datum som passar de allra flesta så jag föreslår att vi träffas då. Önskemål om var vi ska ses kanske finns? Följande ska med:
1. Uttis
1. Uttis
2. Davve
3. Giallo
4. Christer (cage) Jag kastar in en tråd på SMC forumet oxå....
5. Lasse Lägger min röst på Cheers igen !
6. Carl-m
7. STP![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |