Samåkning Skövde

Steen

Mer hk än kg
Gick med
15 May 2004
Ort
-
Hoj
-
Flygfältet som ni skriver om är det i privat ägo eller är det bara att åka dit och köra och vart ligger det?
Var och tittade på dragrace i Skövde en gång för länge sen och det var på ett flygfält kan det ha varit samma måntro kommer inte ihåg vart det låg.
Mvh Patrik
 

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
gsxr1200 skrev:
Flygfältet som ni skriver om är det i privat ägo eller är det bara att åka dit och köra och vart ligger det?
Var och tittade på dragrace i Skövde en gång för länge sen och det var på ett flygfält kan det ha varit samma måntro kommer inte ihåg vart det låg.
Mvh Patrik
Det står inga skyltar om privat mark iaf. Ligger bortanför ÖoB.
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
gsxr1200 skrev:
Flygfältet som ni skriver om är det i privat ägo eller är det bara att åka dit och köra och vart ligger det?
Var och tittade på dragrace i Skövde en gång för länge sen och det var på ett flygfält kan det ha varit samma måntro kommer inte ihåg vart det låg.
Mvh Patrik


Flygfältet används av bl a körskolorna så det är inga problem att vara där och öva. Magnus C är där regelbundet och tränar, liksom många av oss andra. Inspektera banan innan du börjar busa bara o akta dig för att bromsa in i lastbilarna som står parkerade en bit längre bort.



Det ska bli intressant o se vilka som bokstavligt talat flyger över guppet i år, har glömt vart det var *hjälp ngn*
 
Last edited:

LiQUiD

Valmers är nog lite grym
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Lidköping
Hoj
VTR Firestorm '00
2fast4hjo skrev:
Det ska bli intressant o se vilka som bokstavligt talat flyger över guppet i år, har glömt vart det var *hjälp ngn*

hrrfmp ... jävla väg ... känner igen vart det är, men vet inte vad det heter... jag är en av dem som flugit över där .. hade iaf tur och landade i nerförsbacken så det blev skapligt mjukt och fint hopp(går att hoppa även med en 'sporthoj').
Polarn som åkte bakom stannde och skrattade en bra stund medans en annan hade puls på 220+.
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
LiQUiD skrev:
hrrfmp ... jävla väg ... känner igen vart det är, men vet inte vad det heter... jag är en av dem som flugit över där .. hade iaf tur och landade i nerförsbacken så det blev skapligt mjukt och fint hopp(går att hoppa även med en 'sporthoj').
Polarn som åkte bakom stannde och skrattade en bra stund medans en annan hade puls på 220+.

Själv höll man på att flyga av men man skrattade så man tjöt, funderar att bygga på det lite och dra hit http://www.liseberg.se/start.asp?tree_id=1116&id1=1116&id2=1 i sommar!!!
 

Steen

Mer hk än kg
Gick med
15 May 2004
Ort
-
Hoj
-
2fast4hjo skrev:
Flygfältet används av bl a körskolorna så det är inga problem att vara där och öva. Magnus C är där regelbundet och tränar, liksom många av oss andra. Inspektera banan innan du börjar busa bara o akta dig för att bromsa in i lastbilarna som står parkerade en bit längre bort.



Det ska bli intressant o se vilka som bokstavligt talat flyger över guppet i år, har glömt vart det var *hjälp ngn*

Okej får tacka för svaren.
Får väl ta en sväng ner och kika någon dag.
 

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
En goer SV
Fest??

Vi borde anordna en liten fest för oss som är på denna tråd. En kväll där vi kan lära känna våra riktiga sidor ( :fyllisar ) under ordnade former. :D
Är det någon som kan tänkas vilja ha en sådan fest någon gång. Det vore mycket skoj!!!!!

Med vanliga hälsningar Andreas
 

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
En goer SV
Jenny_RR skrev:
Tycker du bilderna är så bra att de skulle platsa i tidning :hihi :hihi :lol
Hmmm kanske ska ta kontakt med DAINESE :) :hihi

Ja inte fan vet jag??? Av det jag ser på bilden ( den är ju väldigt liten) så är du ju inte motbjudande :D . (Ta det rätt nu :tummenupp ) Ni skulle säkert ha en bra chans att komma med båda två. Men den som inget satsar, vinner inget.!
 

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
En goer SV
Liz Gxs-R skrev:
:6surkart :6surkart

fan... jag börjag 20:00 :6surkart


Jobba....vad är det????? En sådan tät knösus som jag behöver inte jobba :D
Och jag tror inte att Valborg är en förhandlingsbar dag. Roligt vore det om det vore det. Tråkigt att du ska jobba :( Annars kunde vi samlat ihop ett gäng och gjort något. Fast det finns det iofs redan planer för. (askersund) Men vi kanske kan kunna förbi när du jobbar..riktigt riktigt apfulla :3freak och hålla dig sällskap? Om du bara berättar vart du är så är detta nog inga problem. Se inte problemen, Se lösningarna!!! :tummenupp

/Andreas
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Jag har i alla fall ett fan (förutom jörgen då) :banana

Kan ni ta er till jörgen o mig i Lyrestad så kan vi ordna en riktigt brakfest med god mat o :fyllisar i stora lass , inga problem!!!!!! :yoparty , det kanske ska bli lite varmare först!

Tänkte faktiskt föreslå detta men ville vänta tills efter valborg, ni kommer att få anledning till att fira.........
 
Last edited:

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Titta vad jag gjorde idag.... :hihi

Var på posten idag & hämtade ett litet paket....vad kan det vara om inte ett....? :hihi

/X-up
 
Last edited:

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Rusade direkt ner i garaget & började skruva! :tungan
Här ser ni lite före & efter bilder!
 
Last edited:

Matsoo

Matsoo
Gick med
22 Jan 2005
Ort
Skövde
Hoj
blå zx9r -00
X-up skrev:
Rusade direkt ner i garaget & började skruva! :tungan
Här ser ni lite före & efter bilder!


JAG VILL OCKSÅ HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :4skrika :4skrika

Min låter faen som en liten mus när alla med effektsystem mullrar igång runtomkring.
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top