Samåkning Skövde

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
2fast4hjo skrev:
Jag är så elak så jag gav jörgen en motorcykel :banana

:gnissla Ha slappa det märks att du är snickare, lika rakt på som alla andra snickare.


Hmm o det är inte så att du "lånar" den ibland ? :D

2fast4hjo skrev:
:gnissla Ha slappa det märks att du är snickare, lika rakt på som alla andra snickare.

:D :hihi :rofl :lol Den där lilla texten missade jag, jovisst dom flesta snickare har ett rätt grovt öhhm vad ska man säga.
Det blir så helt enkelt av snacket som är på byggena! :)
//D
 
Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Slappa skrev:
Hmm o det är inte så att du "lånar" den ibland ? :D
//D

Nää, jag är helt enkelt så snäll :tummenupp

Slappa skrev:
:D :hihi :rofl :lol Den där lilla texten missade jag, jovisst dom flesta snickare har ett rätt grovt öhhm vad ska man säga.
Det blir så helt enkelt av snacket som är på byggena! :)
//D


Jo tack, jag vet det alldeles för väl :3freak hur snacket går alltså Typ "KOM IGEN NU DÅ, ÖKA, FORTARE, SLÅ IN SPIKEN BARA " sen att ni bara umgås med killar hela dagarna, inte konstigt att ni är som ni är. :lol

Nä nu går knytet och knyter sig
 
Last edited:

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
red_ninja skrev:
Tja ba, redan halv 9- 9,00 är det rätt tjockt vid provkörningarna så runt 07,00 nån gång får du nog gå upp i alla fall, men har du inte tänkt o fynda nåt speciellt utan bara lalla omkring o njuta av likasinnade så räcker det ju o vara här vid 11 snåret, väl mött //p

ähvaf.. måste ju gå upp mitt i natten isåfall :huvet iofs så e ja ledig på fredag, men ändå.. uppe INNAN 10.. jag som nätt å jämnt hann upp till åkningen i söndags..
va är de för människor som anordnar jippon innan kl 12 :4skrika


och "moppe" njut lite åt mig e veckan din lame :tummenupp
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
God morgon alla busfrön :banana

Vad har ni busat med nu :D :rolleyes: Ta det försiktigt där ute :tummenupp MC-förare med vapen på vägen :skrämd

Polisjakt efter man på mc i Skaraborg
Polisen i Skaraborg jagade på måndagskvällen en 34-årig man på motorcykel. Mannen är anhållen i sin frånvaro misstänkt för grovt olaga hot och vapenbrott.

34-åringen sågs först i Lidköping vid 20-tiden. En polispatrull följde efter men gav ganska snart upp. Andra polispatruller tog upp jakten. Även en mc-polis från trafikpolisen hängde på.
- Han har gäckat oss en tid. Efter att han sågs i Lidköping har det periodvis rört sig om förföljande men vi lade av när det gick lite för fort. Nu har vi efter tips från vittnen hittat mc:n slängd i ett dike i trakterna av Kvänum, sade vakthavande polisbefäl Bengt Rigmyr i Skövde.
Utmed flyktvägen söderut från Lidköping hittades också en väska med ett vapen i ett dike. Polisen tror att väskan kommer från 34-åringen.
Vid 22-tiden bevakade sex, sju polispatruller samt hundpatruller ett områden vid Bjärrtorp, cirka en halvmil söder om Kvänum. En piketpatrull från Göteborg var på väg om polisen skulle tvingas göra en inbrytning i något hus.
Polisen utgår i från att 34-åringen kan vara beväpnad.
- Just nu är läget fryst i avvaktan på utvärdering av vad spårhundarna kommit fram till. Vi vet inte om han har kunnat lämna det här området eller om han finns kvar, sade Bengt Rigmyr.
Den jagade mannen har tidigare bott i det området.
 
Last edited:

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
2fast4hjo skrev:
God morgon alla busfrön :banana

Vad har ni busat med nu :D :rolleyes: Ta det försiktigt där ute :tummenupp MC-förare med vapen på vägen :skrämd

Polisjakt efter man på mc i Skaraborg
Polisen i Skaraborg jagade på måndagskvällen en 34-årig man på motorcykel. Mannen är anhållen i sin frånvaro misstänkt för grovt olaga hot och vapenbrott.

34-åringen sågs först i Lidköping vid 20-tiden. En polispatrull följde efter men gav ganska snart upp. Andra polispatruller tog upp jakten. Även en mc-polis från trafikpolisen hängde på.
- Han har gäckat oss en tid. Efter att han sågs i Lidköping har det periodvis rört sig om förföljande men vi lade av när det gick lite för fort. Nu har vi efter tips från vittnen hittat mc:n slängd i ett dike i trakterna av Kvänum, sade vakthavande polisbefäl Bengt Rigmyr i Skövde.
Utmed flyktvägen söderut från Lidköping hittades också en väska med ett vapen i ett dike. Polisen tror att väskan kommer från 34-åringen.
Vid 22-tiden bevakade sex, sju polispatruller samt hundpatruller ett områden vid Bjärrtorp, cirka en halvmil söder om Kvänum. En piketpatrull från Göteborg var på väg om polisen skulle tvingas göra en inbrytning i något hus.
Polisen utgår i från att 34-åringen kan vara beväpnad.
- Just nu är läget fryst i avvaktan på utvärdering av vad spårhundarna kommit fram till. Vi vet inte om han har kunnat lämna det här området eller om han finns kvar, sade Bengt Rigmyr.
Den jagade mannen har tidigare bott i det området.


Vaddå? :notme
Har inte den åldern! :hihi
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
2fast4hjo skrev:
Jo tack, jag vet det alldeles för väl :3freak hur snacket går alltså Typ "KOM IGEN NU DÅ, ÖKA, FORTARE, SLÅ IN SPIKEN BARA " sen att ni bara umgås med killar hela dagarna, inte konstigt att ni är som ni är. :lol

:D :hihi :rofl :lol :fyllisar
Du har varit med iaf det hör man!

2fast4hjo skrev:
Hm, nu "försvann" min :kulspruta som jag hade beställt åt slappa :lol

Hmm kulspruta till mig eller för mig ?
Tänkt skjuta mig ? Ska jag skjuta nån :va

Liz Gxs-R skrev:
vad är det för hårdhet... hur e mönster djupet...

Tänk att allt går o misstolka om man bara vill :D
//D
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Liz Gxs-R skrev:
är det någon som vill ut och åka...

Ja, skojar du? Klart man vill ut & åka, men så jobbar man ju! :huvet
& torsdag, fredag, lördag ska det vara skitväder. Hoppas söndagen blir skaplig iaf!
 

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
Liz Gxs-R skrev:
vad är det för hårdhet... hur e mönster djupet...
D208F hette de visst. Ingen aning om hårdhet eller om det finns olika på samma däck. Jag tycker det ser ut o va mkt mönster kvar, men det är svårt som fan o läsa av markeringen på dunlopdäcken, det sitter ju helt fel typ.
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top