Samåkning Skövde

Jokela

Guest
heimdal skrev:
vart ligger forsvik?

senaste gången så va de åt tibro/hjo/varola hållet..
nån gång va de ute på läckö

fråga BonO.. han brukar få leka vägvisare :) med sin dyra GPSleksak.. hehehe

Vafan har du inte åkt Forsviksvägen? Om du åker mot Karlsborg och svänger in till Mölltorp, kör igenom hålan sen kommer en rolig och kurvig väg :)
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
X-up skrev:
Idag, har jag gjort något som jag sagt att jag aldrig, aldrig, aldrig någonsin skulle göra.

Jag har vart på Lidl. :zpy

Har ju sett tråden om veckans kampanj på Lidl här på Sporthoj.
Så jag fick ett infall när jag var ute & köpte färg efter jobbet idag.

Körde nervöst in på parkeringen & smög försiktigt in.
(Givetvis träffade jag en arbetskamrat som oxå var där & smög så där sprack det)

Iaf. Jag köpte deras kedjelås för 119:-, säkert ett skitlås, men det går att ha med under cutsen då man sover borta med hojen. Mitt ABUS Granit Extreme blocklås är lite klumpigt. :död

Köpte även tankväskan för 89:-, har ingen aning om den är bra eller dålig, men för det priset så kan jag gärna kasta den i närmsta dike utmed vägen om den inte skulle visa sig duga. :tummenupp

/Vax-up

det tog bra länge innan ja kom in på lidl... tjejen tvingade mig (satans fruntimmer!!) pga nån kattgrej... men sen har ja vart inne å handlat nåra liter cola å lite annan skit när ja skjutsade dit polaren...
men de e en riktig tattar affär i övrigt
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
Jokela skrev:
Vafan har du inte åkt Forsviksvägen? Om du åker mot Karlsborg och svänger in till Mölltorp, kör igenom hålan sen kommer en rolig och kurvig väg :)


eehh.. VM i dålig lokalkännedom.. kan du inte ta ett screenshot på eniros kartor å rita lite.. jag har nämligen inte den blekaste om vad du pratar om :huvet
 

Jokela

Guest
heimdal skrev:
eehh.. VM i dålig lokalkännedom.. kan du inte ta ett screenshot på eniros kartor å rita lite.. jag har nämligen inte den blekaste om vad du pratar om :huvet

Om du har åkt med Dahlberg någon gång kan du inte missat den vägen, den borde vara hans favorit :rolleyes:

Ska kika på Eniro om jag kan hitta!
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
X-up skrev:
Nää...eftersom hela underkåpan är i ett stycke, vill jag inte sätta sågen i den.
Får beställa en ny raceunderdel i så fall. Vill inte plöja ner för mycket stålar i den heller, inte om jag nu ska få tag i en rachoj eller byta till en R1.
(Dessa val) :brinnerup


gör som moppe gjort...
men du kan ju kapa längre ner så blinkisarna sitter kvar dock
 

Bifogat

  • kapad bakdel_r6.jpg
    kapad bakdel_r6.jpg
    112.6 KB · Visningar: 51

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
heimdal skrev:
det tog bra länge innan ja kom in på lidl... tjejen tvingade mig (satans fruntimmer!!) pga nån kattgrej... men sen har ja vart inne å handlat nåra liter cola å lite annan skit när ja skjutsade dit polaren...
men de e en riktig tattar affär i övrigt


Hahaha! Kunde inte sagt det bättre själv! Tattaraffär! :hihi
Nä, nu ska jag skingra mig!

Ha det så jävligt allihopa!
God natt!
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
heimdal skrev:
gör som moppe gjort...
men du kan ju kapa längre ner så blinkisarna sitter kvar dock

Icke!

Vill inte kapa, blir bara väsen på antingen besiktningen eller då man ska sälja hojen. Köper en ny underkåpa i så fall! Kostar inte farligt mycket på KK-racing.
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
Jokela skrev:
Om du har åkt med Dahlberg någon gång kan du inte missat den vägen, den borde vara hans favorit :rolleyes:

Ska kika på Eniro om jag kan hitta!

har bara åkt efter (konstigt :rolleyes: ) dahlberg en gång.. i söndags.. å då va de lite andra vägar
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
X-up skrev:
Icke!

Vill inte kapa, blir bara väsen på antingen besiktningen eller då man ska sälja hojen. Köper en ny underkåpa i så fall! Kostar inte farligt mycket på KK-racing.

tror de va S-racing ellervafan den hette som har en sån bakdel som jhag har.. om du vill bli lika kool som jag tänkte jag
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
dagens "var så irriterande/motbjudande som möjligt" tips:

blås med tryckluft i dina skor, efter en dags arbete å med strumpor som inte e bytta på 4 dagar..
helst när en arbetskamrat sitter brevid.. å när han/hon ser ut att lida ordentligt,... så tar man nästa sko..
:yoparty

då säger man bara..
-"de osar bra dehär" åsså flinar man
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
2fast4hjo skrev:
Jaså du... efter däcket e på ska skiten bort :4skrika
Ska fixa en sådan liten reg-skylt som Bono har och som man kan fästa med kardborre, bara att ta bort så slipper man parkeringsböter. :3freak

eller så väntar lapp-lena där när du kommer tebax.. :hihi
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
2fast4hjo skrev:
Jaså du... efter däcket e på ska skiten bort :4skrika
Ska fixa en sådan liten reg-skylt som Bono har och som man kan fästa med kardborre, bara att ta bort så slipper man parkeringsböter. :3freak

Mycket snack o liten verkstad, öhh jag ska köpa turbo o få minst 800 +hr höhöh..
Nej nu gick de här för långt, nästan moppefucko still på de hela :D
//D
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top