skövde_pöjk
Team Piratos Racing
Hmmm!
Last edited:
skövde_pöjk skrev:haha ja det må jag säga att det gjorde...tog lenas råd och mutade med middag och bio å lite sånt... då gick det helt plötsligt jävligt lätt å få "ledigt"![]()
hehe såå möe brötar det la inte?![]()
2fast4hjo skrev:Ngn som vill åka något idag?
Vi har vädrets makter på våran sida på lördag![]()
http://www.aftonbladet.se/vss/vader/story/0,2789,651142,00.html
Hm..vem var det som sa "jag jobbar i helgen så det kommer garanterat att bli kanonväder"![]()
2fast4Some skrev:Någon som ska ut och åka idag?![]()
Vi kan hela dagen
jag och en polare ska la ut å åka om en stund.. ska ner och hämta en annan polares hoj på biscaya racing! så om nån vill hnga med så får ni la göra det.. inte så kul väg dit(e20) men hem blire nog små vägar!2fast4Some skrev:Någon som ska ut och åka idag?![]()
Vi kan hela dagen
Liz Gsx-R skrev:japp den är helförsäkrad....
vi kommer i morgon med den...
det är bra med mig om man jämnför med hojen... jag har bara brytit nyckelbenet...
ska hälsa från jenny...
Dreas skrev:Fast man borde kanske tvätta hojen innan dess.
heimdal skrev::kocko
de e aldrig ide.. blir lika skitigt ändå..
kan inte köra nu.. har fått ett nervöst sammanbrott över att ja e uppe såhär tidigt
skövde_pöjk skrev:jaså vad har hon skaffat för hoj då? jenny hmm e det hon som är tillsammans med "köra på bakhjulet" Magnus?![]()
skövde_pöjk skrev:jag och en polare ska la ut å åka om en stund.. ska ner och hämta en annan polares hoj på biscaya racing! så om nån vill hnga med så får ni la göra det.. inte så kul väg dit(e20) men hem blire nog små vägar!
verkar inte som om att det blir nått åka å hämta hans hoj.. så jag och kompisen drar nog en repa runt byn...Mr San skrev:Jag sak ner till gbg runt 15:00
finns plats i bilen isåfall...![]()
det e jag o tjejen..
Okey .. .. kör lungt idagskövde_pöjk skrev:verkar inte som om att det blir nått åka å hämta hans hoj.. så jag och kompisen drar nog en repa runt byn...
nån som vill hänga med???
släng in en rad här om någon ska med!!!
aj fan då får man la passa sig lite då..Mr San skrev:Okey .. .. kör lungt idag![]()
Va massa poliser i skövdetrakten igår (i natt) runt 03:00 .. ( dom rekar nog för idag o helgen..)![]()
![]()
inte en åning,,fint väder kanske.. då passar dom på vet du.. kommer va en del mc-piloter me tror jag på de stora vägarna..skövde_pöjk skrev:aj fan då får man la passa sig lite då..
är det nått speciellt i helgen eller varför denna ökade aktivitet?![]()
skövde_pöjk skrev:är det nått speciellt i helgen eller varför denna ökade aktivitet?![]()
2fast4Some skrev:Samåkning idag samling Statoil Ryd 15.00![]()
1. Lena/Jörgen
2. Andreas
3. Mikemission
4.
5.
6.
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!