pini skrev:vill ut å åka nu dom i väring sa att cbrn repareras inte så nu vill ja få pengar från trygghansa fast suget efter en motard e hyfsat nu
Mr San skrev:Turen va idag .. trots att jag o Dreas åkte fel lite då o då ..
Dreas skrev:Hej hej
Ja igår var det en lång dag. Det är konstigt. Räknar man ut hur långt vi har åkt och på vilken tid som vi har åkt sträckan så tror jag att snitt hastigheten har varit väldigt låg. Jag menar vi startade cirkus 11 och kom hem runt halv åtta. På denna tid hann vi avverka drygt 30 mil. Tar man bort en och en halv timma för rast och "mat" ( varför äter vi aldrig riktig mat när vi ute? Jag blir skit hungrig !!!) så är fortfarande snitthastigheten låg.
Men taget i det hela så var det en rolig resa. Fast jag förstår inte varför min vänstra underarm somnade på vägen hem.? Måste ha klämt något uppe i axeln eller i armbågen. Mysko kändes det i alla fall.
Jag hoppas även att du "farfar" ( x-up) inte efter en sådan dag får för dig att köpa en så extrem hoj som duccen vad det gäller sittställning. Man led med dig när du satt och hade all sorts krämpor.
Mr San kul även att din hoj har plockats ihop och att du följde med . Vad sa "regeringen" när du kom 5 timmar för sent hem då? Det kanske blir mycket och för din del?
Nej nu får ni ha det så bra... vi hörs under dagen.
/Dreas
Mr San skrev:Regerningen fick jag underhålla senare på kvällen ,så då blev hon glad igen,somnade vid 2:30.. o nu e jag på jobbet *trött*...
Hoppas det blir att åka igen snart..
Hälsningar till alla // San
Slappa skrev:You´ve got mail bitch!
Dreas skrev:Ja ursh vad det kan vara svårt att förhandla med regeringen ibland.
heimdal skrev:har inte du nyktrat till än hämndattacker
25-0 till mig
gav du upp?
BonO skrev:Ja då vart jag hemma. Det var en omväxlande tur i dag med div felkörningar,
ska nog hålla mig i främre delen av ledet så slipper ni längst bak mitt strulande Men 30 mil blev det och polkagrisar fick vi med oss hem i allafall
bieffe skrev:det var meningen att jag och en kopis skulle åka till spanien i dag men han krockade i dag.. det gik bra med honom men cykeln fick sig en liten smäll..
så nu står jag utan reskompis.. vill du eller någon du känner ut på en resa så är det bara säga till.. jag har semester i 4 veckor.. ring om du vill åka.. spanien eller nådon annan stans.. 0731-546619
2fast4hjo skrev:Klart vi vill att du ska komma hit och festa
Rättelse..Vi bjuder på spriten när 10 st har skrivit upp sig på listan
Klart vi bjuder på spriten
2fast4hjo skrev:Ang det "nya" tillfälliga flygfältet..
Vi får passa på att ta lite foton och filma (jag och jörgen vill gärna ha lite bakhjulsåkningsbilder på oss, har inga bra)
Någon som vet när det är officiell invigning av vägen
BonO skrev:Ja då vart jag hemma. Det var en omväxlande tur i dag med div felkörningar,
ska nog hålla mig i främre delen av ledet så slipper ni längst bak mitt strulande Men 30 mil blev det och polkagrisar fick vi med oss hem i allafall
Mr San skrev:Var e den*nya* flygfältet ??
2fast4hjo skrev:Den nya vägen genom Skultorp.
Jörgen och stellan samt sebastian var där och busade på midsommarafton..
Helt otroligt C.A.T att du satte dig upp på hojen igen, speciellt med tanke på situationen innan i rondellen att du klarade dig med "bara "blåmärken.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|