Slappa
Rage closed inside!
Hemma efter en kul dag på Sviestad, kul och träffa x-up och hans hangaround
Nu ska bara prylarna tvättas efter allt jävla regn
Slappa skrev:Hemma efter en kul dag på Sviestad, kul och träffa x-up och hans hangaround
Vaektra skrev:- Slappa, kul att träffas, hoppas hemfärden inte var för blöt
Vaektra skrev:- C.A.T, nästa år är det vi som lägger ned i kurvorna på Sviestadbanan
X-up skrev:Yep! Kul att träffas igen Herr Slapp!
Nu ska jag bara tanka ur bilderna ur kameran också!
Shit pomfrite! Jag beställde hem ett till MC-komp nu i veckan, men beställ ett där du med, så får du samma rabatt kanske!?heimdal skrev:
Vaektra skrev:- Slappa, kul att träffas, hoppas hemfärden inte var för blöt
X-up å C.A.T tack som vanligt för trevligt sällskap å rolig utflykt.
- C.A.T, nästa år är det vi som lägger ned i kurvorna på Sviestadbanan
Slappa skrev:Hemma efter en kul dag på Sviestad, kul och träffa x-up och hans hangaround
X-up skrev:Shit pomfrite! Jag beställde hem ett till MC-komp nu i veckan, men beställ ett där du med, så får du samma rabatt kanske!?
Lite bilder från Swisch-stad. Vi mötte ju några från det trevliga Jönköpingsgänget där också! Dags för en tur med dem snart igen va?
Trevligt hangaround dåC.A.T skrev:Hangaround va de ja.....men det var kul att träffas.
Ser bra ut vaheimdal skrev:e de slappa som agerar stödhjul på sista bilden?
Hmm jag var så nöjd med dagen så2fast4hjo skrev:slappis...ska man inte ha ett leende på läpparna om man är omringad av skövde
MATSS skrev:Då har man kört på kinnekulle då.. det var så kul så jag anmälde mig till den 7 aug okså intagningsprov för nya medlemmar i T.B.R är knäskrapade puckar så heimdahl ut å gasa me dig.. om du inte vill bli paraplyflicka
Nu efter några Gringovarv är båda puckarna skrapade = fullvärdig medlem av Team Blargh RacingMATSS skrev:Då har man kört på kinnekulle då.. det var så kul så jag anmälde mig till den 7 aug okså intagningsprov för nya medlemmar i T.B.R är knäskrapade puckar så heimdahl ut å gasa me dig.. om du inte vill bli paraplyflicka
2fast4Some skrev:Nu efter några Gringovarv är båda puckarna skrapade = fullvärdig medlem av Team Blargh Racing
2fast4hjo skrev:Fick några goda råd av Madhonda
X-up skrev:heimdal, du är nu officiellt utnämd till T.B.R´s grid girl / parapyflicka!
2fast4hjo skrev:Nä fy farao vad elakt
(Ska slänga upp en bild på Max så får ni andra se vad vi menar senare).
Vi åker inte in till skövde idag, ingen har skrivit upp sig på listan och så hörde vi av peter att det regnar, lisa är du i farten nu igen ..
här skinner solen
Vart ligger detta flygfältet tro? . Kan ngn berätta för mig?2fast4hjo skrev:Lite bilder från "dagens" bus på det tillfälliga nya flygfältet
Har nu Kreuger från SH som inneboende hos oss , vi hänger på honom till Kinnekulle
Hund håller sig väldigt tyst i natt, ändå vaknade jag nyss....
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|