heimdal skrev:pepparkaka med ister
2fast4hjo skrev:E du , eller
heimdal skrev:nä... jag e bara trött å kom inte på nått vettigare å skriva
god morgon
freddwo skrev:Jag + en likadan hoj till kommer till Kullen 11/7.
Vad kul att du har anmält dig det kommer att gå jättebraVaektra skrev:Så då var även jag anmäld till Kinnekulle ihh är redan nervös
LiQUiD skrev:Är inte du vaken väldigt tidigt nu heimdal ?
Du brukar väl inte vakna till liv före 14-tiden... eller du kanske inte har lagt dig än ....
Vaektra skrev:Får jag lägga mitt originalsystem i er bil, ifall jag måste byta??
Vaektra skrev:Så då var även jag anmäld till Kinnekulle ihh är redan nervös
Är det nu på måndag ni snackar om? Det finns inte plats för en ljuddämpare till?freddwo skrev:Ja visst får du det om du vill. Hör av dig, så kommer vi överens om hur och var. Söndag alt tidigt på mån morgon måste jag ha din ljuddämpare.
Wozny
LiQUiD skrev:Coolt ... å skoj... jag vill också testa bana ... fast jag ska nog hålla mig därifrån... kommer säkert köra för fort och skrota.
Vaektra skrev:Så då var även jag anmäld till Kinnekulle ihh är redan nervös
heimdal skrev:jomenvisst.. men vi bytte däck idag.. så nu har ja sammalika däck som blarghmats... pjår räjsing
å imorn ska ja upp 07.00... lite surt när man jobbar kväll å måste upp snortidigt
2fast4hjo skrev:Japp...då har vi varit på banken...får besked i morgon om lånet går igenom...Håll tummarna att jag når ner på sv:n nu och att lånet går igenom
Jörgen stackarn får nog käka ett bra tag framöver om han ska ha tålamod att övningsköra med mig
LiQUiD skrev:Sedärja ... så skoj... en annan ska ju byta till riktigt touringdäck så snart man orkar och hinner. Sånna dära räjsingdäck tar ju slut så fort.
heimdal skrev:kostade mig bara 1300 inkl montering å allt..
så nu ska ja ut å rugga upp dem lite
heimdal skrev:räcker nog inte med piller för honom...
BonO skrev:Kullen är ett bra ställe att öva kurvtagningsteknik på finns gott om kurvor där.
Åker ni med från statoil kl 7.45?
//Stellan
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024