2fast4Some
Atlantes
Hej allihopa här kommer lite bilder från dagen
2fast4Some skrev:Hej allihopa här kommer lite bilder från dagen
HanneZ skrev:Han Stefan svarade rätt snabbt på pm. Sätt in pengar annars o hoppas på de bästa, du får ju tillbaka dom om det är fullt. Man behöver inte boka in vilken grupp man ska köra i heller om ja fattat de rätt
/ Hannes
Är du i krokarna får du väl åka dit o hoppas på att nån fått soppatorsk på vägen.Slappa skrev:Jeffla otur, Stefan var utomlands men han sa att det inte fanns några platser kvar den 7:e
Aja jag har ju bokat den 5:e så jag får väl nöja mig med de
heimdal skrev:stellan.. vad kostade dedär vurpollopnet.. KAN INTE DU KÖPA EN SÅN!!!.. va ju übergrimt..
2fast4hjo skrev:Har nu fått beviset om körtkorttillstånd från Länsstyrelsen samt godkännande Jörgen och Stellan som handledare...bara vänta på hojen då ¨.
2fast4hjo skrev:Har nu fått beviset om körtkorttillstånd från Länsstyrelsen samt godkännande Jörgen och Stellan som handledare...bara vänta på hojen då ¨.
Slappa skrev:Har både repat och bucklat till hojar, att börja på en splirrans båge är styvt
Matsoo skrev:Jag har redan körkort....................
(förlåt, kunde inte låta bli)
BonO skrev:Jag har också fått en massa papper om handledartillstånd idag, sa jag att det blir inriktning på grusvägsåka när vi ska ut och övningsköra
2fast4hjo skrev:Jag är styv och du är slapp(a)
Hej o hååååå vad det går ...vägen svänger men det gör inte Slappa
du får byta ut bakelit däcken mot nåt som biter i bättre, alt hänga ner hårdare med kroppenSlappa skrev:Japp "Slappa is a way of life"
Haha jag svängde visst, kan väl inte råför att däcken inte räcker till för mina mega nedlägg
MATSS skrev:du får byta ut bakelit däcken mot nåt som biter i bättre, alt hänga ner hårdare med kroppen
jag menade att du får hänga hårdare med överkroppenSlappa skrev:Du dom är nya asså, Pirelli Dragon GTS alltså corsans lillebrorsa som är relativt mjuka. Hänger jag mer så finns det inte knäpuckar kvar snart
How´s the foot ?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |