skövde_pöjk
Team Piratos Racing
2fast4hjo skrev:Bilder på mats och Skövde-pöjk kommer säkert upp snart.
jag har redan sett en bild.. fan sikka bra kort grabben tar..! *köpa köpa köpa*
2fast4hjo skrev:Bilder på mats och Skövde-pöjk kommer säkert upp snart.
southwick skrev:Yep, kopte datorn av en galen amerikan ny pa auktion...stollen korde ner fran stockholm o leverarade den for 200:- extra den kvallen i hostas nar stormen var, snacka om service, hehe. Skit samma med prickar o ringar, ni fattar anda!!?
Ja, faan, du har helt ratt! Kanns som det var evigheter sen bara!HumAnyt skrev:höstas när stormen var... humm, har för mej den var den 8 jan 05, då är det vinter här i tidaholm även iåre som jag var på väg till den natten
gryyymt Lasse.southwick skrev:Nu ni drar jag till Trollhattan o hamtar hem en 929:a
Mina oron klarar inte vinandet langre, hehe!!!
Om ni hor nat som mullrar o vralar ur ett Micron i eftermiddag vet ni att det ar jag pa den repiga svartvita CBR:en
Peace! //Lasse
southwick skrev:Nu ar man med i matchen fan va gott att slippa vibrationer o vinande, och istallet hora pa lite hederligt skrammel fran radfyrans inre.
Jaha, nar ar nasta bankorning nu da??? Har kraschat in skinnstallet ocksa (pa minimoto, som tur var!) sa nu ar det bara att ladda pa
Brum brum pa Er. /Lasse
upp med en bild på skönheten Lassesouthwick skrev:Nu ar man med i matchen fan va gott att slippa vibrationer o vinande, och istallet hora pa lite hederligt skrammel fran radfyrans inre.
Jaha, nar ar nasta bankorning nu da??? Har kraschat in skinnstallet ocksa (pa minimoto, som tur var!) sa nu ar det bara att ladda pa
Brum brum pa Er. /Lasse
2fast4hjo skrev:Himmel o pannkaka....
skövde_pöjk skrev:hade ni tagit fler bilder under bankörningsdagen?? fasnade man på någon mer bild kanske?? lägg gärna upp dom här eller adda mig på msn: windestahl@hotmail.com
2fast4hjo skrev:Fann denna. Vet inte om du har sett den. (inte jag som har tagit den)
*rotar och gräver vidare i bildarkivet*
heimdal skrev:
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024