Samåkning Skövde

Pathfinder

Hjälmskrapare
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Skövde
Hoj
Orange Retard Black Edition
Jag och Peter (Jörgens bror) var ute i regnet idag och körde grusväg skitigt men skoj. Peter som åkte fyrhjuling var riktigt snabb måste jag säga :tummenupp det blir fler grusturer i vecka om någon ska med (Elgasen fixa DR:en :7peta )

//Stellan
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
Pathfinder skrev:
Jag och Peter (Jörgens bror) var ute i regnet idag och körde grusväg skitigt men skoj. Peter som åkte fyrhjuling var riktigt snabb måste jag säga :tummenupp det blir fler grusturer i vecka om någon ska med (Elgasen fixa DR:en :7peta )

//Stellan

frånåkt på grus.. vad är de som händer?? börjar du tappa greppet :7peta :hihi

eller så e de så att jag inte fattar att en 4hjuling naturligtvis e snabbare än en 2hjuling :hihi
 

Pathfinder

Hjälmskrapare
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Skövde
Hoj
Orange Retard Black Edition
heimdal skrev:
frånåkt på grus.. vad är de som händer?? börjar du tappa greppet :7peta :hihi

eller så e de så att jag inte fattar att en 4hjuling naturligtvis e snabbare än en 2hjuling :hihi

Du är naturligtvis också välkommen att följa med heimdal :pannkyss onsdag kl 10?

Jo fyrhjulingar är snabba på grus kanske blir en sådan nästa år :tungan
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
Pathfinder skrev:
Du är naturligtvis också välkommen att följa med heimdal :pannkyss onsdag kl 10?

Jo fyrhjulingar är snabba på grus kanske blir en sådan nästa år :tungan

kl.. pff.. aldrig.. ska göra annat runt lunch.. så de finns ändå inte tid för sånt
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Slappa skrev:
Morgan och Mats vad tror ni om mina chanser :D

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=98240&page=4

Såg att Ghosten hade kört 54,8 på en gixxer 1000 som snabbast, polaren körde 56,nånting på sin R6:a :)

54,8 på Svichstad? Det är snabbt! Men jag tror på dig Slappa! Fast kanske inte om du kör på 660´n då! :) Du får låna en R1 eller en Fireblade så kan du nog smiska Fürstenhoffs rövskägg! :) :tummenupp
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
X-up skrev:
54,8 på Svichstad? Det är snabbt! Men jag tror på dig Slappa! Fast kanske inte om du kör på 660´n då! :) Du får låna en R1 eller en Fireblade så kan du nog smiska Fürstenhoffs rövskägg! :) :tummenupp

Mmm o då var han ändå en av dom sämre om jag inte minns fel, 660 är såld :tummenupp

Gött att du vågar låna ut den så lugnt inkörda R1:an till mig, snällt asså :D
Eller missförstog jag dig nu :rolleyes:
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
Slappa skrev:
Mmm o då var han ändå en av dom sämre om jag inte minns fel, 660 är såld :tummenupp

Gött att du vågar låna ut den så lugnt inkörda R1:an till mig, snällt asså :D
Eller missförstog jag dig nu :rolleyes:

morgans r1a kan du väl inte låna.. den är ju gubbkörd, å då lär den väl gå som en potta skit.. eller
du kan köpa min R6a.. den e nytvättad... å enbart körd 3km efter det... jag kan vaxa den åt dig också.. gått 3700 mil, i behov av en service, osv.. hur mkt ger du
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
heimdal skrev:
morgans r1a kan du väl inte låna.. den är ju gubbkörd, å då lär den väl gå som en potta skit.. eller
du kan köpa min R6a.. den e nytvättad... å enbart körd 3km efter det... jag kan vaxa den åt dig också.. gått 3700 mil, i behov av en service, osv.. hur mkt ger du

Aha Mats lånar säkert ut blajden :tungan

Hmm letar iof efter en billig R6:a men då ska den vara billig ochså :D
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
heimdal skrev:
vad är billigt

Hmm ja du hehe, om vi säger såhär. Jag vet om en -00 som har gått 4200. Den har varit omkull och har kåpor från olika årsmodeller men är ändå förvånansvärt fin, har bla akra helsystem men även lite små repor som dom flesta hojar har. Får den för 30.

Vad är billigt :)
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
Slappa skrev:
Hmm ja du hehe, om vi säger såhär. Jag vet om en -00 som har gått 4200. Den har varit omkull och har kåpor från olika årsmodeller men är ändå förvånansvärt fin, har bla akra helsystem men även lite små repor som dom flesta hojar har. Får den för 30.

Vad är billigt :)


de va för billigt :(
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Billigt, köp min R1

54tider på sviesta kan du nog tyvärr glömma, fyrsten åxå


Slappa skrev:
Hmm ja du hehe, om vi säger såhär. Jag vet om en -00 som har gått 4200. Den har varit omkull och har kåpor från olika årsmodeller men är ändå förvånansvärt fin, har bla akra helsystem men även lite små repor som dom flesta hojar har. Får den för 30.

Vad är billigt :)
 

A_o_D

dead girls never say no
Gick med
15 Jul 2005
Ort
Skövde
Hoj
zx10r -08
heimdal skrev:
du vill se min balle med andra ord.. men de kan du glömma.. vad skulle du ha för nytta av det förresten.. fast iofs.. jörgen blir ju livrädd när han ser en mus.. fast sen slog han ju ihjäl "din" mus.. så du har ju ingen nytta av å se pick :va
de får du dessutom inte :7peta :tungan


Muahahahahahahha :lol
 

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
En goer SV
Hallå

Jag kom på en sak. Inte nog med att vi i Skövde är öppna för nytt folk som tex Jönköpingsborna. Vi är dessutom väldigt internationella. Full throttles japanska motsvarighet får ju ett givet namn i ordet Gasa-Tè, som ska uttalas med grov västgötsk brytning eller på japanska, som det står. För alla ni icke japaner och västgötar översätter jag. "Gasa till" betyder det japanska ordet. Det vill säga samma sak som full throttle. Så stora världen se upp för här är vi! :yoparty

Suzuki på er!!! Nej fan Sayonara heter det ju! :tummenupp
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
heimdal skrev:
morgans r1a kan du väl inte låna.. den är ju gubbkörd, å då lär den väl gå som en potta skit.. eller
du kan köpa min R6a.. den e nytvättad... å enbart körd 3km efter det... jag kan vaxa den åt dig också.. gått 3700 mil, i behov av en service, osv.. hur mkt ger du

Vafalls ditt jefla fetto!? Visade inte Team Farfar racing med mig Mats & Jocke i spetsen hur en hoj ska köras nu i sommar tycker du? :mad:

Pappa visade ju lillgrabben hur aktiv körning går till, inte minst resan till & från Läckö om du inte minns det? Men du var väl upptagen med att fylla på olja i din hoj under färden, för efter att ha släpat runt på din feta röv hela sommaren så dricker den ju mer olja än en alkis dricker sprit vid lön. :fyllisar :hihi
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
R2 skrev:
Billigt, köp min R1

54tider på sviesta kan du nog tyvärr glömma, fyrsten åxå

Hmm då måste jag ha fått fel uppgifter, får ringa o fråga Mr Ghost själv, luskade reda på hans telefonnummer igår :D

Skulle ha köpt en R1 för längesen om det inte vore för att man sitter som en påse skit på dom, iaf dom första modellerna :)

40 årskris redan Morgan? :tomten
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
X-up skrev:
Vafalls ditt jefla fetto!? Visade inte Team Farfar racing med mig Mats & Jocke i spetsen hur en hoj ska köras nu i sommar tycker du? :mad:

Pappa visade ju lillgrabben hur aktiv körning går till, inte minst resan till & från Läckö om du inte minns det? Men du var väl upptagen med att fylla på olja i din hoj under färden, för efter att ha släpat runt på din feta röv hela sommaren så dricker den ju mer olja än en alkis dricker sprit vid lön. :fyllisar :hihi


de tycker jag inte.. jag trodde att ni bara tourade omkring.. så jag pressade inte nämvärt mkt :va
jag körde medvetet med lite olja.. väger inte så mkt då.. måste ju göra nått föratt kompensera för era överdimensionerade penisförlängare å "anti-40årskris-leksaker"... jag tyckte jag hängde med ganska bra.. va ju på de korta rakorna som de fattades lite kraftresurser.. samt alla gubbar i sina fula volvos... :hihi särskillt sånna gubbar som åker i gråa V40 å lyssnar på hårdrock... :rofl

jag är inte fet.. jag väger mindre än dig :7peta

jag kommer inte köpa en större hoj, jag vill ju inte skämma ut dig totalt :7peta

förresten.. har du ställt av hojarna å gått i ide för vintern än? (gamla mannen klarar inte lite kyla kanske.. ) hähähä
hadetbra :tummenupp

R2 skrev:
Billigt, köp min R1

54tider på sviesta kan du nog tyvärr glömma, fyrsten åxå

hur mkt skaru ha för r1an då? byta jämnt med min r6 kanske :hihi
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top