Samåkning Skövde

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
köpa dataprylar?

Jag har ett tillgodokvitto på alcyone data i skövde.
det är på 924kr och jag har inga planer på köp framöver direkt.
till salu alltså.

Vaektra

Mamma
Gick med
6 Dec 2004
Hoj
nu står det 2 hojjar i garaget :)
"X-up has exceeded their stored private messages quota and can not accept further messages until they clear some space."

:huvet :huvet :huvet :huvet :7peta

Igen!!! tror du sitter å skickar till dig själv för verka viktig :4skrika

:hihi :hihi

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
R2 skrev:
Jag har ett tillgodokvitto på alcyone data i skövde.
det är på 924kr och jag har inga planer på köp framöver direkt.
till salu alltså.

vart ligger deT?
å är de dyra ?

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
heimdal skrev:
vart ligger deT?
å är de dyra ?
nej dom har fina priser, som hannes skrev, prinsgatan, mellan skattemyndigheten och snuthuset typ

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
gaaah...

äntligen är ja tebaka i cybervärlden

datorn har vart mongo i 2 dar nu :mad:

tog ca 6 timmar å få skiten å komma in i windows (för instant bluescreen of death när ja försökte boota windows, på 2 olika HDDs :4skrika :huvet ), samt att spara grejer innan en formatering :huvet
för när ja löst ett problem, så dök de genast upp de mest osanolika problemet efter de andra, .-.. så de slutade med att jag satte en skruvmejsel i golvet, sparkade på diverse saker å gick å lade mig :4skrika

men nu efter 30 omstarter å massa grejer å lite virus, å lite andra roliga saker så funkar de handikappat.. men de rullar iaf .. änsålä'nge that is

allt detta för en sketen processor å annat moderkort

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Vaektra skrev:
"X-up has exceeded their stored private messages quota and can not accept further messages until they clear some space."

:huvet :huvet :huvet :huvet :7peta

Igen!!! tror du sitter å skickar till dig själv för verka viktig :4skrika

:hihi :hihi

Nä, men jag lade ut en undertray till försäljning & blev spammad av intresserade köpare! :hihi

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
heimdal skrev:
gaaah...

äntligen är ja tebaka i cybervärlden

datorn har vart mongo i 2 dar nu :mad:

tog ca 6 timmar å få skiten å komma in i windows (för instant bluescreen of death när ja försökte boota windows, på 2 olika HDDs :4skrika :huvet ), samt att spara grejer innan en formatering :huvet
för när ja löst ett problem, så dök de genast upp de mest osanolika problemet efter de andra, .-.. så de slutade med att jag satte en skruvmejsel i golvet, sparkade på diverse saker å gick å lade mig :4skrika

men nu efter 30 omstarter å massa grejer å lite virus, å lite andra roliga saker så funkar de handikappat.. men de rullar iaf .. änsålä'nge that is

allt detta för en sketen processor å annat moderkort

Hehehe, har du provat att använda brandvägg & virusskydd? :hihi

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Hoj
En goer SV
X-up skrev:
Hehehe, har du provat att använda brandvägg & virusskydd? :hihi

Hur ska han då kunna testa all den skit som han framställer för att sabba andras datorer? De måste ju testas innan de släpps ut på Sh och nätet.

LiCrO skrev:

Du är ju ingen affärsman precis?! :tomten

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Liz Gsx-R skrev:
Åker till kss :nurse i morgon för att opereras :kryckor på måndag så ni får ha det så bra... :hej

Lycka till. Pga av http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=102453 igen :huvet så var det tänkt att jag skulle opereras akut i fredags men läkaren i fråga vågade inga pga att riskerna är för stora pga tidigare ingrepp så jag ska nu få vänta en månad för att de förhoppningsvis ska försvinna *hoppas hoppas*

Ang resan med birka till åland så får man boka själv, kan inte boka åt andra. Nga fler som vill med :va

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
LiCrO skrev:
800 800bjudet, hör jag 824 824??

kom igen nu spara 100kr på ditt nästa dataprylsinköp..

allvarligt talat har jag ingen större lust att loosa pengar på att butiken inte ville lösa mitt "felköp", eller rättare sagt, deras fel-leverans.
strax under 900:- e ok.

Last edited:

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Mekardag på Colmex

Idag har Team Blaargh Racing haft mekstund i garaget & monterat på vassa Double Bubble kåpglas för att kunna köra ännu hårdare 2006 :hihi

Matsa kommer bli grym nästa säsong med nytt ställ & nytt kåpglas! :yoparty

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...