Samåkning Skövde

Aragorn

Guest
Tja!

Är ganska ny som MC-åkare. Tog mitt MC-kort i höstas. Skulle vara kul att hänga med er ut å åka nån gång. :Bugar
 

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Ort
Tidaholm
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
2fast4hjo skrev:
Någon mer än HumAnyt som funderer på att byta hoj i år..Hur har det gått föresten :va

Vi ska inte göra det, ska prioritera hus, men som sagt överaskningar har ju skett förrr.

va fan. Det är ju inte besämt än :) så schyyyy om det lite till :) Måste skeppa iväg den gammla häcken här hemma först ju...

Steny_01 skrev:
Tja!

Är ganska ny som MC-åkare. Tog mitt MC-kort i höstas. Skulle vara kul att hänga med er ut å åka nån gång. :Bugar

Sjävklart ska du med ut, eller du måste hänga med! :) OM, snön nu försvinner, men det har ju inte snöat på ett dygn! :) :Bugar
 

Aragorn

Guest
HumAnyt skrev:
va fan. Det är ju inte besämt än :) så schyyyy om det lite till :) Måste skeppa iväg den gammla häcken här hemma först ju...



Sjävklart ska du med ut, eller du måste hänga med! :) OM, snön nu försvinner, men det har ju inte snöat på ett dygn! :) :Bugar

Hahaha :lol
Schyst, ser fram mot det. Vad för typ av utflykter brukar ni göra? Har ni några "obligatoriska" event som ni brukar åka på?

Enligt vädergubbarna på TV ska det bli flera plussgrader i slutet på veckan :banana
Men de har haft fel förr.
 

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Just det jaaa...
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
Helloouupp!! E det ingen som har börjat Be till Solguden än??

Soooooooooooooooooolen o värmen komigen nuuuuuuuu! :mad: :tomten
 

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Ort
hjo
Hoj
R1 me lite godis
snön kommer ligga kvar fram tills första april minst
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Brzi-Bosanac skrev:
Helloouupp!! E det ingen som har börjat Be till Solguden än??

Soooooooooooooooooolen o värmen komigen nuuuuuuuu! :mad: :tomten

Lisa var ju kompis med regnguden så vem vet hon kanske har nåt ihop med snöguden också :gnissla

Lisa sluta sliska vi andra vill åka hoj ff :gnissla :D
 

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Ort
Tidaholm
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
Brzi-Bosanac skrev:
Det får den göra fram till men den 1:a får det fan i mey va sol o plusgrader,,måste vinna nytt bakdäck på Mc-kompaniet!! :tungan

Tänkte anmäla mej till den tävlingen med, men tänker ju inte köra dit hojen på transport för att vara med i en tävling... :) känns som snön lär ligga kvar även den 1april... inte långt kvar ju.
 

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
En goer SV
denimblack skrev:
förlåt .. brukar alltid vara öppet tills halv två iaf... :(


Det gör inget...jag kommer nog in nu på lördag istället..Ska hämta en leksak hos en kamrat.
Får man någon trevlig rabatt om man köper någon pryl tex en jacka hos er i lidköping? :)

/Andreas
 

denimblack

rockstjärna
Gick med
24 Oct 2005
Ort
Suffer City
Hoj
XB12SX 2010
Dreas skrev:
Det gör inget...jag kommer nog in nu på lördag istället..Ska hämta en leksak hos en kamrat.
Får man någon trevlig rabatt om man köper någon pryl tex en jacka hos er i lidköping? :)

/Andreas

Jag är "tyvärr" ledig på lördag, annars hade jag kanske kunnat ordna nåt!
 

Marlean

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2006
Ort
Skövde
Hoj
Åker baktill
Nej nu har jag prövat Furia och andra jackor idag och det var ändå Tour Lady som passade och kändes bäst så it looks like we've got a winner folks. Det blir nog den i en röd version om jag får som jag vill. :tummenupp
 

Svedberg

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2005
Ort
i skogen
Hoj
Honda RS125, Honda RVF400
hej era bönner :)

nu stundar det sommar, och det rycker kraftigt i gashanden, hehe! har laddat upp lite smatt med ett par fina nya pilot power istallet for bakelit/vävdäcken samt bytt ut mega-hangrovs-skinnstallet mot ett svart/rott Dainese Tattoo som sitter som ett korvaskinn om jag inte slarvar med pizzakakandet nu i vår :yoparty

SOL. NU!!! /Lasse
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Lisa: nu får vi lägga till jörgen som "polismagnet" . Åkte hem tillsammans med honom (varsin bil) idag och det bokstavligt talat vimlade av snutar med "pickadoller".

:7peta o jag som trodde att du ville busa när du började blinka med varningsblinkers :rofl

Edit....vallar du snabeldraken, hann inte med det förut :tungan
 
Last edited:
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top